Wat een leuke foto's en idd wat een glamour. Niets voor mij ik denk dat ik beter met een vissersboot mee kan gaan. :mrgreen:
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
-
Lise
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Geweldig die glamour.
Ik vind zowel glamour als primitief leuk.
Heeft er misschien ook mee te maken dat in mijn kinderjaren aan de ene kant van de Singel de kakkertjes woonden en aan de andere kant van de Singel de straatschoffies. Het leuke was, dat kinderen van advocaten, artsen etc. met kinderen van vuilnismannen, timmermannen etc. speelden. Ik hing er ergens tussenin. Hierdoor heb ik al op jonge leeftijd geleerd (dankzij mijn ouders) om zowel met arm of rijk om te gaan en respect te hebben voor iedereen. Echt, dit neemt niemand mij meer af. Is er met de paplepel ingegoten.
Zo is het Lise.
Ooit op mijn werk, ik werkte op personeelszaken. Mijn 1e functioneringsgesprek. Mijn baas zei , wat mij opvalt is dat je tegen een sectorhoofd of de burgemeester, precies zo bent als tegen de mensen van de groenvoorziening. Ik was verbaasd over deze opmerking. Ja, waarom niet?
Ben er later achter gekomen dat het anders kan.
Helaas.
Ooit op mijn werk, ik werkte op personeelszaken. Mijn 1e functioneringsgesprek. Mijn baas zei , wat mij opvalt is dat je tegen een sectorhoofd of de burgemeester, precies zo bent als tegen de mensen van de groenvoorziening. Ik was verbaasd over deze opmerking. Ja, waarom niet?
Ben er later achter gekomen dat het anders kan.
Helaas.
Hallo
Wat een vies weer is het vandaag
Luca slaap ga maar wat aan psp doen
Fijn dag verder
Wat een vies weer is het vandaag
Luca slaap ga maar wat aan psp doen
Fijn dag verder

Mooi gedaan. 
Mijn dochter is als jij, zij past ook overal tussen. Ze ziet er de ene keer uit als door een ringetje te halen en de andere keer als een voddenbaal naar gelang wat ze aan het doen is.Lise schreef: ↑01 nov 2021, 15:40Geweldig die glamour.
Ik vind zowel glamour als primitief leuk.
Heeft er misschien ook mee te maken dat in mijn kinderjaren aan de ene kant van de Singel de kakkertjes woonden en aan de andere kant van de Singel de straatschoffies. Het leuke was, dat kinderen van advocaten, artsen etc. met kinderen van vuilnismannen, timmermannen etc. speelden. Ik hing er ergens tussenin. Hierdoor heb ik al op jonge leeftijd geleerd (dankzij mijn ouders) om zowel met arm of rijk om te gaan en respect te hebben voor iedereen. Echt, dit neemt niemand mij meer af. Is er met de paplepel ingegoten.
Ik heb ook voor iedereen respect maar ik voel mij niet zo thuis tussen rijkdom, ik kom uit een arbeiders gezin en heb echt wel armoede gekend. Ik loop het liefste in een spijkerbroek met fleecevest, niet omdat ik niet anders zal kunnen kopen maar dit ben ik en zo voel ik mij het lekkerste.
Mijn dochter is niet altijd even blij met mijn fleecevest fetisj :mrgreen:, ik heb dus voor de kerstdagen een rok en vestje gekocht, ik kan mij niet heugen wanneer ik voor het laatst een rok heb gedragen.
Ik ben een paar dagen afwezig geweest, druk, druk, druk, en het blijft nog even druk met verjaardagen en afspraken. Met de honden gaat alles goed, nu het kouder word liggen ze het liefste lui op de bank, wandelen vinden ze nu niet echt noodzakelijk. Ik trek er dan ook regelmatig alleen op uit, terwijl de honden thuis liggen te slapen. Ik zit in tweestrijd over een hondenbuggy, dan zal ik lotus met mij mee kunnen nemen maar het grote nadeel is dat Balou dan alleen thuis blijft, wat is wijs? 
-
Lise
Waarom moet Balou alleen thuis blijven, Kan toch gewoon mee, in de buggy, aan de riem of los.Marga. schreef: ↑04 nov 2021, 10:55Ik ben een paar dagen afwezig geweest, druk, druk, druk, en het blijft nog even druk met verjaardagen en afspraken. Met de honden gaat alles goed, nu het kouder word liggen ze het liefste lui op de bank, wandelen vinden ze nu niet echt noodzakelijk. Ik trek er dan ook regelmatig alleen op uit, terwijl de honden thuis liggen te slapen. Ik zit in tweestrijd over een hondenbuggy, dan zal ik lotus met mij mee kunnen nemen maar het grote nadeel is dat Balou dan alleen thuis blijft, wat is wijs?![]()
Balou is niet sociaal, bang in de auto en voor van alles en nog wat en hij heeft hartfalen dus ik doe hem geen plezier met winkelen, het geeft te veel stres wat slecht voor zijn hart is.Lise schreef: ↑04 nov 2021, 14:19Waarom moet Balou alleen thuis blijven, Kan toch gewoon mee, in de buggy, aan de riem of los.Marga. schreef: ↑04 nov 2021, 10:55Ik ben een paar dagen afwezig geweest, druk, druk, druk, en het blijft nog even druk met verjaardagen en afspraken. Met de honden gaat alles goed, nu het kouder word liggen ze het liefste lui op de bank, wandelen vinden ze nu niet echt noodzakelijk. Ik trek er dan ook regelmatig alleen op uit, terwijl de honden thuis liggen te slapen. Ik zit in tweestrijd over een hondenbuggy, dan zal ik lotus met mij mee kunnen nemen maar het grote nadeel is dat Balou dan alleen thuis blijft, wat is wijs?![]()
Misschien voelt Balou zich wel veilig in een buggy, proberen waard, ze zijn allebei zo klein dat ze samen wel passen in een kleine buggy denk ik
Ik zelf zou het moeilijker vinden om er 1 mee te nemen en 1 thuis te laten
Ik zelf zou het moeilijker vinden om er 1 mee te nemen en 1 thuis te laten

Kijk nou wat leuk , Shih Tzu forum in een nieuw jasje met Sint en pakjes en lekkers
Verder ook nog leuke nieuwe smileys erbij
Verder ook nog leuke nieuwe smileys erbij