Nu is ikik moei en Luca is zo rustig vandaag
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Ben een druk geweest Kareltje
:lol:

Ohhh worden we gemist, vrouwtje van L& K was de hort op , moest weer is winkelen, nu kopje thee en intussen word ik gehypnotiseerd

We hadden even visite , moest de foto van achter het raam maken

We hadden even visite , moest de foto van achter het raam maken

Ohhh de buurkat, zomaar op de tuintafel, hoe durft hij,
Ben je al uit je hypnose Corrie
Ohhh wat lief die poes zo hoef je zelf geen kat te hebben
Ohhh wat lief die poes zo hoef je zelf geen kat te hebben

hihihi hij durfde niet naar boven kijk um zitten in zijn persoonlijke lift

@ Ientje
De waterschaal staat op een pilaartje en de kat gewoon op de grond
@ Jo-Anne
Oeps zo'n cadeautje heb ik liever niet , had Karel 't niet gezien
Geen idee waar deze kat thuishoort , beetje schuw , verdwijnt als tie iets ziet bewegen maar komt regelmatig de laatste weken
Geweldig die traplift, lijkt me eigenlijk ook eerst eng voor de hond, zou wel willen weten hoe de dames hier het zouden vinden
De waterschaal staat op een pilaartje en de kat gewoon op de grond
@ Jo-Anne
Oeps zo'n cadeautje heb ik liever niet , had Karel 't niet gezien
Geen idee waar deze kat thuishoort , beetje schuw , verdwijnt als tie iets ziet bewegen maar komt regelmatig de laatste weken
Geweldig die traplift, lijkt me eigenlijk ook eerst eng voor de hond, zou wel willen weten hoe de dames hier het zouden vinden

