Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
De bloemen zijn zeker prachtig ,zo apart van vorm
Mooie kleur Marga, zitten de knopjes er nog steeds aan of er afgevallen
Grote kans dat de knopjes nog gaan groeien en uitkomen
Mooie kleur Marga, zitten de knopjes er nog steeds aan of er afgevallen
Grote kans dat de knopjes nog gaan groeien en uitkomen

Klopt het dat als er knopjes zijn je de plant niet meer moet draaien omdat ze er anders afvallen?
Spuit zit er in ga lekker op de bank liggen ga zeer doen met bewegen.
Fijne avond tot morgen
Fijne avond tot morgen

Hey Truus , wat heeft de huisarts gezegd over je schouder
Neem je rust , sterkte hoor
Neem je rust , sterkte hoor

Ja klopt Ientje, ik dompel de plant 1x in de week in emmer water en moet echt opletten dat ik ' m niet draai

Dank je wel, Ik heb gegoogled, bakker.com, twee rode .....zo mooi. Vraag me wel af doen die het, na opsturen...
Er zijn best veel knopjes afgevallen, het ziet er eigenlijk niet naar uit dat ze nog gaan groeien, afwachten maar.
Ik weet niet eens dat je ze niet mag draaien maar die ik aan mijn ex heb gegeven was zo groot die was niet eens te draaien. Maar nu kan ik er rekening mee houden.
Denk gewoon wachten op nieuwe knopjes misschien pas eind van het jaar, heeft eigenlijk niet veel verzorging nodig
@ Ientje
Ben benieuwd hoe ze er uitzien die jij hebt besteld

Had het neer gezet Corrie
Ben terug na de dokter had geen leuk bericht
Hij zei je kan 2 dingen doen en spuit in je schouder geven, of door sturen na een orthopeed
Even getwijfeld heeft toch maar gekozen voor een spuit
De pees in me schouder opgezet.
Heeft nog wel veel pijn maar zal wel goed komen
Fijne dag verder
Hij zei je kan 2 dingen doen en spuit in je schouder geven, of door sturen na een orthopeed
Fijne dag verder

Dat had ik dus helemaal gemist, hoop dat de spuit gauw helptTruus schreef: ↑19 jan 2022, 13:28Had het neer gezet Corrie
Fijne dag verder

@ Ientje
Jouw bericht dus ook gemist, komt denk ik door al die quote tussendoor
Goh kan jij zulke driftbuien krijgen
Moet wel lachen zoals je het beschrijft , helpt dat trouwens ook dat even van je afschrijven
De cactus staat op iets vlakbij het raam
De witte orchidee , zelfde als jouwe staat op de vensterbank is uitgebloeid en paars gestreepte ook , stond op de salontafel
Jouw bericht dus ook gemist, komt denk ik door al die quote tussendoor
Goh kan jij zulke driftbuien krijgen
Moet wel lachen zoals je het beschrijft , helpt dat trouwens ook dat even van je afschrijven
De cactus staat op iets vlakbij het raam
De witte orchidee , zelfde als jouwe staat op de vensterbank is uitgebloeid en paars gestreepte ook , stond op de salontafel

Ik zie volgend jaar wel weer, de plant krijgt zijn verzorging maar hier wil ik mij wel even in verdiepen. Het is een cactus of vetplantachtige dus ik geef hem net zo veel water als mijn vrouwentongen die niet veel water nodig zijn.
Drift kost zeker veel energie soms denk ik het komt daar juist door sommige mensen hebben al heel weinig energie maar moeten toch hun dagelijkse dingen doen voor een ander klinkt dat misschien raar maar als je maar een klein energievat hebt moet je het goed gebruiken gedurende de dag maar dat lukt lang niet altijd. Moest zo lachen over die koek dat je die had verdiend zo doe ik ook altijdIentje schreef: ↑18 jan 2022, 10:04Wow wat is hij weer mooi, die lidcactus, Corrie., waarom lukt dat hier nu nooit.
Ga er ooit weer eens eentje kopen. Hoe staat hij bij jou, voor het raam of niet?,en op het noorden, zuiden , oosten westen?
De orchideetjes hier staan op het noorden en bloeien bijna allemaal, goed plekje dus.
Vanmorgen niet goed begonnen, gooide de waterkant met halve liter water over de tafel,heen.Dus alles kledder nat, ik kan dan vloeken, zo giftig word ik dan.
Alles van de tafel in het rond gegooid, kleed er af, in de was. Keukenrol helemaal op, om de tafel droog te krijgen. Keukenrol in de afvalbak, misschien had ik het moeten drogen
![]()
had ik het nog een keer kunnen gebruiken. Maar het is al met de afval mee, die kwam vanmorgen langs
.
En toen ik klaar was, stond diki naast mij, van ohhh had ik eerder in moeten grijpen?, jou rust moeten geven.![]()
Maar goed die rust kwam toen weer terug in mijn hoofd, hondje aaien, het werkt echt, zij straalt dan de rust uit die ik nodig heb. Weten jullie meteen waarvoor mijn hulp hond wordt opgeleid. De echte driftbuien, slaan als een vlam in de pan, dat kan ze (nog?) niet voorkomen. Maar als het langzaam volloopt bij me, is ze er, tikje tegen mijn neen. En daar voorkomt ze al zoveel mee.
Kortom dat was mijn ochtend tot nu toe, ben al,doodmoe, drift kost te veel energie.
Inmiddels lekker, heerlijk weer, beetje mist, fris, maar geen wind. Kwam nog een border collie tegen, uiteraard met een bal en eenbaas, in die volgorde. Tjonge wat kunnen die honden hard lopen.
En de zwarte labrador van de overburen, zo, n lieverd.
De barometer staat enorm hoog, bij jullie ook? wordt dat vorst met een zonnetje, ik hoop het. Of heeft het nog met de vloedgolf, uitbarsting te maken in ver weg.
Fijne dag allemaal. Ik ga nu een hele grote koek eten. Heb ik verdiend. De was hangt inmiddels, kleed is weer schoon.

