Toch te idioot voor woorden. Er worden regels opgelegd door de hoogste overheid en de lagere overheid zegt. We handhaven niet. Net als oudejaarsavond. Voor mij een teken dat we ons niet meer aan regels hoeven te houden...... de verloedering gaat weer wat verder.
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Wat ik eerst had begrepen zouden de winkels uit protest zaterdag open gaan en geen restricties alleen evt.een waarschuwing
Maar later hoorde ik dat winkels weer open mogen met klanten op afspraak, jammer dat is niets voor mij
Gelukkig mag pedicure weer , kreeg een appje of woensdag uitkwam
Denk dat de kappers dan ook mogen dus zien of ik een afspraak kan maken , die ging dus in de week voor kerst niet door
Horeca blijft gesloten, drama voor de ondernemers
We zullen het horen morgen
In Engeland gaat het leven gewoon door, leren leven met het virus , dat lijkt mij ook het beste
Maar later hoorde ik dat winkels weer open mogen met klanten op afspraak, jammer dat is niets voor mij
Gelukkig mag pedicure weer , kreeg een appje of woensdag uitkwam
Denk dat de kappers dan ook mogen dus zien of ik een afspraak kan maken , die ging dus in de week voor kerst niet door
Horeca blijft gesloten, drama voor de ondernemers
We zullen het horen morgen
In Engeland gaat het leven gewoon door, leren leven met het virus , dat lijkt mij ook het beste

@ Ientje
Sorry hoor maar moet zo lachen om je verhaal
Je bent dus niet geschikt als slotenmaker, wel goed dat je het geprobeerd hebt
Wel eng hoor zo'n sissend sproeiend olieflesje
Sorry hoor maar moet zo lachen om je verhaal
Je bent dus niet geschikt als slotenmaker, wel goed dat je het geprobeerd hebt
Wel eng hoor zo'n sissend sproeiend olieflesje

Nu is het zo dat ze op afspraak open mogen

Dat is een rotwerk dat sprietje erop krijgen hoor. Stonk het niet geweldig dat spul?Ientje schreef: ↑13 jan 2022, 14:24Ruzie met een spuitbusje met olie. Het slot van de schutting ging niet meer op slot. Vond spuitbusje met slotenolie. Dus ik dacht, kom ik maak het slot. Resultaat, sprietje kreeg ik niet op de fles, fles begint te sissen besproeid mij, de schutting en een stukje tuin. Niet te stoppen, het spoot alle kanten op. Flesje meteen neergelegd in de aarde onder de schutting, was bang voor ontploffen. En naar binnen gegaan. Siste als een gek.
Alles zat onder, mijn jas, bril, haren, broek, schutting.
Jas inmiddels uit de wasmachine. Ik weer uit de douche. Flesje was toen leeg, in een plastic zak gedaan, terug in de schuur voor het chemische afval.
Slot is dus niet gemaakt. Weer een ervaring rijker. Blijf af van dit soort spuitflesjes.
Zakje aarde over de grond gestrooid nadat ik het ergste hvet in de container heb gedaan. Het is geen gif. Diki mag toch even niet in dat stukje bij de schuttingdeur.

Het stinkt nog als ik buiten kom. Mijn haren plakken nog ondanks wassen. Bah.Jo-Anne schreef: ↑14 jan 2022, 09:53Dat is een rotwerk dat sprietje erop krijgen hoor. Stonk het niet geweldig dat spul?Ientje schreef: ↑13 jan 2022, 14:24Ruzie met een spuitbusje met olie. Het slot van de schutting ging niet meer op slot. Vond spuitbusje met slotenolie. Dus ik dacht, kom ik maak het slot. Resultaat, sprietje kreeg ik niet op de fles, fles begint te sissen besproeid mij, de schutting en een stukje tuin. Niet te stoppen, het spoot alle kanten op. Flesje meteen neergelegd in de aarde onder de schutting, was bang voor ontploffen. En naar binnen gegaan. Siste als een gek.
Alles zat onder, mijn jas, bril, haren, broek, schutting.
Jas inmiddels uit de wasmachine. Ik weer uit de douche. Flesje was toen leeg, in een plastic zak gedaan, terug in de schuur voor het chemische afval.
Slot is dus niet gemaakt. Weer een ervaring rijker. Blijf af van dit soort spuitflesjes.
Zakje aarde over de grond gestrooid nadat ik het ergste hvet in de container heb gedaan. Het is geen gif. Diki mag toch even niet in dat stukje bij de schuttingdeur.![]()
Leuk en heel herkenbaar!
Haha heerlijk toch 
Wat leuk Corrie
Heeft de uitslag van me schouder de dokter zei het is in grote lijnen goed is, maar hij wil volgende week en gesprek met me aangaan om er over te praten. heeft er geen vertrouwen in.
Verder heeft ik veel pijn vooral nacht,s.
Heeft de uitslag van me schouder de dokter zei het is in grote lijnen goed is, maar hij wil volgende week en gesprek met me aangaan om er over te praten. heeft er geen vertrouwen in.
Verder heeft ik veel pijn vooral nacht,s.

-
Lise
Ik mag het hopen.
Omikron is volgens mij het einde van Covid en hopelijk ook van de angstcultuur. De ziekenhuizen lopen leeg, maar er is nu een nieuwe "code zwart" :de maatschappij wordt ontwricht door zieke Omikron werknemers. Ik ga het steeds meer als een soap zien. Ben wel nieuwsgierig naar de persco vanavond.
Laten we het hopen.....in Frankrijk lopen de opnames weer fors op.Lise schreef: ↑14 jan 2022, 15:00Ik mag het hopen.
Omikron is volgens mij het einde van Covid en hopelijk ook van de angstcultuur. De ziekenhuizen lopen leeg, maar er is nu een nieuwe "code zwart" :de maatschappij wordt ontwricht door zieke Omikron werknemers. Ik ga het steeds meer als een soap zien. Ben wel nieuwsgierig naar de persco vanavond.
Mijn ex heeft een boerboel, hij is inmiddels op leeftijd, negen jaar. Het is geen makkelijke en betrouwbare hond, veel boerboels hebben een consequente opvoeding nodig anders kan het erg mis gaan. Maar kun je het ras aan dan zijn het prachtige honden.
Laatst gewijzigd door Marga. op 16 jan 2022, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.