Ze waren niet lief voor elkaar.

Deze mocht niet mee eten zo zielig.

Deze ook niet

Alle vogels waren druk in de weer vandaag

Erg hoor dat ze je zo laten tobben met iemand van 92 jaar en er nergens een opvangplekje is. Natuurlijk doet dit aan moeten zien je pijn. Sterkte.Ientje schreef: ↑26 jun 2022, 09:53Weer een nacht verder. Gisteravond nog morfinepleisters gekregen. Is dus niet voor pijn, maar tegen benauwdheisgevoel.
En nog steeds alleen, nergens hulp te krijgen. Wel twee buurvrouwen die zeggen, ook al is het midden in de nacht, bellen als er iets is. Dat is lief en geeft mij toch wat rust.
Het is jet laatsye stukje. Ze kunnen alleen nog klachten verlichten, maar niet meer behandelen. 92 jaar. Maar het doet toch best pijn. Iemand zo snel achteruit zien gaan.,
Mooi hoor vogeltjes om het huis. Parkieten zie je hier nog niet, dit is ook geen inheemse vogel maar komt uit het buitenland en is hier losgelaten en heeft weten te overleven en aan te passen.

Ik duim dat er een plekje voor je moeder is. Dan kun jij tot rust komen en zonder stres bij je moeder zijn.Ientje schreef: ↑26 jun 2022, 14:12Dank jullie wel, kan ik zo om huilen, deze lieve berichtjes, maar ik ben wat jankerig de lastste week. Hoe zou dat nu komen,
Net gebeld door een organisatie die ik vanmorgen genaikd heb. Dacht, misschien maandag bericht. Nee. De mevrouw vind het zo heftig dat ze wilde laten weten de mail te hebben gelezen en er mee aan het werk te gaan.. Morgen komt er iemand kijken en als het lukt morgennacht hulp! Het zijn opgeleide vrijwilligers die dit doen. Onder deze organisatie valt ook het hospice dat heel goed is hier in deze gemeente. Maar wel heel klein.
Maar ook deze mevrouw had het hier al over, ook een huisarts heeft het genoemd. Nog een nachtje, misschien is er dan hulp. Stel er is een plekje voor haar. Ik wil dan ook dag en nacht bij haar zijn, maar dan heb ik niet de verantwoordelijkheid en is er hulp in de buurt.
Ik houd jullie op de hoogte.

Geen druppel hier gevallen nog Truus en koud is het ook niet wat voor kaarten doen jullie? potje pesten?