Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Noa en Lindi

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Noa en Lindi » 15 sep 2021, 13:41

Vandaag lijkt het oogje van Lindi ietsje minder rood , dus kijk het nog even aan , wel doe ik 3 x per dag zalf erin. :ziek .En Lisa erbij weg houden want die is zo wild met spelen :ffedenken
Vandaag is onze kleindochter jarig , 10 jaar ze woont om de hoek dus als ze uit school is lekker even taart eten :cheer met de hondjes . :dogwalk
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Bericht door Corrie » 15 sep 2021, 15:15

Gefeliciteerd met je kleindochter d'r verjaardag :taart
Hoop dat de zalf goed helpt, oogje ziet er best naar uit

Felicitatie voor kleindochter oma Wil :fluitje :gefeliciteerd
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 15 sep 2021, 15:52

Café Elisabeth is m.i. niet voor gezondheidsproblemen en andere problemen met de doggies. Ik zie in onze kroeg nu berichten over de oogproblemen van Lindi. Volgens mij hoort dit thuis bij gezondheidsproblemen etc. Ik zal wel weer kort door de bocht zijn, maar denk echt dat onze kroeg gevuld moet worden met kroegpraatjes :lol: :lol:

Truus

Bericht door Truus » 16 sep 2021, 15:45

Wat een weertje lekker zonnetje beetje wind er bij
Hier is het een beetje feest Cora is vandaag 60 jaar geworden Nu hoort e ook bij de oudjes :lol: :lol:
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 16 sep 2021, 19:36

Ik begrijp het wel hoor Jo-Anne, :love Had het inderdaad spontaan opgeschreven , op de verkeerde plaats. :surprised
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 16 sep 2021, 20:43

Afbeelding
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 17 sep 2021, 10:24

Jo-Anne schreef:
16 sep 2021, 20:43
Afbeelding
Met zo'n medewerker heb je geen vijanden meer nodig. :giller

Corrie

Bericht door Corrie » 17 sep 2021, 10:46

Dat is echt :giller je zou haast zeggen typisch Belgisch
Hoeveel zullen het eigenlijk niet eens opmerken
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 17 sep 2021, 10:48

Ik heb gistermorgen onverwacht een paar uurtjes op mijn dreumes kleindochter gepast. Mijn schoondochter moest de bakwagen voor de keuring wegbrengen en het kinderzitje zat nog in de auto bij mijn zoon die al vroeg op pad was gegaan om af te rijden voor zijn vrachtwagenrijbewijs. Zo kon het gebeuren dat ik gisterochtend onverwacht en vroeg aan het oppassen was. Ik ben super trots, mijn zoon is geslaagd en gaat nu verder voor het aanhanger achter de vrachtwagen rijbewijs. :applaus
Gistermiddag ben ik bij mijn broer geweest, ik heb twee dozen met oude foto's meegenomen om uit te zoeken. Ik heb de komende dagen dus nog wat te doen. Ik ga een familie fotoalbum maken met foto's vanaf mijn overgrootouders tot nu.
En ik heb vast een afspraak gemaakt met mijn broer voor een uitje ergens in november naar de Fraeylemaborg en een wandeling door het bijbehorende bos in herfstkleur. Dus ik moet de verkleuring van het bos goed in de gaten houden, ik heb er nu al zin in.
Voor morgen heb ik een fotoshoot van mijn kleinkinderen door een bevriende fotograaf geregeld. Ik maak foto's van de fotoshoot wat erg leuk is om te doen, bij mij zie je dan de ruwe foto's en bij hem het eindresultaat dat uiteindelijk bij mij aan de wand komt. Dus als jullie mij hier morgen niet zien dan weten jullie dat ik het druk heb.

Marga.

Bericht door Marga. » 17 sep 2021, 10:50

Corrie schreef:
17 sep 2021, 10:46
Dat is echt :giller je zou haast zeggen typisch Belgisch
Hoeveel zullen het eigenlijk niet eens opmerken
Ik denk best veel, ik misschien ook niet gelijk.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 sep 2021, 16:37

https://www.ad.nl/buitenland/na-twee-we ... ~a1fa0a6b/

Ik dacht al waar is Roman van het forum :giller zeker een prijsje gewonnen :ffedenken :gniffel
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 17 sep 2021, 17:53

Als dat eens zou kunnen, gisteren een ander verhaal gehoord .
Ik ken iemand die politie agent is, en tijdens zijn patrouille zag hij hoe iemand op de kop van zijn pup sloeg.
Aangezien hij een enorme dierenvriend is heeft hij de bewuste persoon vastgenomen en gevraagd of hij ook een op zijn kop moet meppen.
De politieagent heeft nu een aanklacht wegens slagen en verwondingen.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 sep 2021, 20:17

Nou ja zeg dat is de omgedraaide wereld de politieagent kreeg een aanklacht :( :roll:
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 sep 2021, 09:13

