Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Truus

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Truus » 13 mei 2022, 12:35

Corrie schreef:
12 mei 2022, 12:55
@ Truus
Toch nog weer een spuit :ok
Hoop dat deze beter gaat helpen dan de vorige :blommetje
Heeft vannacht heel veel na pijn gehad dit is de laaste keer dat ik een spuit neem als die niet help.
Wacht af hoe het ga verlopen 27 mei weer na de fysio.
Ga het niet over denk dan voor een operatie te doen ben het zo zat kan niet doen wat ik doen.
Gelukkig zag je teek lopen Ientje :applaus
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mei 2022, 08:17

Truus schreef:
13 mei 2022, 12:35
Corrie schreef:
12 mei 2022, 12:55
@ Truus
Toch nog weer een spuit :ok
Hoop dat deze beter gaat helpen dan de vorige :blommetje
Heeft vannacht heel veel na pijn gehad dit is de laaste keer dat ik een spuit neem als die niet help.
Wacht af hoe het ga verlopen 27 mei weer na de fysio.
Ga het niet over denk dan voor een operatie te doen ben het zo zat kan niet doen wat ik doen.
Gelukkig zag je teek lopen Ientje :applaus
Ik kan mij goed voorstellen dat je het door de pijn niet goed kunnen gebruiken van je arm helemaal zat bent.
Beterschap en sterkte.

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mei 2022, 08:22

Het verven schiet op, vandaag ga ik de schommelbank verven, het gedeelte waar hij in hangt en het andere tuinbankje zijn al gedaan. Het is wel vermoeiend dus ik neem regelmatig even pauze. Ik denk dat de schommelbank nog een keer moet gebeuren het andere bankje is al twee keer gedaan, dus ik ben nog niet klaar.

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 14 mei 2022, 10:59

Wat vervelend zeg steeds zoveel pijn aan je schouder ,daar wordt je niet vrolijk van..Ik hoop dat de spuit nu wel zijn werk doet..Het Is zo waardeloos als je niet kan doen wat je wil.beterschap :blommetje
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Marga.

Bericht door Marga. » 14 mei 2022, 17:10

De banken zijn klaar, ik heb ze geschuurd en beiden twee keer geverfd (olie), ik voel elke spier en ben bekaf maar wel erg tevreden over het resultaat en trots, dit heb ik ondanks de poly artrose toch maar zelf gedaan. :egyptian

Afbeelding
Hij is nog niet helemaal droog vandaar de vlekken.

Corrie

Bericht door Corrie » 14 mei 2022, 18:37

Zo Marga , ziet er super uit :ok
Daar mag je best trots op zijn en er lekker van genieten :relax
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 14 mei 2022, 19:09

Oohh Marga, dat heb je toch maar mooi weer geflikt, :goedzo ziet er super uit :dance
Als het goed droog is een paar lekkere kussens er in en schommelen maar :cool :relax

Ientje

Bericht door Ientje » 14 mei 2022, 22:31

Truus wat een ellende, zoveel pijn, beterschap.

Marga, mooi geworden!

Marga.

Bericht door Marga. » 15 mei 2022, 09:35

Het begint nu te kriebelen, ik wil eigenlijk het hek ook verven. Maar die is eigendom van de woningstichting dus ik moet hun eerst toestemming vragen. Ik vermoed dat ik de toestemming wel krijg, verven geeft bescherming van het hek en verlengd de levensduur.
Maar vandaag doe ik het rustig aan, mijn spieren protesteren nog steeds en ik zag vanmorgen dat ik ook wat verbrand ben, ik ben door het verven te lang in de zon geweest.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 mei 2022, 11:03

Marga. schreef:
14 mei 2022, 17:10
De banken zijn klaar, ik heb ze geschuurd en beiden twee keer geverfd (olie), ik voel elke spier en ben bekaf maar wel erg tevreden over het resultaat en trots, dit heb ik ondanks de poly artrose toch maar zelf gedaan. :egyptian

Afbeelding
Daar zou je toch zo op gaan zitten dromen lekker beetje schommelen.
Hoop werk hoor dat geschuur en lakken maar wel helemaal zelf gedaan :super

nu :relax
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 mei 2022, 11:03

Marga. schreef:
15 mei 2022, 09:35
Het begint nu te kriebelen, ik wil eigenlijk het hek ook verven. Maar die is eigendom van de woningstichting dus ik moet hun eerst toestemming vragen. Ik vermoed dat ik de toestemming wel krijg, verven geeft bescherming van het hek en verlengd de levensduur.
Maar vandaag doe ik het rustig aan, mijn spieren protesteren nog steeds en ik zag vanmorgen dat ik ook wat verbrand ben, ik ben door het verven te lang in de zon geweest.
Marga heb je geen hoedje, is geen overbodige luxe hoor tegenwoordig met die zonkracht nu :zun
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 16 mei 2022, 10:13

