Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Jo-Anne
Site Admin

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Jo-Anne » 07 mar 2022, 21:12

Truus schreef:
05 mar 2022, 14:34
Hallo
Jo-Anne is de boom weg heeft niks meer gehoord :geenidee
Wat een heerlijk is het toch Luca is moei van het wandelen :lopen
Zat net even buiten in de tuin zonnetje is lekker warm al.
Alles zit al in de knop ga hard met de zon.
Ga eens zoeken na een tuinman moet een hoop gesnoeid worden.
Nee Truus de boom is nog niet weg ga er zelf aan beginnen

Heb jij al een tuinman gevonden?
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 08 mar 2022, 10:39

Ientje schreef:
07 mar 2022, 11:23
Vakantie vriendje is weer naar huis. Net wandelden Diki en ik ons rondje, op maandag komt buurman nooit, komen we de buurvrouw, logeeradres van vriendj tegen. En Diki maar in het rond kijken, waar is die nou?? Zo leuk, of ze ook de mensen kent, even een aai gehaald en weer verder.

Vannacht wakker gelegen van de pijn in mijn hiel, ook de voltaren helpt niet. Zometeen naar de huisarts en een vriendin brengt mij, zo lief, want toch bijna half uur lopen.
Ik hoop dat je nu iets tegen de pijn krijgt dat helpt, zo vervelend wakker liggen door pijn.

Ientje

Bericht door Ientje » 08 mar 2022, 13:42

Ik heb al,pijnstillers voor de fibromyalgie, nsaid,s en die zijn drie weken terug verdubbeld, is ook een ontstekingsremmers, maar werkt dus niet hierop. , nog meer was niet raadzaam maar ik MAG er paracetamol bij en die combinatie maakt het een stuk beter., :applaus
Vannacht geslapen.

Gisteravond getekend voor Oekraïne, klinkt leuk, de teken juf had online een melding gemaakt dat iedereen die wilde, van waar dan ook, mee kon doen. Het was gratis, maar wie toch wat wilde geven kon dit doen via een linkje bij de happening , en dat was dan het rode kruis voor Oekraïne., Halverwege de les was doneren niet meer mogelijk, het linkje werkte maar voor zoveel maal. Dus een nieuwe link aangemaakt. Het druppelt nog binnen hoorde ik net. Onder de mensen die een donatie deden verloot ze een paar werkjes van zichzelf.
Gisteravond was er al genoeg geld om dertig mensen een maand lang eten te geven. Wat zijn er toch veel lieve mensen he.
En wij hebben dus dit gemaakt.

Afbeelding

Ik vind hem best mooi geworden, en dat zeg ik niet snel van mezelf.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 mar 2022, 15:27

Prachtig je vogeltje , je mag zeker trots op jezelf zijn :love
Er wordt zeker heel veel gedoneerd :loveheart

Lang leve de paracetamol, goeie nachtrust is belangrijk maar hoe geneest nu je hiel :geenidee
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 mar 2022, 15:39

Dat wordt denk ik een prednison spuit er in. Dat is een ontstekingsremmer, ik wacht af.
Volgende week een afspraak bij de orthopeed, de week er op voor echo en de eventuele spuit, kon niet gelijk, jammer. Jullie horen het

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 08 mar 2022, 19:58

@Ientje

Wat mooi gedaan :applaus hier in de tuin zit ook een roodborstje ze zitten vaak op de grond

Dat met je hiel wat is dat dan :geenidee
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 08 mar 2022, 20:02

vandaag is onze schoondochter geopereerd, Cyste tussen long en middenrif verwijderd
ze had hier veel pijn van, het wordt onderzocht maar naar verwachting zal er niets naars uitkomen
de Thymoom is door de chemo zo verkleind dat daar voorlopig niets aan gedaan hoeft te worden,
we hopen nu op een paar rustige jaren , zal fijn zijn na 3 jaar van chemo en operaties :cry
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 mar 2022, 21:14

Oei. Corrie, dat is een grote operatie denk ik. Heel veel beterschap en ik duim mee voor een heleboel rustige jaren.

Truus, waarschijnlijk ontstoken slijmbeurs en of ontsteking van de achillespees.
Even afwachten wat er uit komt volgende week eigen schuld ik heb er te lang mee rondgelopen, maar wilde met die corona niet naar een ziekenhuis, had geen zin om voor een zere hiel corona op te lopen. En ja, nu moet ik toch nog. .
Laatst gewijzigd door Ientje op 09 mar 2022, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus

Bericht door Truus » 09 mar 2022, 13:52

Mooi dat vogeltje Ientje even afwachten Ientje
Corrie heel veel beterschap voor je schoondochter :blommetje
Nog niks gehoord van de tuinman hij zal nog terug bellen maar heeft het erg druk dus wacht maar af.
Voor de schoorsteen komt er 24 iemand kijken om te maken.
Ga poosje in het zonnetje zitten.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 mar 2022, 15:38

