Buurman
-
Lise
Buurman
Waar ik een paar maanden geleden al bang voor was, is werkelijkheid geworden. Vanmiddag heeft de politie het huis van mijn buurman opengebroken. Zijn familie had sinds donderdag geen contact meer. Vanmiddag kwam zijn broer, die een sleutel heeft, maar niet naar binnen kon omdat er een sleutel binnen in het slot zat. Ik ben over het balkon geklommen om te kijken of ik iets zag ik zijn woonkamer. Niets te zien. Zijn broer heeft de politie gebeld die het slot van de voordeur opengebroken hebben. Helaas konden ze de slaapkamer niet in omdat er voor de deur iets lag. Uiteindelijk toch met grof geweld het bovenste gedeelte van de slaapkamerdeur er uit geramd en daar lag mijn buurman. Waarschijnlijk sinds donderdag. Ik voel me hierdoor echt kut en moet er ook niet teveel over nadenken.
Re: Buurman
Ohhh Lise kan me voorstellen dat je hier van overstuur bent
Het komt regelmatig voor en soms maanden later dat er alarm woord geslagen
Jij hoeft je echt niet schuldig te voelen ,een tijd terug heb je al goed gehandeld
Hoop dat je buurman niet heeft geleden :cry:
Het komt regelmatig voor en soms maanden later dat er alarm woord geslagen
Jij hoeft je echt niet schuldig te voelen ,een tijd terug heb je al goed gehandeld
Hoop dat je buurman niet heeft geleden :cry:

Ik kan mij voorstellen dat dit wat met je doet maar je hoeft je niet schuldig te voelen. Dit komt vaker voor dan je denkt, vooral bij mensen die erg op zichzelf zijn en contact vermijden. Hier een paar maanden geleden het zelfde, de man werd wel gemist maar hij deed normaal ook vaak de deur niet open en nam de telefoon vaak niet op hierbij ging ook wel eens een paar dagen weg. Uiteindelijk heeft de postbezorger die zag dat de post opstapelde de politie in geschakeld en bleek de buurman al een paar weken overleden in bed te liggen.
Erg naar om mee te maken.
Je hebt al een keer alarm geslagen, meer heb je niet kunnen doen. Desalniettemin erg naar.
Je hebt al een keer alarm geslagen, meer heb je niet kunnen doen. Desalniettemin erg naar.
Oh wat erg is dat toch.