Nou ja hoe verzinnen ze het " shih tzu beer " zouden ze het lekker vinden
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Ohhh jakkie een spin , voordat ik een stukje papier heb om 'm te pakken is tie alweer verdwenen

Een stukkie papier???

Hihi leuk die herinnering aan Lies
probeer ze levend naar buiten te krijgen maar laat meestal Henk het doen en dan zijn er 2 die heel nieuwsgierig zijn :lol:

Goedemorgen allemaal,het zonnetje gaat hier op en af boodschappen zijn binnen ,nu ff koffie
De Mandeville doet het nog prima

De Franse geraniums hebben het ook weer naar hun zin

En de jasmijn zet ook weer knopjes

Fijne dag

De Mandeville doet het nog prima

De Franse geraniums hebben het ook weer naar hun zin

En de jasmijn zet ook weer knopjes

Fijne dag

@ Corrie
Goeiemorgen
Wat zijn al je bloemen nog prachtig
Ben gek op franse geraniums die doen het goed zeg bij jou
Lekker op het ligbed vandaag Corrie
oh ik bedoel L&K

Goeiemorgen
Wat zijn al je bloemen nog prachtig
Ben gek op franse geraniums die doen het goed zeg bij jou
Lekker op het ligbed vandaag Corrie
oh ik bedoel L&K 
@ zus van Truus
Van Harte Gefeliciteerd wat een mooie dag om jarig te zijn
Hoop dat jullie lekker buiten zitten met Luca en taart
Van Harte Gefeliciteerd wat een mooie dag om jarig te zijn
Hoop dat jullie lekker buiten zitten met Luca en taart

Dankjewel Corrie en Jo-Anne
Ja we zitten lekker buiten maar nog geen taart vanmiddag pas :lol:
Vanmorgen feliciteerde ik me zus en gaf haar een dikke knuffel en Luca er gelijk tussen in was zo gaaf en Luca gaf ook een likje op haar wang.
Corrie wat staan je bloemen mooi zeg, wat een mooie foto van het paard lekker pootje baden
Hier niet zo hoor,En ja er komt hier 6 okt een tuinman kijken voor de tuin als die niet de duur is laten we het opknappen.
Is hier nog mooi weer dus nog een dag genieten
En nog een fijne donderdag
Ja we zitten lekker buiten maar nog geen taart vanmiddag pas :lol:
Vanmorgen feliciteerde ik me zus en gaf haar een dikke knuffel en Luca er gelijk tussen in was zo gaaf en Luca gaf ook een likje op haar wang.
Corrie wat staan je bloemen mooi zeg, wat een mooie foto van het paard lekker pootje baden
Hier niet zo hoor,En ja er komt hier 6 okt een tuinman kijken voor de tuin als die niet de duur is laten we het opknappen.
Is hier nog mooi weer dus nog een dag genieten
En nog een fijne donderdag

Gefeliciteerd met je zus Truus, een mooie dag samen gewenst. 
Ik heb de laatste dagen wat minder tijd voor het forum gehad. Ik ben eergisteren naar een natuurgebied geweest en mijn dochter vroeg gisteren of ik een uurtje op mijn kleindochter en een paar van haar vriendinnetjes wilde passen. Vier meiden van zes jaar redden zichzelf wel maar een oogje in het zeil houden is zeker nodig. Het was een leuke maar ook vermoeiende middag, ik heb nog bij mijn dochter en haar gezin gegeten voor ze me s, avonds weer naar huis bracht. Met dit mooie weer zit ik veel buiten bij de honden die in hun buitenren zitten, de kracht is al iets van de zon af nu de herfst in aantocht is dus we moeten het er nu het nog kan het er even van nemen. Dus hierdoor schiet het hondenforum er af en toe een beetje bij in.

Op de voorgrond bergeenden en een kluut.

Aalscholvers in hun vlucht.

Grauwe ganzen en een meerkoetje.

Ik heb geen idee welk eenden soort dit is.

Het is daar genieten.

Op de voorgrond bergeenden en een kluut.

Aalscholvers in hun vlucht.

Grauwe ganzen en een meerkoetje.

Ik heb geen idee welk eenden soort dit is.

