Ik hoop dat het nu beter gaat, beterschap en rust goed uit.
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Beterschap Jo Anne,
Ik hoop,dat het snel beter gaat.
Ik hoop,dat het snel beter gaat.
Hier een stukje tuin wat de tuinmannen hebben gemaakt is nog niet af kwam 2 schuttingen tekort die komen dinsdag.
Het lijkt wel of de tuin nu nog groter is ,en het is nu veilig voor Luca want al het gaas is weg, en hij kan ook niet meer op buurvrouw op visite
niet dat ze erg vond hoor ze vond het just leuk als Luca op haar plaats liep.
Maar ze zijn nog niet klaar maandag komen ze weer de heg moet nog recht gemaakt worden.
Er is zoveel gesnoeid woensdag komt het grofvuil en dan komen helpen met het op de dijk te leggen ben zo blij met die mannen

Als het klaar dan gaan we het gezellig maken.
Het lijkt wel of de tuin nu nog groter is ,en het is nu veilig voor Luca want al het gaas is weg, en hij kan ook niet meer op buurvrouw op visite
Maar ze zijn nog niet klaar maandag komen ze weer de heg moet nog recht gemaakt worden.
Er is zoveel gesnoeid woensdag komt het grofvuil en dan komen helpen met het op de dijk te leggen ben zo blij met die mannen

Wat een leuk idee om die steentjes op doek te plakkenCorrie schreef: ↑27 mar 2022, 20:59Jammer genoeg wordt er hier in de wijk weinig verstopt , maar wordt wel verwend met steen (tjes) met afbeeldingen van uilen sinds ze weten dat ik die verzamel
Soms lag er 1 in de plant bij de voordeur of vlakbij verstopt (met hint)
Of werd er via via thuis bezorgd![]()
3 grote op schilders ezeltje
2 geplakt op doek
Ander vak
3 geplakt op doek
1 steunend tegen andere uilen
Collage gemaakte steentjes door mij deze maand
![]()
Lief dat de mensen dat weten van die uilensteentjes en ze dan ook nog via via thuisbrengen of vlakbij verstoppen
Mooi gemaakt Corrie je steentjes echt leuk

Netjes hoor.Truus schreef: ↑02 apr 2022, 21:16Hier een stukje tuin wat de tuinmannen hebben gemaakt is nog niet af kwam 2 schuttingen tekort die komen dinsdag.
Het lijkt wel of de tuin nu nog groter is ,en het is nu veilig voor Luca want al het gaas is weg, en hij kan ook niet meer op buurvrouw op visiteniet dat ze erg vond hoor ze vond het just leuk als Luca op haar plaats liep.
Er is zoveel gesnoeid woensdag komt het grofvuil en dan komen helpen met het op de dijk te leggen ben zo blij met die mannen![]()
Goede morgen. Na de lente en winter hebben we nu herfst, het regent en waait behoorlijk, geen weer waar mijn honden blij van worden. Zolang het maar niet te lang aanhoud vind ik het geen probleem alleen kun je nu weinig buiten en dit is jammer. Ik was net begonnen achter het huis, hier moeten nog wat dingen gebeuren maar dit moet ik nu uitstellen. Ik krijg de schommelbank van mijn dochter, hij is nog helemaal goed ik moet hem alleen schuren en verven en er nieuwe kussens op kopen, blij mee.
Nu maar wachten op het
.
Ja he, in een week tijd zo'n beetje alle soorten weer pff.
Van mij mag het
ook wel weer komen.
Van mij mag het
Echt hoor niet normaal dit weer
Ik kon me amper staande houden vanochtend met boodschappen doen
Zit nog uit te hijgen met een koppie koffie er bij
Ben jij een goeie klusser Marga, zelf de schommelbank opknappen en in elkaar zetten
Ik kon me amper staande houden vanochtend met boodschappen doen
Zit nog uit te hijgen met een koppie koffie er bij
Ben jij een goeie klusser Marga, zelf de schommelbank opknappen en in elkaar zetten

Is echt zalig zo,n schommelbank marga hier sta er ook in de tuin doe er weleens een tukkie in
Inderdaad is het rot weer en veel wind en regen.
Inderdaad is het rot weer en veel wind en regen.

Dank jullie wel

Ik ben zeker geen goede klusser, ik heb eerder twee linker handen gelukkig zit de bank al in elkaar, ik hoef hem alleen te schuren en verven.
Ientje heb je het egeltje nog gezien?Ientje schreef: ↑31 mar 2022, 14:15Gisteravond zag Diki voor de 2e keer deze week een egeltje in de tuin. Nu zat het beestje in een smalle gleuf van een cm of 6breed en 10 cm diep. tussen schutting, schuurtje en de stenen rand van de border. Een klein egeltje, spits snuitje en kraaloogjes.
Open en bloot onbeschermd en het zou zo koud worden. Volgens mij kon hij daar ook niet uitkomen zelf. Heb een dakje gemaakt van een plastic lekbakje, die je onder de bloempotten zet, en daarop een stuk karton en nog een stuk karton. Ook wat hondenbrokjes neergelegd. Katten brokjes zijn beter, maar die Heb ik niet meer.
Vanmorgen gekeken. Egel weg , brokjes weg, dakje was er nog. Hoop dat hij een veilig en beschut plekje vindt.

Nee, ik kijk iedere avomd, dat is dom, want diki weet meteen of dat beestje er is. Dus ik kan beter op diki letten. Maar egeltje is denk ik weer in winterslaap gegaan,
hihi nee denk het niet die zijn wel wakker nu toch? zijn wel wandelende vlooienbaaltjes maar oh zo leuk

En welke kleur gaat het worden en de kussens zijn niet standaard te bestellen toch?