Valt echt wel mee hoor Truus
Als het wel Corona is geweest dan weet je dat je je voorlopig nog moe en beroerd zal voelen
Valt echt wel mee hoor Truus

Klopt, hij doet het alleen als de zon schijnt maar dat is ook voldoende.Ientje schreef: ↑01 jun 2022, 09:13Het is maar klein en niet duur. Ik zag ook hele mooie bakken voor meer dan 200 euro. Ik denk dat dat voordeliger kan, met zelf een bak kopen, een fonteintje en die plantenbakken waar alles inzit. Ik vind het er zo leuk uitzien.
Ik zit niet zo goed mentaal in mijn velletje en om afleiding te zoeken ga ik dan dit soort dingen bekijken en eventueel aanschaffen![]()
Heb jij zo,n solar fonteintje van 16 cm doorsnee?
Marga. schreef: ↑02 jun 2022, 07:43Klopt, hij doet het alleen als de zon schijnt maar dat is ook voldoende.Ientje schreef: ↑01 jun 2022, 09:13Het is maar klein en niet duur. Ik zag ook hele mooie bakken voor meer dan 200 euro. Ik denk dat dat voordeliger kan, met zelf een bak kopen, een fonteintje en die plantenbakken waar alles inzit. Ik vind het er zo leuk uitzien.
Ik zit niet zo goed mentaal in mijn velletje en om afleiding te zoeken ga ik dan dit soort dingen bekijken en eventueel aanschaffen![]()
Heb jij zo,n solar fonteintje van 16 cm doorsnee?

Dat kan prima maar dan moet je er wel aan denken dat je er trapsgewijs stenen in legt zodat dieren zoals vogels er ook weer uit kunnen komen als ze er in vallen tijdens het drinken anders verdrinken ze. Ik heb er zelf een trapje in hangen.
Wat een vervelend bericht Truus, jammer dat alleen een operatie over blijft. Sterkte.
De modder moet eerst weer wat zakken voor het water weer helder word. Ik weet niet of er veel vliegen op afkomen maar ik hoop wel op leven in mijn vijvertje dus er zal iets op af moeten komen. Ik hoop vooral dat libellen er eieren in af gaan zetten maar dan moet er natuurlijk wel iets te eten zijn voor de larven.Ientje schreef: ↑03 jun 2022, 08:57Pakketje mini vijver is gekomen. Vanmorgen uitgepakt en gevuld.
Nu een bak modderwater op tafel met een sprietje er boven uit. Er zitten drie plantjes in. Het drijvende fonteintje is ook binnen maar energie is op om uit te pakken.
Ik weet ook niet of ik de bak op de grond kan zetten, zeker dat diki er uit gaat drinken.
Komen er veel muggen op af?
![]()

Het zal heel goed kunnen dat er een kikker in mijn vijvertje komt wonen, ik kom ze nu ook wel tegen in het gras.