Even voor het gemak hier neerzetten.
Gisteravond kwam Diki terug met buurman, ze was zwart, lekker droog geblazen en weer netjes, beetje grijs, echter, de modderlucht bleef. Dus ik dacht, slim.... neem een druppeltje van die cowboy detangle werden wel 4 druppels, of te wel een plonsje. , schoot uit, hele borstel kledder, maar och lekker luchtje. Dus borstelen. Werd ze nog netter, maar toen stonk ze naar dat luchtje. Kortom, onder mij arm, douche in en met shampoo gewassen voor toe een crème spoelinkje. Weer droog geblazen. En ze was mooi! Ze gaf weer licht.
Vanmorgen een paar centimeter ingekort, want schoon haar knipt zo fijn.

En ze ruikt lekker en is blinkend schoon

, gewoon jammer om weer mee naar buiten te nemen
Maar nee, niet ongerust worden. Ze heeft al fijn gewandeld hoor.

Het schone is er weer vanaf.
Leuk is wel, als ik haar wat langer houd, dat de kleur rood er toch wat doorkomt. Goed kijken noor om net te zien, maar als de zon er op schijnt.........
Hoe zou ze zijn als ik haar helemaal uit laat groeien. Blond, iets roder blonde strepen of plekken en een zwarte plek op de schouders. Want daar zitten altijd zwarte haren door het beige.
De oren heb ik een heel stuk ingekort, bij het snuffelen sleepten die onderhand op de grond. Helaas dus de donkere punten aan de oren zijn verdwenen. De oren zijn aan de binnenkant donker grijs. Ook de staart een cm of 10 afgehaald. Die begon te klitten,