Rust dag? met Luca ?
Was zeker allemaal nog voor Cora haar verjaardag dan Truus de visite
Rust dag? met Luca ?

Zynaluna schreef: ↑20 sep 2021, 14:18Wat grappig was, naast ons zat een mevrouw met een kleine hazewind.
En die was best druk, spelen met andere honden.
In de oren bijten etc.
Zyna was al aan het blaffen, vond het wat te druk denk ik.
Maar luna lag aan mijn voeten.
Die hazewind kwam richting luna en schijnbaar de blik van mijn zeeuw sprak boekdelen.
Hazewind ging er als een haas vandoor:lol: :lol:
Kwam ook niet meer in de buurt.
![]()

Ja mooi is dat als jullie wandelen dan kun je goed het verschil zien. Misschien hebben jullie allebei zoiets van blijf maar lekker op afstand andere hondZynaluna schreef: ↑20 sep 2021, 22:27Nou het is grappig, luna is heel erg speels naar zyna.
Maar als luna te ver gaat wordt Zyna best bitsig.
En dan weet luna dat het genoeg is, zyna is toch de baas.
Naar andere hondjes geeft luna wel een waarschuwing.
Niet bijten of zo maar een grom en dat is genoeg.
Maar ik denk dat luna dit wel uitstraalt.
Als wij wandelen( je hebt het filmpje gezien)
Zyna daagt uit waardoor andere honden reageren.
Als luna en ik langs lopen reageren honden niet.

:mrgreen: 

Die paddenstoel met rode dak is een voerschaal kun je van die vetbollen op leggen :mrgreen:Corrie schreef: ↑21 sep 2021, 10:03leuk de vogeltjes in de tuin, smullen maar, zie ik een Paddenstoel, dat is denk ik geen echte![]()
vond het eigenlijk niet koud maar wel jasje (open) aan gehad
jammer maar wij mogen hier geen vogelhuisje en voer meer ophangen omdat dat muizen en ratten zou aantrekken
was zo leuk altijd om te zien als ze kwamen eten

staat leuk en fijn voor de vogeltjesJo-Anne schreef: ↑21 sep 2021, 10:08Die paddenstoel met rode dak is een voerschaal kun je van die vetbollen op leggen :mrgreen:Corrie schreef: ↑21 sep 2021, 10:03leuk de vogeltjes in de tuin, smullen maar, zie ik een Paddenstoel, dat is denk ik geen echte![]()
vond het eigenlijk niet koud maar wel jasje (open) aan gehad
jammer maar wij mogen hier geen vogelhuisje en voer meer ophangen omdat dat muizen en ratten zou aantrekken
was zo leuk altijd om te zien als ze kwamen eten