Kunnen jullie hond(en) echt boos kijken?
-
Noa en Lindi
Re: Kunnen jullie hond(en) echt boos kijken?
Haha laatst liep ik met Llindi en Lisa buiten toen kwamen we een klein meisje met haar moeder tegen , toen zei het meisje tegen mij .......dat hondje kijkt boos en bedoelde ze Lisa het is gewoon de tan afrekening boven de oogjes en kinderen zeggen dan dat het hondje boos kijkt haha maar dat is natuurlijk niet zo . 
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Nouuuuu Zyna je kan echt wel boos kijken zo zeg
Ik zei laatst tegen iemand dat doen sjoetjes niet hoor bozig kijken echt niet :mrgreen:
Zitten jullie echt zo een spelletje te doen bediendes van Z&L? kijk nou 1 op schoot en eentje ernaast

Ik zei laatst tegen iemand dat doen sjoetjes niet hoor bozig kijken echt niet :mrgreen:
Zitten jullie echt zo een spelletje te doen bediendes van Z&L? kijk nou 1 op schoot en eentje ernaast

Is een oudere foto
Vanmorgen waren ze ook niet blij, hadden het truitje aangedaan, dat vonden ze niks

Vanmorgen waren ze ook niet blij, hadden het truitje aangedaan, dat vonden ze niks

Eigenlijk nooit opgelet,
Haha die laatste foto van Zyna en Luna, daar zie je echt wel een uitdrukking van " moet dat nou "
Haha die laatste foto van Zyna en Luna, daar zie je echt wel een uitdrukking van " moet dat nou "

Balou kan echt niet boos kijken maar Lotus kan er wel iets van.

Lotus heeft veel gezichtsuitdrukkingen veel meer als Balou.

Hier duidelijke onenigheid om een speeltje, raden wie er met het speeltje vandoor ging, Lotus natuurlijk.
Ik vind dat katten veel duidelijker gezichtsuitdrukkingen hebben als honden, ze zijn hierdoor veel makkelijker te lezen.

Nimo maakt hier even duidelijk dat hij het gedrag van Balou niet meer pikt.

En ook onderling konden Nimo en Lucky er iets van.

Lotus heeft veel gezichtsuitdrukkingen veel meer als Balou.

Hier duidelijke onenigheid om een speeltje, raden wie er met het speeltje vandoor ging, Lotus natuurlijk.
Ik vind dat katten veel duidelijker gezichtsuitdrukkingen hebben als honden, ze zijn hierdoor veel makkelijker te lezen.

Nimo maakt hier even duidelijk dat hij het gedrag van Balou niet meer pikt.

En ook onderling konden Nimo en Lucky er iets van.