Het is daar genieten.
Marga. schreef: ↑09 sep 2021, 13:46Ik heb de laatste dagen wat minder tijd voor het forum gehad. Ik ben eergisteren naar een natuurgebied geweest en mijn dochter vroeg gisteren of ik een uurtje op mijn kleindochter en een paar van haar vriendinnetjes wilde passen. Vier meiden van zes jaar redden zichzelf wel maar een oogje in het zeil houden is zeker nodig. Het was een leuke maar ook vermoeiende middag, ik heb nog bij mijn dochter en haar gezin gegeten voor ze me s, avonds weer naar huis bracht. Met dit mooie weer zit ik veel buiten bij de honden die in hun buitenren zitten, de kracht is al iets van de zon af nu de herfst in aantocht is dus we moeten het er nu het nog kan het er even van nemen. Dus hierdoor schiet het hondenforum er af en toe een beetje bij in.
Groot gelijk met dit weer nog even buiten vertoeven is heerlijk. Waar is dit mooie natuurgebied waar je was Marga?
Hier is ook een aalsgolver hij vist beter als menigeen

@ Jo-Anne
Mooi die wilde paarden, ze weten instinctief wat goed voor ze is
@ Marga
Fijn zo'n natuurgebied in de buurt
Prachtige foto's heb je genomen
geniet daar echt van
Mooi die wilde paarden, ze weten instinctief wat goed voor ze is
@ Marga
Fijn zo'n natuurgebied in de buurt
Prachtige foto's heb je genomen

-
Lise
Ja Marga, waar is dit prachtige gebied?Jo-Anne schreef: ↑09 sep 2021, 16:29Marga. schreef: ↑09 sep 2021, 13:46Ik heb de laatste dagen wat minder tijd voor het forum gehad. Ik ben eergisteren naar een natuurgebied geweest en mijn dochter vroeg gisteren of ik een uurtje op mijn kleindochter en een paar van haar vriendinnetjes wilde passen. Vier meiden van zes jaar redden zichzelf wel maar een oogje in het zeil houden is zeker nodig. Het was een leuke maar ook vermoeiende middag, ik heb nog bij mijn dochter en haar gezin gegeten voor ze me s, avonds weer naar huis bracht. Met dit mooie weer zit ik veel buiten bij de honden die in hun buitenren zitten, de kracht is al iets van de zon af nu de herfst in aantocht is dus we moeten het er nu het nog kan het er even van nemen. Dus hierdoor schiet het hondenforum er af en toe een beetje bij in.![]()
Groot gelijk met dit weer nog even buiten vertoeven is heerlijk. Waar is dit mooie natuurgebied waar je was Marga?
Hier is ook een aalsgolver hij vist beter als menigeen![]()
Marga die eend is een smient volgens mijn detectie apparaat, sinds kort op mijn telefoon gezet. Maak een foto, en de app zoekt welke plant of dier of insect het is. Hij zegt zeker een smient.
Wat een pracht Fotoos.
Truus nog gefeliciteerd met je zus!
Wat een pracht Fotoos.
Truus nog gefeliciteerd met je zus!

Gatver onweer en niet zo`n kleinbeetje ook, niet te hopen dat het nog erger word. Karel blijf zitten waar hij zit, bij zijn eten

Zo dat ziet er dreigend uit, hier 1 klap en het regent maar heldere lucht
Heb je lekker gegeten Karel
Heb je lekker gegeten Karel

Het natuurgebied ligt buiten Uithuizen in de provincie Groningen. Ik kom er al jaren met veel plezier, onderstaande fotopagina staat vol met foto's door de jaren heen genomen bij de Ruidhorn en het Uithuizerwad.Jo-Anne schreef: ↑09 sep 2021, 16:29Marga. schreef: ↑09 sep 2021, 13:46Ik heb de laatste dagen wat minder tijd voor het forum gehad. Ik ben eergisteren naar een natuurgebied geweest en mijn dochter vroeg gisteren of ik een uurtje op mijn kleindochter en een paar van haar vriendinnetjes wilde passen. Vier meiden van zes jaar redden zichzelf wel maar een oogje in het zeil houden is zeker nodig. Het was een leuke maar ook vermoeiende middag, ik heb nog bij mijn dochter en haar gezin gegeten voor ze me s, avonds weer naar huis bracht. Met dit mooie weer zit ik veel buiten bij de honden die in hun buitenren zitten, de kracht is al iets van de zon af nu de herfst in aantocht is dus we moeten het er nu het nog kan het er even van nemen. Dus hierdoor schiet het hondenforum er af en toe een beetje bij in.![]()
Hier is ook een aalsgolver hij vist beter als menigeen![]()
https://www.facebook.com/media/set?vani ... 0235921760