We zijn ook nog gaan uit eten,
Geef toe er zijn slechtere uitzichten op een terrasje

Wat een bliksem, ze kunnen soms best wild met elkaar om gaan.Noa en Lindi schreef: ↑13 sep 2021, 20:24Vandaag ben ik echt boos geworden op Lisa :mrgreen: Lindi lag in diepe slaap en toen sprong Lisa in één speelse bui boven op Lindi en precies met haar nageltjes in haar oogje.Net is het ene oogje opgeknapt, nu het andere oogje helemaal rood, .Gelukkig heb ik nog de zalf pffffff, Lisa is af en toe best wild met spelen en Lindi kan niet zo goed van haar af bijten de schat![]()
Lindi zal als Lisa pup af is, wel meer van zich af gaan bijten. Lisa bedoelde het niet kwaad, op de verkeerde plek en op het verkeerde moment.Noa en Lindi schreef: ↑13 sep 2021, 20:24Vandaag ben ik echt boos geworden op Lisa :mrgreen: Lindi lag in diepe slaap en toen sprong Lisa in één speelse bui boven op Lindi en precies met haar nageltjes in haar oogje.Net is het ene oogje opgeknapt, nu het andere oogje helemaal rood, .Gelukkig heb ik nog de zalf pffffff, Lisa is af en toe best wild met spelen en Lindi kan niet zo goed van haar af bijten de schat![]()

Het oogje ziet er nog raar uit, ik heb net weer zalf in gedaan, a.s het morgenochtend er nog Zo uit ziet ga ik naar de dierenarts.

Hahaha, een foto op het juiste moment genomen. Met mijn honden gaat dit zo vaak mis, ze doen iets wat ik wil vastleggen en als ik dan mijn camera pak hebben ze alleen nog oog voor de camera en dus geen kans meer op een spontane foto.
Daar zal ik voor de zekerheid ook even naar laten kijken.Noa en Lindi schreef: ↑14 sep 2021, 16:57Het oogje ziet er nog raar uit, ik heb net weer zalf in gedaan, a.s het morgenochtend er nog Zo uit ziet ga ik naar de dierenarts.
Lisa merkt wel dat ik boos geworden ben .maar moet toch goed opletten ja ja pupjes zijn jong en willen spelen ..Het is njet kwaad bedoeld van Lisa![]()