Andere hobby's.
Re: Andere hobby's.
Wat een pracht foto Marga.
En al die mooie stenen.
En al die mooie stenen.
Wat een prachtige foto, Marga,en hoe is het mogelijk dat ik hem over het hoofd heb gezien, mooi met die goudglams.
Dank je Corrie, heb er hier nu drie staan, dus als je denkt ik wil ook zo eentje......
Nee, nog op zoek naar een lijstje.
Dank je Corrie.
Ik,heb een foto van een kat van mijn vriendin gemaakt, kikken of het lukt met het beestje van een ander. Ik moet toch wat doen he.
Ik,heb een foto van een kat van mijn vriendin gemaakt, kikken of het lukt met het beestje van een ander. Ik moet toch wat doen he.
-
Lise
Eén van mijn hobby's is lezen. Ben benieuwd of er nog meer boekenwurmen op het forum zijn. Ik kan helemaal in een boek verdwijnen, maar het plaatselijke sufferdje lees ik ook graag.
Ik heb nog twee boekenbonnen liggen. Heeft iemand tips en ik ben ook nieuwsgiering of iemand hier de zeven zussen serie gelezen heeft. Ik heb ze alle zeven gelezen en wacht op deel acht.
Ik heb nog twee boekenbonnen liggen. Heeft iemand tips en ik ben ook nieuwsgiering of iemand hier de zeven zussen serie gelezen heeft. Ik heb ze alle zeven gelezen en wacht op deel acht.
ik was ook echt een boekenwurm, eenmaal begonnen met een boek dan bestond er niets anders meerLise schreef: ↑08 feb 2022, 19:54Eén van mijn hobby's is lezen. Ben benieuwd of er nog meer boekenwurmen op het forum zijn. Ik kan helemaal in een boek verdwijnen, maar het plaatselijke sufferdje lees ik ook graag.
nu te weinig concentratie dus lees nog weinig
heb veel goede recensies gelezen over de 7 zussen serie, maar koop geen boeken meer
kijk wel regelmatig in de minibieb hier in het winkelcentrum, heb 2 weken terug een boek van Khaled Hosseini " en uit de bergen kwam de echo" meegenomen maar nog niet gelezen
wel "de vliegeraar" denk toch alweer meer dan een jaar terug en vond dat mooi
ben niet echt op de hoogte van nieuw uitgekomen boeken
veel plezier met het uitzoeken van nieuwe boeken

Vinkje getekend met andere techniek. Kleurpotlood op 2 doorzichtige polyester velletjes. Het is een mini, 6x8 cm.