Jo-Anne schreef:
15 mei 2022, 11:03
Marga. schreef:
14 mei 2022, 17:10

Afbeelding
Daar zou je toch zo op gaan zitten dromen lekker beetje schommelen.
Hoop werk hoor dat geschuur en lakken maar wel helemaal zelf gedaan :super

nu :relax
Ik denk dat ik ook vaak op de bank te vinden zal zijn. Maar de bank is momenteel instabiel doordat er schroeven moeten worden vastgedraaid, die hebben een speciaal bitje (torx) nodig en die heb ik niet maar mijn zoon wel.

Marga.

Bericht door Marga. » 16 mei 2022, 10:15

Jo-Anne schreef:
15 mei 2022, 11:03
Marga. schreef:
15 mei 2022, 09:35
Marga heb je geen hoedje, is geen overbodige luxe hoor tegenwoordig met die zonkracht nu :zun
Dat is misschien wel verstandig maar ik vermijd normaal op de heetste tijden de zon, :zun alleen nu dus niet ook omdat het door de wind niet eens zo warm aanvoelde.

Truus

Bericht door Truus » 16 mei 2022, 13:43

Wauww dat heb je mooi gedaan dat wordt genieten is zo heerlijk heeft er het weekend ook in gelegen :applaus
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 16 mei 2022, 13:52

Heeft een heerlijk weekend gehad lekker in de zon :zun gelegen wel een beetje verbrand
Heerlijk buiten gegeten lol gehad met Luca :lol
Varmorgen een flinke bui met onweer hadden de planten wel nodig
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 16 mei 2022, 19:41

Moest vanochtend met de auto naar de garage voor de jaarlijkse APK, nou moet er weer heel wat aan gebeuren, nieuw uitlaat moet er onder , anders komt hij niet door de keuring en ook nog nieuwe achterbanden pffffff , kon niet gelijk :mrgreen moet ik volgende week weer voor terug komen :cry daaaag vakantiegeld.!!!

Corrie

Bericht door Corrie » 16 mei 2022, 21:01

Ohhh Wil , op een gegeven ogenblik moet er ieder jaar weer iets vernieuwd worden aan de auto :plus1
Denk dan maar " gelukkig krijg ik vakantiegeld " en na de reparatie kan je weer veilig rijden :ok
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 17 mei 2022, 07:36

Oh wat een tegenvaller, auto,s zijn duur. Weet ik, daarom heb ik er zelf geen.
Ja, vakantie uitkering, daar betaal ik eigen risico van voor de zorgverzekering en de verzekering voor Diki. Als er wat overblijft koop ik,wat kleding. Ik verheug me altijd op het extra geld, maar het is altijd zo verdwenen.
Maar de mazzel dit jaar, het eigen risico is al betaald, :applaus

Marga.

Bericht door Marga. » 17 mei 2022, 13:45

Noa en Lindi schreef:
16 mei 2022, 19:41
Moest vanochtend met de auto naar de garage voor de jaarlijkse APK, nou moet er weer heel wat aan gebeuren, nieuw uitlaat moet er onder , anders komt hij niet door de keuring en ook nog nieuwe achterbanden pffffff , kon niet gelijk :mrgreen moet ik volgende week weer voor terug komen :cry daaaag vakantiegeld.!!!
Dat is niet leuk.

Hier is het vakantiegeld meestal grotendeels besteed voor het binnen is, een groot deel gaat naar de honden en kat om een voorraadje voer en andere benodigdheden aan te leggen.
En ik ben aan een nieuwe e reader toe en zo zijn er nog wat kleine wensen.

Marga.

Bericht door Marga. » 17 mei 2022, 13:53

Ik heb vanmorgen mijn schuur opgeruimd en kwam een nieuw huisdier tegen.

Afbeelding
Een tuigje er om heen en ik kan met hem wandelen, het is een grijze huisspin en echt een knaap.
Ik schrok echt wel toen hij ineens achter een stuk karton kwam weggekropen. Straks maar even water met azijn in de schuur sproeien, hier schijnen ze niet van te houden maar eerst het gras voor het huis maar even maaien. Ik maai in mei niet met oog op de insecten maar het gras voor het huis staat nu zo hoog dat ik het er af wil hebben.

Plaats reactie