En Truus ben je al bruin van het zonnetje wel een beetje snoeien hoor in de tuin :relax :dogpet is Luca ook in de tuin :run
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 09 mar 2022, 17:10

Ja Luca is er ook bij hoor hij heeft de hele tijd lopen dribbelen in de tuin met zijn kluifje en blaffen tegen de honden die voorbij gaan
Luca had beter kluifje kunnen heten :lol :swingitbaby hij loop de hele dag met die kluif
Ik snoei niet meer Jo-Anne :lol laat ik aan een ander over geniet van de zon :relax
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 09 mar 2022, 21:11

Zoek het woordje " Dog " achter elkaar geschreven

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 10 mar 2022, 07:31

Goedemorgen, dat kriebelt voor je ogen al die o,s, g,s en d,s Corrie. Ik heb het nog niet gevonden.
Heerlijk hier in het park gelopen, schemerig nog,. Inmiddels zit er een grauwe gans te broeden op het eilandje en pa gans drijft in de buurt in het water. Geen andere water vogel in de buurt te zien.
Twee zwanen zwemmen een stukje verder op, mag toch hopen dat die niet hier gaan broeden met de kinderen van die scholen die hier rondlopen.
Maar het goede nieuws, ik heb de nijlganzen niet meer gezien. Misschien op de vleugels voor de zwanen? Vorig jaar hebben de nijlganzen de grauwe ganzen weggejaagd.

Truus groot gelijk, niet meer snoeien met je arm en schouder, dat is niet te doenl

Ik wens jullie allemaal een mooie dag.,

Truus

Bericht door Truus » 10 mar 2022, 16:25

Goedemiddag
Ben na Chris geweest heeft me klein beetje pijn gedaan de spieren los gemaakt merkt het goed is al wat soepel over14 dagen weer.
En heeft gevraag of het Frozen is nee zei die, hij heeft het voor gedaan met me armen van die bewegingen had ik geen last.
Dus gelukkig geen Frozen.
Ben ook bloed wezen prikken ga ieder jaar voor een grote jaarcontrole 17 maart voor de uitslag.
Verder nog een poosje in de zon gezeten.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 mar 2022, 18:45

Corrie schreef:
08 mar 2022, 20:02
vandaag is onze schoondochter geopereerd, Cyste tussen long en middenrif verwijderd
ze had hier veel pijn van, het wordt onderzocht maar naar verwachting zal er niets naars uitkomen
de Thymoom is door de chemo zo verkleind dat daar voorlopig niets aan gedaan hoeft te worden,
we hopen nu op een paar rustige jaren , zal fijn zijn na 3 jaar van chemo en operaties :cry
Dat zou zeker eens fijn zijn zeg rust voor je schoondochter na 3 jaar tobben :blommetje
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 10 mar 2022, 19:01

@ Ientje
Hier zetten ze hekken om de broedplaats van de zwanen als ze op een niet zo'n veilige plaats zitten

@ Truus
Fijn dat je schouder al wat beter voelt, moet jezelf ook oefeningen doen

@ Jo -Anne
Schoondochter mag waarschijnlijk morgenmiddag naar huis en uiteraard rustig aan doen
Als het gegaan is zoals het moet is de nieuwe keuken geplaatst en nieuwe dakgoten , zoonlief heeft dus deze week in de zooi gezeten
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 mar 2022, 19:01

Truus schreef:
10 mar 2022, 16:25
Goedemiddag
Ben na Chris geweest heeft me klein beetje pijn gedaan de spieren los gemaakt merkt het goed is al wat soepel over14 dagen weer.
En heeft gevraag of het Frozen is nee zei die, hij heeft het voor gedaan met me armen van die bewegingen had ik geen last.
Dus gelukkig geen Frozen.
Ben ook bloed wezen prikken ga ieder jaar voor een grote jaarcontrole 17 maart voor de uitslag.
Verder nog een poosje in de zon gezeten.
Nou gelukkig geen frozen :loveheart straks ben je weer een jonge blom met soepele spieren :zun

Ik heb mijn voeten in Karel zijn mandje onder tafel want het is koud komt hij aanlopen kijkt me aan en kruipt voorzichtig naast mijn voeten
ah ben nog steeds verliefd :love
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 mar 2022, 19:04

Corrie schreef:
10 mar 2022, 19:01

@ Jo -Anne
Schoondochter mag waarschijnlijk morgenmiddag naar huis en uiteraard rustig aan doen
Als het gegaan is zoals het moet is de nieuwe keuken geplaatst en nieuwe dakgoten , zoonlief heeft dus deze week in de zooi gezeten
Nou dat is mooi zeg heerlijk een nieuwe keuken hopen dat hij er is goed dat zij niet meer in de zooi zit dan :dogpet
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 10 mar 2022, 19:07

Ahhh Kareltje :love extra warmte voor het vrouwtje
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 10 mar 2022, 21:07

Jahoor het is zo ver,
Nadat ik al geveld was door keelontsteking
Heb ik nu ook covid, joepie de poepie not :cry