Goedemorgen allemaal.
Hier een knip verhaal.
Gisteren kwam Diki thuis, twee uur gewandeld met buurman, ze was mooi schoon dus ik denk aan de riem gehouden.
Gisteren begin van de avond ik aai over haar hoofd, trekt ze terug, au..... au?

Dus ik kijken en voelen, heeft ze een heel dik oor, opengevouwen, met iets hards erin, en ja hoor een klis aan de binnenkant van de flap . De flap zat in de lengte gewoon dubbel,
Dat vond Diki niet leuk, dat ik er aan kwam, nee ze beet niet, uiteraard niet, maar trok wel terug. Uitborstelen was geen optie het was een knoedel van 3 a 4 cm doorsnee.
Dus voeten schaartje gepakt, daar zit een fijne punt aan.

Klis in de lengte doorgeknipt, heel voorzichtig, want het was niet te zien waar het vel stopte en de klit begon. Er zaten allemaal harde stekeltjes in.
Na de eerste knip, viel het oor tenminste weer open en kon ik stukje bij beetje, onder de klit komen en doorknippen. Allemaal happen in haar oor haren, jammer dan. Het ene oor is nu veel dunner dan het andere, maar de klit is er uit.
Om het verhaal compleet te maken, zo hond zo baas.....
Gisteren voelde ik plop op mijn hoofd toen ik buiten liep. Dacht bah vogelpoep? Gevoeld, voelde niets, gekeken in de spiegel zag niets. Gisteravond door mijn haar heen, auw, klit? Gevoeld, zat iets in mijn haar, plakkerig, schaar gepakt en op gevoel er uit geknipt, het was zwart en taai, toch vogelpoep. Verder gezocht nog een stukje en nog een stukje. Gelukkig zie ik niemand, want ik heb alles er zo uit geknipt. Tot ik mijn haar kon kammen met een fijne kam. Diki haar oor vol met een klis en kortgeknipt, en mijn haar nu ook in happen,
Fijne zondag allemaal.
Het giet hier van de regen, we zijn al kleddernat geregend.maar hebben