Marga. schreef:
17 sep 2021, 10:48
Ik heb gistermorgen onverwacht een paar uurtjes op mijn dreumes kleindochter gepast. Mijn schoondochter moest de bakwagen voor de keuring wegbrengen en het kinderzitje zat nog in de auto bij mijn zoon die al vroeg op pad was gegaan om af te rijden voor zijn vrachtwagenrijbewijs. Zo kon het gebeuren dat ik gisterochtend onverwacht en vroeg aan het oppassen was. Ik ben super trots, mijn zoon is geslaagd en gaat nu verder voor het aanhanger achter de vrachtwagen rijbewijs. :applaus
Gistermiddag ben ik bij mijn broer geweest, ik heb twee dozen met oude foto's meegenomen om uit te zoeken. Ik heb de komende dagen dus nog wat te doen. Ik ga een familie fotoalbum maken met foto's vanaf mijn overgrootouders tot nu.
En ik heb vast een afspraak gemaakt met mijn broer voor een uitje ergens in november naar de Fraeylemaborg en een wandeling door het bijbehorende bos in herfstkleur. Dus ik moet de verkleuring van het bos goed in de gaten houden, ik heb er nu al zin in.
Voor morgen heb ik een fotoshoot van mijn kleinkinderen door een bevriende fotograaf geregeld. Ik maak foto's van de fotoshoot wat erg leuk is om te doen, bij mij zie je dan de ruwe foto's en bij hem het eindresultaat dat uiteindelijk bij mij aan de wand komt. Dus als jullie mij hier morgen niet zien dan weten jullie dat ik het druk heb.
Nou hopen dat het een mooie Indian Summer wordt dan. De kleuren van het bos verschillen nogal ieder jaar vind ik. Altijd weer anders.
Wat een leuk idee zo`n familiealbum maken en vandaag je kleinkinderen fotograferen, veel plezier Marga het is er een mooie dag voor :wow
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 sep 2021, 09:18

Noa en Lindi schreef:
15 sep 2021, 13:41
Vandaag lijkt het oogje van Lindi ietsje minder rood , dus kijk het nog even aan , wel doe ik 3 x per dag zalf erin. :ziek .En Lisa erbij weg houden want die is zo wild met spelen :ffedenken
Vandaag is onze kleindochter jarig , 10 jaar ze woont om de hoek dus als ze uit school is lekker even taart eten :cheer met de hondjes . :dogwalk
Hoe gaat het Wil met Lindi haar oogje? ze kunnen zeker wild spelen ja. Weet ik ook alles van. Onze kat vond het altijd leuk om met onze herderpup te spelen maar ze zijn razendsnel met hun pootjes en ogen zijn snel geraakt. Haha ons werd toen aangeraden om sokjes aan te doen. :applaus
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 sep 2021, 09:20

Truus schreef:
16 sep 2021, 15:45
Wat een weertje lekker zonnetje beetje wind er bij
Hier is het een beetje feest Cora is vandaag 60 jaar geworden Nu hoort e ook bij de oudjes :lol: :lol:
Nouuuuu zeg hihihihi Cora is nog een jonkie hoor vergeleken met uhhhhh u mevr. Truus :giller :swingitbaby
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 sep 2021, 09:21

Corrie schreef:
14 sep 2021, 15:16
synchroon zwemmen /duiken , als ze in de buurt zijn sta ik altijd een poosje te kijken
Afbeelding
:cool
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 18 sep 2021, 10:12

Jo-Anne schreef:
18 sep 2021, 09:13
Marga. schreef:
17 sep 2021, 10:48
Nou hopen dat het een mooie Indian Summer wordt dan. De kleuren van het bos verschillen nogal ieder jaar vind ik. Altijd weer anders.
Wat een leuk idee zo`n familiealbum maken en vandaag je kleinkinderen fotograferen, veel plezier Marga het is er een mooie dag voor :wow
Dat is zeker zo en ook wanneer de kleuren op zijn mooiste zijn.

Mijn kleinkinderen hebben vanmorgen een test gehad omdat ze hoesten en snotterig zijn, gelukkig negatief dus ze zijn gewoon verkouden. De fotoshoot kan gelukkig door gaan, het is een heel gedoe om iedereen met een druk gezin op de zelfde tijd op de zelfde plek te krijgen. Paardrijwedstrijden, verjaardagen, weekendjes weg en ga zo maar door, de volgende mogelijkheid is ergens in november dus ik ben blij dat het door kan gaan. Maar ik moet er nu vandoor en wens iedereen hier een mooie dag.

Corrie

Bericht door Corrie » 18 sep 2021, 10:22

Veel plezier met de fotoshoot , mooi weer, het zullen vast prachtige :Foto worden
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 19 sep 2021, 12:17

Hallo ben er weer druk geweest hier vrijdag en zaterdag
Veel visite gehad was heel gezellig lekker buiten met ze alle
Vandaag een rust dag
Fijne zondag voor jullie
Afbeelding

Plaats reactie