Abigail
Duimen voor Abigail van Jolanda a.u.b.
Re: Duimen voor Abigail van Jolanda a.u.b.
Wat zielig als een hondje ziek is hopelijk slaan antibiotica aan
Abigail
en Jolanda blijf voor jullie duimen
Abigail

Hoe is het met Abigail
Jolanda gaat het al beter met de medicijnen

Ja, want ondanks dat er nog pus uitkomt merk ik nu echt verschil.
Voor het eerst weer een speeltje gepakt en zelfs een paar honderd meter door het bos gelopen.
Vanmorgen overleg gehad met de artsvan de Wagenrenk en ze wil vrijdag weer overleggen en volgende week maandag een echo. De oorzaak is natuurlijk nog steeds onbekend. Is de oorzaak toch een tumor, stuk baarmoeder of ...?
Voor het eerst weer een speeltje gepakt en zelfs een paar honderd meter door het bos gelopen.
Vanmorgen overleg gehad met de artsvan de Wagenrenk en ze wil vrijdag weer overleggen en volgende week maandag een echo. De oorzaak is natuurlijk nog steeds onbekend. Is de oorzaak toch een tumor, stuk baarmoeder of ...?
Fijn toch wat verbetering Jolanda
En Abigail is al een beetje aan het spelen en gewandeld
De rest is even afwachten.
En Abigail is al een beetje aan het spelen en gewandeld
De rest is even afwachten.

Wat zijn honden toch kanjers he, zodra het een beetje gaat zijn ze er weer. Hoop dat ze verder snel opknapt. 

Toch nog spannende dagen voor de boeg maar heel fijn dat de medicatie helpt
wat spelen en een kort
daar wordt je blij van
wat spelen en een kort 
Nieuwe dag, hoe is het nu?

Vanmorgen moest Abby nuchter naar De Wagenrenk voor weer een echo. Er zit nog steeds een laagje pus en ze blijkt een erg lange vagina te hebben. Gelukkig geen tumor of iets dergelijks. Maar kan zijn dat ze problemen blijft houden en dan geopereerd moet worden. Dan gaan ze het verkleinen. Maar dit is enkel als het echt noodzaak is. Voor nu nog een week langer antibiotica en volgende week maandag weer telefonisch overleg. Dus als jullie nog even door willen duimen...
-
Lise
Hopelijk wordt het geen operatie met narcose etc.
Mijn duimen draaien voor jullie.
Mijn duimen draaien voor jullie.
Goed nieuws toch wel Jolanda, gelukkig geen tumor
Nu hopen dat de extra AB kuur verder helpt , de duimen draaien door voor Abigail en jou
Nu hopen dat de extra AB kuur verder helpt , de duimen draaien door voor Abigail en jou

Gelukkig geen tumor Jolanda hoop dat de medicijnen goed aanslaan en hopelijk geen operatie voor Abigail
Me duimen draaien voor jullie
Me duimen draaien voor jullie

Maar hopen dat dat geen noodzaak word dan. Voor nu toch positief bericht gelukkig, hè hè het is niks hoor als ze wat hebben 

Ik heb dit topic helemaal gemist. Wat een zorgen om Abigail Jolanda, wel positief dat er geen tumor of zo zat. Ik hoop dat de medicijnen verder hun werk doen en dat het niet tot een operatie komt. Beterschap voor Abigail en sterkte Jolanda.