Klopt, ik gebruik er zelf ook één, erg handig als je niet goed over je schouder kunt kijken.Jo-Anne schreef: ↑16 okt 2021, 14:45Als je op je fiets niet achterom kunt kijken zijn er hele mooie fietsspiegels die je op de fiets kunt zetten werken heel goed.
Ik heb het de laatste tijd wat drukker gehad met o.a. oppassen dus minder tijd voor het forum.
Gisteren ben ik bij mijn broer geweest, hij is vandaag jarig. Mijn schoonzus houd zich bezig met de stamboom met die van haar is ze al erg ver terug, hij leid naar Schotland. Ik kon al niets over de moeder van mijn moeder vinden voor mijn familie/stamboom fotoalbum dus ik heb het maar opgegeven maar nu gaat zij er mee verder, ik ben benieuwd. Het zal mij niets verbazen als mijn stamboom leid naar de Scandinavische landen, daar heb ik ondanks dat ik er nooit ben geweest een fascinatie voor. Ik hoop ooit het noorderlicht te zien maar dat word moeilijk, ik wil mijn honden niet alleen laten en die zijn belangrijker dan het noorderlicht.
Gisteren ben ik bij mijn broer geweest, hij is vandaag jarig. Mijn schoonzus houd zich bezig met de stamboom met die van haar is ze al erg ver terug, hij leid naar Schotland. Ik kon al niets over de moeder van mijn moeder vinden voor mijn familie/stamboom fotoalbum dus ik heb het maar opgegeven maar nu gaat zij er mee verder, ik ben benieuwd. Het zal mij niets verbazen als mijn stamboom leid naar de Scandinavische landen, daar heb ik ondanks dat ik er nooit ben geweest een fascinatie voor. Ik hoop ooit het noorderlicht te zien maar dat word moeilijk, ik wil mijn honden niet alleen laten en die zijn belangrijker dan het noorderlicht.
Jammer van de Yak kluif maar dat harde ding wil je niet tegen je hoofd gegooid krijgen. Hier hebben ze ze ook en Lotus is er gek op, Balou krijgt hem wel maar doet er uiteindelijk niets mee. Balou knaagt nergens op maar verdedigt het wel met zijn leven ook tegen mij. Ik moet het kauwmateriaal altijd ruilen tegen iets dat nog veel lekkerder is. Hij moet als hij iets heeft te knagen in de bench op worden gesloten anders grijpt hij Lotus en Nemo als die zich bewegen.Ientje schreef: ↑15 okt 2021, 09:55In het begin tot deze zomer legde ik er altijd een stuk kluif bij, van die yak melk kluif. Kennelijk is dat lekker? In ieder geval vloog dat ding regelmatig langs mijn oren als ze er mee gooide. Want exht tijd om te kluiven eroo had ze niet. De kluif is verdwenen, ik denk tussen de haren gekomen,
Of ik het goed heb gedaan het knippen weet ik niet. Ik ben meer van niet zeuren, even stilstaan. Maar wel neem ik dat stukje lijf onder handen wat voor mij staat. Geen worstel partijen, Maar uiteindelijk moeten toch ook echt de laatste stukjes en ja, dan zet ik haar toch neer en zeg, nu even luisteren, zo klaar.
Daarna gaan wel lekker in de tuin rondjes rennen voor de losse haren, weer even op tafel voor de puntjes en piekjes. Ben zelden langer bezig dan een uur.dan is het voor mijn energie ook op.
Ga ik zitten op de bank met de schaar er bij.... en geniet ik dat het weer klaar is.
Ik ga zo de pootjes bijwerken, doe ik gewoon naast mij op de bank. Ach ja.
Wel fijn dat je Diki zelf kunt knippen, ik vind het haar rond Lotus haar oren knippen al een heel gedoe.
De AH bezorgd hier wel maar alleen als je het zelf in de winkel koopt. Online bestellen kan hier nog niet bij de AH, wel bij de Koop en de Jumbo bij de laatste bestel ik mijn boodschappen.
De kat van de buren op visite, hier gebeurt dit ook regelmatig. Ik vind het soms wel ergerlijk omdat ik de vogeltjes voer en de kat er dan op komt loeren. Ik voer de vogels natuurlijk niet voor de poes.
Ik ben gisteren ook maar weer eens in de stamboom van mijn moeder gedoken en ben nu wel een stuk verder gekomen. Er staan fouten in het trouwboekje, ten eerste de naam van mijn opa, die staat er in als Jacobus Petrus en dit moet Jacobus Pieter zijn en dan mijn oma die staat er in als Antonetta en dit moet Antonette zijn. Echt dom maar het klopt nu allemaal wel qua datums en zo, helaas heb ik geen foto's kunnen vinden. Ik ben vernoemd naar mijn oma dus Antonetta ook dit klopt dus nu niet mijn naam moet eigenlijk Antonette zijn.
Ik ga nu met mijn stamboom richting Frankrijk dus niet Scandinavisch maar misschien komt dit nog. Er word zelfs stamboom informatie gezocht over mijn oma maar ik weet nog niet of ik contact op neem.
Ik ga nu met mijn stamboom richting Frankrijk dus niet Scandinavisch maar misschien komt dit nog. Er word zelfs stamboom informatie gezocht over mijn oma maar ik weet nog niet of ik contact op neem.
Wat leuk Marga, daar gaat veel tijd inzitten
Mijn man heeft dat ook gedaan maar de roots alleen in Nederland kunnen vinden
Ik had wel foto's van mijn over grootouders van vaders kant
Wel leuk hoor om contact op te nemen ,helpt je misschien ook nog verder op weg en misschien ook nog wel foto's
Succes met je zoektocht
Mijn man heeft dat ook gedaan maar de roots alleen in Nederland kunnen vinden
Ik had wel foto's van mijn over grootouders van vaders kant
Wel leuk hoor om contact op te nemen ,helpt je misschien ook nog verder op weg en misschien ook nog wel foto's
Succes met je zoektocht

Poe poe Cora heeft het gras nog voor de laatste keer gemaaid ik opgeruimd wilde de kantje nog knippen had geen zin meer
En heeft de offerte van de tuinman gehad maar dat ga niet door, is een beetje duur voor strook opknappen en wat snoei werk voor 2.515,00 euro,s.
Alleen de heg snoeien kost al 850,00 euro zo groot is die heg nou ook weer niet.
Dan zoek ik nog wel verder zien we wel het voorjaar weer.
En heeft de offerte van de tuinman gehad maar dat ga niet door, is een beetje duur voor strook opknappen en wat snoei werk voor 2.515,00 euro,s.
Alleen de heg snoeien kost al 850,00 euro zo groot is die heg nou ook weer niet.
Dan zoek ik nog wel verder zien we wel het voorjaar weer.

Nou Truus dat benne prijzen zeg voor een heg?
Heb je geen foto van die heg 

-
Noa en Lindi
Zo zeg wat een prijzen, niet normaal joh ,nou dat zou ik ook niet doen hoor !
Dan zou ik het nog liever zelf proberen om de heg te snoeien ,iedere keer een klein stukje dan maar.
Dan zou ik het nog liever zelf proberen om de heg te snoeien ,iedere keer een klein stukje dan maar.
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa