Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Marga. » 15 jan 2022, 09:18

Truus schreef: ↑
14 jan 2022, 14:51
Wat leuk Corrie
Heeft de uitslag van me schouder de dokter zei het is in grote lijnen goed is, maar hij wil volgende week en gesprek met me aangaan om er over te praten. heeft er geen vertrouwen in.
Verder heeft ik veel pijn vooral nacht,s.
Ik hoop dat de dokter nu hij de uitslag heeft iets tegen de pijn kan doen. Sterkte.

Marga.

Bericht door Marga. » 15 jan 2022, 09:27

Lise schreef: ↑
14 jan 2022, 15:00
Jo-Anne schreef: ↑
14 jan 2022, 09:51
Lise schreef: ↑
13 jan 2022, 14:30
@Jo-Anne Wat denk jij gaan de winkels open na vrijdag :geenidee

Yep, de winkels gaan zaterdag open. Ook als de lockdown verlengd wordt, gaan ze echt wel open en zal er niet gehandhaafd worden.
Mijn zegen hebben ze.
Nu is het zo dat ze op afspraak open mogen :geenidee denk niet dat ze zich gaan houden eraan
Ik mag het hopen.
Omikron is volgens mij het einde van Covid en hopelijk ook van de angstcultuur. De ziekenhuizen lopen leeg, maar er is nu een nieuwe "code zwart" :de maatschappij wordt ontwricht door zieke Omikron werknemers. Ik ga het steeds meer als een soap zien. Ben wel nieuwsgierig naar de persco vanavond.
Ik denk niet dat omikrom het einde van covid is, ik denk dat covid niet meer weg gaat en er kans is op nieuwe varianten. Wel vind ik dat er een manier moeten worden gevonden om met het virus te leven maar hier zijn ze naar wat ik er van begreep druk mee bezig. Het land steeds op slot doen gaat uiteindelijk te veel kosten.

Lise

Bericht door Lise » 15 jan 2022, 14:30

Marga. schreef: ↑
15 jan 2022, 09:18
14 jan 2022, 14:51
Wat leuk Corrie
Heeft de uitslag van me schouder de dokter zei het is in grote lijnen goed is, maar hij wil volgende week en gesprek met me aangaan om er over te praten. heeft er geen vertrouwen in.
Verder heeft ik veel pijn vooral nacht,s.
Ik hoop dat de dokter nu hij de uitslag heeft iets tegen de pijn kan doen. Sterkte.
Ach Truus, dit is niet fijn. Ik hoop dat je snel een gesprek hebt met je dokter en je er weer vertrouwen in krijgt. Snap dat het lastig is.
's Nachts pijn, betekent slecht slapen en daar knap je echt niet van op.
Sterkte Truus en een dikke knuffel.

Truus

Bericht door Truus » 15 jan 2022, 16:59

Zal wel goed hoor vannacht weer slecht geslapen vanmiddag een tukkie samen met Luca dat is zo,n kroeldoos geworden
.
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 15 jan 2022, 17:31

15 jan 2022, 09:15
Yvonne schreef: ↑
13 jan 2022, 13:41
Net terug van een vriendin ze hebben een boerboel pup. Helemaal verliefd ben ik nu, zijn poten waren nu al groter dan die van Molly denk. Volwassen kan hij 60 tot 80 kg gaan wegen. Beer heet hij.
Zucht :wow
Mijn ex heeft een boerboel, hij is inmiddels op leeftijd, negen jaar. Het is geen makkelijke en betrouwbare hond, veel boerboels hebben een consequente opvoeding nodig anders kan het erg mis gaan. Maar kun je het ras aan dan zijn het prachtige honden.
Ik wist wel de naam boerboel, maar van karaktereigenschappen niet veel, omdat dit niet een hond is die wij zouden nemen. Ik ga ervan uit dat ze zich ingelezen hebben van tevoren. Het is hun eerste hond. Soms hoor ik verhalen dat ik denk je doet toch onderzoek voordat je een hond aanzet.
Ik zei ook tegen mijn vriendin het is extra belangrijk, want als het mis gaat met zo’n grote hond dan is het ook echt mis.
Maar goed, stoer vind ik ze wel 🥰

Marga.

Bericht door Marga. » 16 jan 2022, 09:00

15 jan 2022, 17:31
Net terug van een vriendin ze hebben een boerboel pup. Helemaal verliefd ben ik nu, zijn poten waren nu al groter dan die van Molly denk. Volwassen kan hij 60 tot 80 kg gaan wegen. Beer heet hij.
Mijn ex heeft een boerboel, hij is inmiddels op leeftijd, negen jaar. Het is geen makkelijke en betrouwbare hond, veel boerboels hebben een consequente opvoeding nodig anders kan het erg mis gaan. Maar kun je het ras aan dan zijn het prachtige honden.

Ik wist wel de naam boerboel, maar van karaktereigenschappen niet veel, omdat dit niet een hond is die wij zouden nemen. Ik ga ervan uit dat ze zich ingelezen hebben van tevoren. Het is hun eerste hond. Soms hoor ik verhalen dat ik denk je doet toch onderzoek voordat je een hond aanzet.
Ik zei ook tegen mijn vriendin het is extra belangrijk, want als het mis gaat met zo’n grote hond dan is het ook echt mis.
Klopt, ze zien er stoer uit en dit is dan ook gelijk het probleem, vaak worden ze gekocht om deze reden het karakter van de hond is van minder belang.

Marga.

Bericht door Marga. » 16 jan 2022, 09:06

Zal je misschien de foto's willen verwijderen Yvonne? Ik laat foto's met familie meestal een dag staan en verwijder ze dan weer, volgende keer probeer ik wel alleen de hond uit te knippen. Alvast bedankt.

Corrie

Bericht door Corrie » 16 jan 2022, 11:16

Had mezelf maar een orchidee cadeau gedaan , 2 kleintjes zijn uitgebloeid en zie nog geen nieuwe uitlopers of knopjes
De cactus begint ook weer

Afbeelding

Afbeelding

Geen mist hier vandaag ,maar het zonnetje wil nog steeds niet te voor schijn komen
Zo maar weer een rondje met de hondjes
Fijne dag allemaal :lopen
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 16 jan 2022, 13:41

Mooi Corrie en de cactus doe het ook mooi
Hier weer grijs weer even gewandeld :dogwalk
Wens iedereen fijne zondag
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 16 jan 2022, 14:01

16 jan 2022, 09:06

Zal je misschien de foto's willen verwijderen Yvonne? Ik laat foto's met familie meestal een dag staan en verwijder ze dan weer, volgende keer probeer ik wel alleen de hond uit te knippen. Alvast bedankt.

Ik zie de foto’s al niet meer. :goedzo

Marga.

Bericht door Marga. » 17 jan 2022, 12:34

16 jan 2022, 14:01

Ik zie het, of eigenlijk niet meer. :goedzo

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 jan 2022, 19:28

17 jan 2022, 12:34

Ik had ze gelijk al verwijderd Marga.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 jan 2022, 19:30

Corrie schreef: ↑
16 jan 2022, 11:16
Had mezelf maar een orchidee cadeau gedaan , 2 kleintjes zijn uitgebloeid en zie nog geen nieuwe uitlopers of knopjes

Afbeelding

Afbeelding

Geen mist hier vandaag ,maar het zonnetje wil nog steeds niet te voor schijn komen
Mooi zeg :wow
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 18 jan 2022, 10:04

Wow wat is hij weer mooi, die lidcactus, Corrie., waarom lukt dat hier nu nooit.
Ga er ooit weer eens eentje kopen. Hoe staat hij bij jou, voor het raam of niet?,en op het noorden, zuiden , oosten westen?

De orchideetjes hier staan op het noorden en bloeien bijna allemaal, goed plekje dus.

