Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Met lopen
niets gemerkt van kou, nu ik ff met koffie mail , ' t forum en fb happy stones door lees denk ik ' t is toch wel koud in huis .
Gevulde speculaas al gegeten , kan ik moeilijk weerstaan, kruidnoten bewust laten liggen :lol:
Kerst artikelen zie je ook al, nooit stress gehad over welke kleur, altijd van alles door elkaar gehad , de laatste jaren ( donker) rood en goud - bronskleurig maar geen boom meer de laatste jaren
Zo met de
naar buiten en daarna viooltjes in potten doen
Gevulde speculaas al gegeten , kan ik moeilijk weerstaan, kruidnoten bewust laten liggen :lol:
Kerst artikelen zie je ook al, nooit stress gehad over welke kleur, altijd van alles door elkaar gehad , de laatste jaren ( donker) rood en goud - bronskleurig maar geen boom meer de laatste jaren
Zo met de

Die stres ken ik niet. Ik pak ieder jaar opnieuw de nostalgische figuurtjes, ballen en slingers uit die al jaren in de boom hangen. Ik heb vorig jaar alleen nieuwe clusterkerstverlichting gekocht en er hangen de laatste jaren nieuwe ballen met foto's van de kleinkinderen in de boom.
Mijn honden vonden het vanmorgen wel koud, ze rilden maar ik vond het zelf ook meevallen.Corrie schreef: ↑10 okt 2021, 10:52Met lopenniets gemerkt van kou, nu ik ff met koffie mail , ' t forum en fb happy stones door lees denk ik ' t is toch wel koud in huis .
Zo met denaar buiten en daarna viooltjes in potten doen
Mijn boom is al jaren gekleurd met gouden en rode slingers al heeft er toen de katten jong waren en in de boom klommen een tijdje plastic ballen en grote witte bloemen in de boom gehangen. Ik wilde de spullen die ik al jaren heb niet kapot laten maken door de katten maar de laatste twee jaar hangen de oude kerstversiersels weer in de boom.
Geweldig als ze zo voor het oprapen liggen en idd leuk voor de kids om te doen, wij gingen vroeger als kind en wij later weer met onze kinderen naar het bos om te zoeken en maakten er figuurtjes mee

Goede morgen.
Ik heb niet veel te melden, de honden vonden het vanmorgen koud en liggen nu in en onder hun vetbed te slapen, ik vind het nog wel meevallen met de kou. Ik ga zo het gras maaien voor het weer komende week omslaat, gisteren heb ik in een grote bak dropplanten en lavendel gepland, hier zijn vlinders en andere insecten dol op dus hopelijk volgend jaar veel vlinders in de tuin.
Gisteren ben ik naar de paardrijwedstrijd geweest van mijn kleindochter, voor de eerste keer dat er niemand naast de pony mee rent. Ze is eerste geworden, zo trots. Mijn schoonzoon heeft mij opgehaald, ik heb last van mijn evenwichtsorgaan, iets met het gruis. Het gaat alweer veel beter maar ik zwenk nog iets naar links en sta onvast als ik stil sta dus ik durfde niet op de fiets.

Ik heb niet veel te melden, de honden vonden het vanmorgen koud en liggen nu in en onder hun vetbed te slapen, ik vind het nog wel meevallen met de kou. Ik ga zo het gras maaien voor het weer komende week omslaat, gisteren heb ik in een grote bak dropplanten en lavendel gepland, hier zijn vlinders en andere insecten dol op dus hopelijk volgend jaar veel vlinders in de tuin.
Gisteren ben ik naar de paardrijwedstrijd geweest van mijn kleindochter, voor de eerste keer dat er niemand naast de pony mee rent. Ze is eerste geworden, zo trots. Mijn schoonzoon heeft mij opgehaald, ik heb last van mijn evenwichtsorgaan, iets met het gruis. Het gaat alweer veel beter maar ik zwenk nog iets naar links en sta onvast als ik stil sta dus ik durfde niet op de fiets.

Ik ken die stress ook niet hoor Marga gelukkig. Maar er zijn mensen die daar een punt van maken.Marga. schreef: ↑10 okt 2021, 10:52Die stres ken ik niet. Ik pak ieder jaar opnieuw de nostalgische figuurtjes, ballen en slingers uit die al jaren in de boom hangen. Ik heb vorig jaar alleen nieuwe clusterkerstverlichting gekocht en er hangen de laatste jaren nieuwe ballen met foto's van de kleinkinderen in de boom.

Klopt, bij mijn dochter moet het ook zo en niet anders, die hebben alles zilver en rood. Ik had wat ballen voor haar maar die wilde ze niet hebben, niet de juiste kleur.Jo-Anne schreef: ↑10 okt 2021, 12:01Ik ken die stress ook niet hoor Marga gelukkig. Maar er zijn mensen die daar een punt van maken.Marga. schreef: ↑10 okt 2021, 10:52Die stres ken ik niet. Ik pak ieder jaar opnieuw de nostalgische figuurtjes, ballen en slingers uit die al jaren in de boom hangen. Ik heb vorig jaar alleen nieuwe clusterkerstverlichting gekocht en er hangen de laatste jaren nieuwe ballen met foto's van de kleinkinderen in de boom.De winkels liggen ieder jaar weer vol met andere kerstspullen.
Gelijk heeft je Kareltje :lol:
Die is zeker nog mooi van kleur hier niet meer
Is vandaag luier zondag en straks na Max kijken
Fijne zondag alle
Die is zeker nog mooi van kleur hier niet meer
Is vandaag luier zondag en straks na Max kijken
Fijne zondag alle

wat leuk zo serieus op het paard goed hoor gelijk eersteMarga. schreef: ↑10 okt 2021, 11:09Goede morgen.

Die figuurtjes maken mijn kleinkinderen ook wel, het verven van kastanjers is weer eens iets anders. Ik heb de foto al naar mijn dochter gestuurd, ze vond het een leuk idee en gaat het zeker op een regenachtige dag met de kinderen doen.
Dat is wel erg triest voor je vriendin, ik hoop dat ze nu ergens anders haar voldoening uit kan halen.Jo-Anne schreef: ↑10 okt 2021, 16:13Kijk wat leuk zo serieus op het paard goed hoor gelijk eersteMarga. schreef: ↑10 okt 2021, 11:09Goede morgen.
![]()
en zo`n leuke sport voor kinderen, ik heb een vriendin die was helemaal gek van paarden deed ook wedstrijden nu een nare ziekte aan haar botten :cry: geen paarden en ook geen judo meer ze gaf nog wel les maar dat gaat ook niet meer.
Mijn dochter rijd al vanaf haar zesde paard en ze is nog altijd gek op paarden en rijden. Ze is er toen de kinderen nog erg klein waren mee gestopt, ze had toen nog een oud paard dat ze twee jaar geleden heeft moeten laten inslapen en ze had paarden op stalling staan. Maar nu de kinderen wat ouder zijn heeft ze zich weer met hart en ziel op haar hobby gestort. Ze heeft een paard gekocht en had een paar weken geleden haar eerste onderlinge manege wedstrijd op dit paard, ze werd tweede en eerste bij verschillende proeven. Nu gaat ze zich weer inschrijven voor de gewone wedstrijden. Het is leuk om te zien dat haar dochter de zelfde liefde voor paarden deelt.