Truus gaat het een beetje na die behandeling bij de huisartsTruus schreef: ↑19 jan 2022, 13:28Had het neer gezet Corrie
Fijne dag verder

Even goed driftig en boos worden is vermoeiend maar lucht soms ook op. Ik heb er gelukkig niet vaak last van maar als ik er last van heb berg je dan maar.Jo-Anne schreef: ↑21 jan 2022, 18:50Drift kost zeker veel energie soms denk ik het komt daar juist door sommige mensen hebben al heel weinig energie maar moeten toch hun dagelijkse dingen doen voor een ander klinkt dat misschien raar maar als je maar een klein energievat hebt moet je het goed gebruiken gedurende de dag maar dat lukt lang niet altijd. Moest zo lachen over die koek dat je die had verdiend zo doe ik ook altijdIentje schreef: ↑18 jan 2022, 10:04Wow wat is hij weer mooi, die lidcactus, Corrie., waarom lukt dat hier nu nooit.
Ga er ooit weer eens eentje kopen. Hoe staat hij bij jou, voor het raam of niet?,en op het noorden, zuiden , oosten westen?
De orchideetjes hier staan op het noorden en bloeien bijna allemaal, goed plekje dus.
Vanmorgen niet goed begonnen, gooide de waterkant met halve liter water over de tafel,heen.Dus alles kledder nat, ik kan dan vloeken, zo giftig word ik dan.
Alles van de tafel in het rond gegooid, kleed er af, in de was. Keukenrol helemaal op, om de tafel droog te krijgen. Keukenrol in de afvalbak, misschien had ik het moeten drogen
![]()
had ik het nog een keer kunnen gebruiken. Maar het is al met de afval mee, die kwam vanmorgen langs
.
En toen ik klaar was, stond diki naast mij, van ohhh had ik eerder in moeten grijpen?, jou rust moeten geven.![]()
Maar goed die rust kwam toen weer terug in mijn hoofd, hondje aaien, het werkt echt, zij straalt dan de rust uit die ik nodig heb. Weten jullie meteen waarvoor mijn hulp hond wordt opgeleid. De echte driftbuien, slaan als een vlam in de pan, dat kan ze (nog?) niet voorkomen. Maar als het langzaam volloopt bij me, is ze er, tikje tegen mijn neen. En daar voorkomt ze al zoveel mee.
Kortom dat was mijn ochtend tot nu toe, ben al,doodmoe, drift kost te veel energie.
Inmiddels lekker, heerlijk weer, beetje mist, fris, maar geen wind. Kwam nog een border collie tegen, uiteraard met een bal en eenbaas, in die volgorde. Tjonge wat kunnen die honden hard lopen.
En de zwarte labrador van de overburen, zo, n lieverd.
De barometer staat enorm hoog, bij jullie ook? wordt dat vorst met een zonnetje, ik hoop het. Of heeft het nog met de vloedgolf, uitbarsting te maken in ver weg.
Fijne dag allemaal. Ik ga nu een hele grote koek eten. Heb ik verdiend. De was hangt inmiddels, kleed is weer schoon.![]()
Het gelukkig weer beter heeft last gehad van een allergie reactie van die vloeistof had de dokter gebeld dat ik daar last van had.
Had zware hoofdpijn en was heel warm in me gezicht.
Dat is binnen 2 dagen over, en dat was ook zo.
Met schouder doe minder zeer moet nog wel oppassen met verkeerde handelingen.
Lekker gewandeld met Luca
maar vond het water koud.
Fijne dag zaterdag iedereen.
Had zware hoofdpijn en was heel warm in me gezicht.
Dat is binnen 2 dagen over, en dat was ook zo.
Met schouder doe minder zeer moet nog wel oppassen met verkeerde handelingen.
Lekker gewandeld met Luca
Fijne dag zaterdag iedereen.

Fijn dat het weer wat beter gaat Truus , dus geen gekke dingen doen met die arm / schouder

Oke moeder zal het niet mee doennnnnn
Fijne zaterdag avond Corrie
Fijne zaterdag avond Corrie