Vanmorgen niet goed begonnen, gooide de waterkant met halve liter water over de tafel,heen. :surprised Dus alles kledder nat, ik kan dan vloeken, zo giftig word ik dan. :cry Alles van de tafel in het rond gegooid, kleed er af, in de was. Keukenrol helemaal op, om de tafel droog te krijgen. Keukenrol in de afvalbak, misschien had ik het moeten drogen :ffedenken :applaus had ik het nog een keer kunnen gebruiken. Maar het is al met de afval mee, die kwam vanmorgen langs :goedzo .
En toen ik klaar was, stond diki naast mij, van ohhh had ik eerder in moeten grijpen?, jou rust moeten geven. :ffedenken
Maar goed die rust kwam toen weer terug in mijn hoofd, hondje aaien, het werkt echt, zij straalt dan de rust uit die ik nodig heb. Weten jullie meteen waarvoor mijn hulp hond wordt opgeleid. De echte driftbuien, slaan als een vlam in de pan, dat kan ze (nog?) niet voorkomen. Maar als het langzaam volloopt bij me, is ze er, tikje tegen mijn neen. En daar voorkomt ze al zoveel mee.

Kortom dat was mijn ochtend tot nu toe, ben al,doodmoe, drift kost te veel energie.
Inmiddels lekker :lopen , heerlijk weer, beetje mist, fris, maar geen wind. Kwam nog een border collie tegen, uiteraard met een bal en eenbaas, in die volgorde. Tjonge wat kunnen die honden hard lopen.
En de zwarte labrador van de overburen, zo, n lieverd.

De barometer staat enorm hoog, bij jullie ook? wordt dat vorst met een zonnetje, ik hoop het. Of heeft het nog met de vloedgolf, uitbarsting te maken in ver weg.

Fijne dag allemaal. Ik ga nu een hele grote koek eten. Heb ik verdiend. De was hangt inmiddels, kleed is weer schoon.

Truus

Bericht door Truus » 18 jan 2022, 11:25

Goedemorgen
Ben terug na de dokter had geen leuk bericht
Hij zei je kan 2 dingen doen en spuit in je schouder geven, of door sturen na een orthopeed
Even getwijfeld heeft toch maar gekozen voor een spuit
De pees in me schouder opgezet.
Ientje zat jou tegen vanmorgen toch goed gekomen
Lekker gewandeld een aai van Diki :love doe je goed.
Je ben het kwijt nu zal de dag rustig verlopen.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 18 jan 2022, 14:00

Oh Truus. Heb je de spuit gelijk gehad? Dan kan je met een paar dagen al minder pijn hebben.
Geïrriteerde pees? Dat is heel vervelend.
Beterschap.

Truus

Bericht door Truus » 18 jan 2022, 14:21

Om half 5 Ientje kan ik langs komen onder voor behoudt
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 18 jan 2022, 14:34

Jo-Anne schreef: ↑
17 jan 2022, 19:28
17 jan 2022, 12:34

Ik had ze gelijk al verwijderd Marga.
Bedankt.
Meestal doe ik dit zelf maar als je gequote word gaat dit niet meer.

Marga.

Bericht door Marga. » 18 jan 2022, 14:35

18 jan 2022, 11:25
Goedemorgen
Ben terug na de dokter had geen leuk bericht
Hij zei je kan 2 dingen doen en spuit in je schouder geven, of door sturen na een orthopeed
Even getwijfeld heeft toch maar gekozen voor een spuit
De pees in me schouder opgezet.
Ientje zat jou tegen vanmorgen toch goed gekomen
Lekker gewandeld een aai van Diki :love doe je goed.
Je ben het kwijt nu zal de dag rustig verlopen.
Ik hoop dat de spuit helpt.

Marga.

Bericht door Marga. » 18 jan 2022, 14:43

Corrie schreef: ↑
16 jan 2022, 11:16

Afbeelding

Afbeelding

Mooi hoor en wat een prachtige kleur zowel de cactus als orchideeën.
Orchideeën overleven het bij mij bijna nooit maar lidcactussen des te meer. Ik heb één gehad die werd zo groot dat ik hem aan mijn ex heb meegegeven dan kon hij hem overpotten en in de serre zetten, ik had er gewoon de ruimte niet meer voor. Rond de kerst heb ik een paar kleintjes gekocht in twee kleuren en ze samen in één pot gezet. Ze zaten vol knoppen maar er is maar één bloem gaan bloeien afwachten of de rest nog komt.

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind het een prachtige bloem.

Plaats reactie