Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Frozen shoulder, zo erg!
Tandarts geweest voor controle, geen gaatjes.
Tandarts geweest voor controle, geen gaatjes.
-
Noa en Lindi
Ben een poosje niet geweest, ben een paar daagjes ziek geweest, ontzetted koud had ik het en lag in bed met dikke trui aan.moest steeds overgeven en het leek wel of ik een bal in mijn maag had, echt heel beroerd geweest
.Nu gelukkig weer opgeknapt en bijgelezen En vanmiddag lekker met de hondjes gewandeld in het zonnetje, daar komt een mens helemaal van bij, 
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
@ Wil
Fijn dat je opgeknapt bent
Vandaag dan toch van het mooie weer kunnen genieten
Fijn dat je opgeknapt bent
Vandaag dan toch van het mooie weer kunnen genieten

Oh Noa en Linda, wat naar is dat. Nog even rustig aan doen.
Fijn dat je weer bent opgeknapt Wil.
Zo'n eerste keer in de supermarkt is natuurlijk ook heel spannend en er zijn ook wel heel veel afleidende geurtjes, het gaat vast helemaal goed komen Ientje.
Ik ben gisteren met mijn schoondochter en kleindochter in Delfzijl op het strand geweest, het was leuk maar nog wel erg koud. Maar een mooie plek om bij mooi weer met de kleinkinderen naar toe te gaan. Ik heb tot mijn vierentwintigste in Delfzijl gewoond en mijn broers wonen er nog steeds dus ik kom er regelmatig. In mijn jeugd was er niet zo'n mooi strand maar wel veel leuke andere dingen waar je naar toe kon gaan. Helaas is er weinig over van het Delfzijl uit mijn jeugd en inmiddels blijft er ook weinig te herinneren over van mijn huidige woonplaats, er word heel veel afgebroken en er is veel nieuwbouw net als in Delfzijl.

Zo'n eerste keer in de supermarkt is natuurlijk ook heel spannend en er zijn ook wel heel veel afleidende geurtjes, het gaat vast helemaal goed komen Ientje.
Ik ben gisteren met mijn schoondochter en kleindochter in Delfzijl op het strand geweest, het was leuk maar nog wel erg koud. Maar een mooie plek om bij mooi weer met de kleinkinderen naar toe te gaan. Ik heb tot mijn vierentwintigste in Delfzijl gewoond en mijn broers wonen er nog steeds dus ik kom er regelmatig. In mijn jeugd was er niet zo'n mooi strand maar wel veel leuke andere dingen waar je naar toe kon gaan. Helaas is er weinig over van het Delfzijl uit mijn jeugd en inmiddels blijft er ook weinig te herinneren over van mijn huidige woonplaats, er word heel veel afgebroken en er is veel nieuwbouw net als in Delfzijl.

Heerlijk ,wat een rust
Jammer hè al die nieuwbouw , renovatie wordt niet veel meer gedaan , te duur denk ik
Jammer hè al die nieuwbouw , renovatie wordt niet veel meer gedaan , te duur denk ik

Heerlijk aan het strand leuke foto van de kleine
Wil gelukkig opgeknapt.
Ga steeds beter met me schouder voel haast geen pijn meer, alleen inderdaad er omheen die spieren.
Wat een zalig weer is het een lange wandeling gemaakt met Luca
de zon is goed warm.
Heb het beddengoed buiten hangen in de frisse lucht.
Wil gelukkig opgeknapt.
Ga steeds beter met me schouder voel haast geen pijn meer, alleen inderdaad er omheen die spieren.
Wat een zalig weer is het een lange wandeling gemaakt met Luca
Heb het beddengoed buiten hangen in de frisse lucht.

Hallo
Jo-Anne is de boom weg heeft niks meer gehoord
Wat een heerlijk is het toch Luca is moei van het wandelen
Zat net even buiten in de tuin zonnetje is lekker warm al.
Alles zit al in de knop ga hard met de zon.
Ga eens zoeken na een tuinman moet een hoop gesnoeid worden.
Jo-Anne is de boom weg heeft niks meer gehoord
Wat een heerlijk is het toch Luca is moei van het wandelen

zeker heerlijk weer, maar vanochtend vroeg best koud hoorTruus schreef: ↑05 mar 2022, 14:34Hallo
Jo-Anne is de boom weg heeft niks meer gehoord![]()
Wat een heerlijk is het toch Luca is moei van het wandelen![]()
het had hier gevroren

met de mooie banner boven aan het forum krijg je toch echt het lente gevoel 

Hier was het ook koud vanmorgen
Maar Luca is een uitslaper
die komt nooit zo vroeg om een uur of 9 wordt die wakker
Maar Luca is een uitslaper

Behoorlijk , gevroren, hier lagen de watertjes ook dicht. Vliesje lag er op. Wel een schone hond deze dagenCorrie schreef: ↑05 mar 2022, 15:31zeker heerlijk weer, maar vanochtend vroeg best koud hoorTruus schreef: ↑05 mar 2022, 14:34Hallo
Jo-Anne is de boom weg heeft niks meer gehoord![]()
Wat een heerlijk is het toch Luca is moei van het wandelen![]()
het had hier gevroren![]()
Totaal geen energie vandaag, dus arme Diki, buurman is ook een dagje uit......
Vakantie vriendje is weer naar huis. Net wandelden Diki en ik ons rondje, op maandag komt buurman nooit, komen we de buurvrouw, logeeradres van vriendj tegen. En Diki maar in het rond kijken, waar is die nou?? Zo leuk, of ze ook de mensen kent, even een aai gehaald en weer verder.
Vannacht wakker gelegen van de pijn in mijn hiel, ook de voltaren helpt niet. Zometeen naar de huisarts en een vriendin brengt mij, zo lief, want toch bijna half uur lopen.
Vannacht wakker gelegen van de pijn in mijn hiel, ook de voltaren helpt niet. Zometeen naar de huisarts en een vriendin brengt mij, zo lief, want toch bijna half uur lopen.
Hoop dat er wat aan gedaan kan worden is niet fijn als je zo,n last van je hiel heeft
Sterkte bij de dokter Ientje
Slaap ook een paar dagen weer niet lekker krijg weer pijn in me schouder, was minder geworden, was al blij dat het minder was geworden.
Ben benieuwd wat me Fysio er donderdag.
Sterkte bij de dokter Ientje
Slaap ook een paar dagen weer niet lekker krijg weer pijn in me schouder, was minder geworden, was al blij dat het minder was geworden.
Ben benieuwd wat me Fysio er donderdag.

@ Ientje
Huisarts nog iets voorgeschreven voor de pijn in je hiel
@ Truus
Hoop dat de fysio jou kan helpen donderdag
Pijn is zo vermoeiend
Sterkte allebei
Huisarts nog iets voorgeschreven voor de pijn in je hiel
@ Truus
Hoop dat de fysio jou kan helpen donderdag
Pijn is zo vermoeiend