Vakantie

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Yvonne

Vakantie

Bericht door Yvonne » 14 mar 2022, 20:07

Gizmo is bij mijn zus geweest toen we weg waren, ze ging altijd naar mijn moeder, maar helaas gaat ze hard achteruit qua gezondheid. Mijn zus heeft een oudere hond, een Toller. Heb ik hier ooit wel eens verteld, dat Mex een hond is met een enorme gebruiksaanwijzing, daarom kon Molly niet mee. Molly is te druk, daar heeft Gizmo geen last van.
Molly is naar een Kennel geweest, dat heeft niet mijn voorkeur, maar er was geen andere optie. Dit was de 2e keer nu, op zich gaat dat wel goed, maar goed, dit hoef ik niet uit te leggen denk.
Kreeg al foto’s van mijn zus. Gizmo in de bank (doet ze hier echt nooit, tenminste dat denk ik) en Gizmo op schoot bij mijn zus :lol. Eind april ga ik met mijn dochters naar Tenerife, ze zei al, breng Gizmo maar, maar die blijft thuis met Molly. Mijn man is er dan.
Hier 2 foto’s van dat ze weer thuis zijn. :love
Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Re: Vakantie

Bericht door Corrie » 14 mar 2022, 20:27

Kijk ze liggen, helemaal relaxt :loveheart
Snap dat je het moeilijk vond Molly in een pension/ kennel ,maar heb je gemerkt dat ze daardoor gestresst was
Lief koppie van Gizmo op de laatste foto
:cool:
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 14 mar 2022, 20:35

Corrie schreef:
14 mar 2022, 20:27
Snap dat je het moeilijk vond Molly in een pension/ kennel ,maar heb je gemerkt dat ze daardoor gestresst was
De eerste keer (alweer 2 jaar geleden) niets gemerkt. Deze keer wel. Met het brengen al veel onrustiger en met het halen was ze zo hyper en heeft ze de hele weg terug zo gehijgt dat ze meteen een hele bak water opdronk. Volgens die man was alles goed gegaan en kon ze goed met de andere honden overweg.

Marga.

Bericht door Marga. » 16 mar 2022, 12:41

Fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 16 mar 2022, 15:12

Nou als Molly kon praten :lol die eerste foto zo van okee hè hè nu weer normaal tenminste ben wel moe :loveheart
Yvonne schreef:
14 mar 2022, 20:35
Corrie schreef:
14 mar 2022, 20:27
De eerste keer (alweer 2 jaar geleden) niets gemerkt. Deze keer wel. Met het brengen al veel onrustiger en met het halen was ze zo hyper en heeft ze de hele weg terug zo gehijgt dat ze meteen een hele bak water opdronk. Volgens die man was alles goed gegaan en kon ze goed met de andere honden overweg.
Molly is altijd bij jullie :love het is dan ook echt stressvol voor haar in een pension hoe goed ze ook verzorgd worden ze snapt er gewoon geen bal van dat jullie er niet zijn. :geenidee

:cool: :super
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 16 mar 2022, 15:20

Volgende keer gewoon meenemen,
Zyna en Luna vonden het geweldig :wave
Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin