Nee, niet verplicht. Maar net als vroeger , internet via de telefoonkabe die werd vervangen door adsl enzv, , zal ook de koperkabel worden afgeserveerd als er vervanging is door de glasvezel. En dan moet je wel . Wil je het dan aan laten legfen kost het veel geld. Nu verandert zelfs mijn abonnement niet. Alles is nu in huis. En gelukkig is er een kabeltje te kort, langere besteld, ook gratis, dus voorlopig hoef ik nog niet te veranderen.
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Jawel hoor, maar lig nu plat, hele ochtend bezig geweest.......met verschuiven en weer terugzetten van wat meubels omdat de mannen bij de aansluiting moesten. En die aansluiting heb ik volgezet met meubels.
Hallo ben terug
Ben bij een schouder poli Ort peet geweest dat is heel anders dan bij een Orthhopedie daar heeft die alles staan voor het onderzoek.
Hoef je niet van hot na her te lopen en gelijk de uitslag.
Nou het blijk artrose te zitten en een slijmbeurs heel in het begin was er vroeg bij.
Dus wel en spuit gehad boven op me schouder als het niet help over 3 maanden terug komen
En krijg Fysio dus hoop dat het ga helpen om me arm weer omhoog te krijgen en op me rug.

Truus, ik hoop ook dat het helpt! Ik duim voor je.
-
Noa en Lindi
Oh dat is niet fijn Truus, slijmbeursontsteking doet ontzettend zeer, , hoop dat de spuit helpt.Beterschap 
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Beterschap Truus, ik hoop dat de spuit helpt.
Ik ben ziek geweest en voel me nog vermoeid maar verder gaat het wel weer. Gelukkig heeft mijn schoondochter de honden uitgelaten, hier was ik echt niet toe in staat inmiddels wel weer. Het was griep, de corona test was negatief. Wel fijn dat ik altijd op mijn kinderen kan terug vallen al moet ik wel zeggen dat ik ondanks dat ik graag alleen ben op dit soort momenten dit wel eens vervelend en angstig vind. Maar ik heb het weer achter de rug.
Ik ben ziek geweest en voel me nog vermoeid maar verder gaat het wel weer. Gelukkig heeft mijn schoondochter de honden uitgelaten, hier was ik echt niet toe in staat inmiddels wel weer. Het was griep, de corona test was negatief. Wel fijn dat ik altijd op mijn kinderen kan terug vallen al moet ik wel zeggen dat ik ondanks dat ik graag alleen ben op dit soort momenten dit wel eens vervelend en angstig vind. Maar ik heb het weer achter de rug.
Fijn dat je schoondochter de hondjes uitlaat gelukkig ben je beter
Heeft gisteren heel vel pijn gehad van die spuit nu gelukkig wat minder de pijn is niet helemaal weg.
Maar krijg donderdag Fysio afwachten of dat dan ga helpen.
Hebben hullie al last van de storm hij is hier nog niet aan gekomen maar de middag is nog niet om.
Heeft in de tuin alles vast gezet wat nodig was.
Ben er wel een beetje bang voor, sta hier voor het huis een grote boom vind dat zo eng.
Heeft gisteren heel vel pijn gehad van die spuit nu gelukkig wat minder de pijn is niet helemaal weg.
Hebben hullie al last van de storm hij is hier nog niet aan gekomen maar de middag is nog niet om.
Ben er wel een beetje bang voor, sta hier voor het huis een grote boom vind dat zo eng.

-
Lise
Ja Truus, ik heb last van de storm gehad.Truus schreef: ↑18 feb 2022, 13:08Fijn dat je schoondochter de hondjes uitlaat gelukkig ben je beter![]()
Vanochtend was ik om 07.30 uur op school en werd overstelpt met mailtjes van studenten die in Rotterdam en omstreken wonen.
Het RET gooide het OV om 10.00 uur plat, dus studenten zouden niet meer thuis kunnen komen. Na overleg met de baas besloten om de lessen van vandaag te laten vervallen.
Vanochtend vroeg heb ik mijn mannen nog los uitgelaten. Het 2e rondje om 12.45 uur heb ik ze aangelijnd gehouden. Hoewel ik weet dat ze niet zo snel wegwaaien, durfde in het risico niet te nemen. Nu ff bankhangen en rond 17.00 uur het volgende rondje.
Hier komt de storm als laatste aan maar het waait al aardig hard
Is best wel angstig Truus zo`n boom in de tuin is hier ook je houd je hart vast
Is best wel angstig Truus zo`n boom in de tuin is hier ook je houd je hart vast

Marga, beterschap, wat vervelend is dat, als je dan alleen bent. Fijn dat er voor je hondjes gezorgd wordt dan. Kon je nemo zelf doen?
Het is hier nu ook lekker aan het waaien, maar echte zware storm? Nee dat is het niet.
Truus ik hoop dat de pijn nu snel minder wordt. Doet veel pijn, een slijmbeursontsteking.
Het is hier nu ook lekker aan het waaien, maar echte zware storm? Nee dat is het niet.
Truus ik hoop dat de pijn nu snel minder wordt. Doet veel pijn, een slijmbeursontsteking.
@ Truus,
Fysio duurt dus nog ff, sterkte met je schouder
@ Marga,
Fijn dat je hulp had en gelukkig weer wat opgeknapt
@Lise
Ik had vanochtend met het nieuws gehoord dat er minder treinen zouden rijden en in bepaalde steden ook bussen en trams niet zouden rijden
Hier zo nu en dan een windstoot , vind het tot nu toe meevallen en soms laat het
zich zien
Fysio duurt dus nog ff, sterkte met je schouder
@ Marga,
Fijn dat je hulp had en gelukkig weer wat opgeknapt
@Lise
Ik had vanochtend met het nieuws gehoord dat er minder treinen zouden rijden en in bepaalde steden ook bussen en trams niet zouden rijden
Hier zo nu en dan een windstoot , vind het tot nu toe meevallen en soms laat het

Het stormt hier inmiddels ook.
Hier is de storm ook aan gekomen
Het hele long set lag door de tuin en regen.
Het hele long set lag door de tuin en regen.

De schoorsteen is van het dak afgewaaid en de kap
Stenen op geruimd en de kap na binnen gehaald.
Hopen dat er niet meer gebeurd
Stenen op geruimd en de kap na binnen gehaald.
Hopen dat er niet meer gebeurd

Ach Truus wat erg hier inmiddels ook erg huis trilt gewoon brrrrr
Hou je goed
Hou je goed

Dat ook eng Jo-Anne voor je hou je goed He
hoop dat het niet regen dan krijgen we water binnen Puffffff
hoop dat het niet regen dan krijgen we water binnen Puffffff

Hier een boom afgewaaid hij ligt op de overkapping god ik hoop niet dat het nog erger word