We wandelen dagelijks langs de bosrand, met Lotus wandel ik ook wel naar het maar dit is meestal te ver voor Balou. Heel af en toe heeft hij er zin in, zo niet gistermorgen toen wilde hij snel weer naar huis, Lotus wil meestal wel verder wandelen dus ik ben met haar naar het maar gelopen.

Lotus op het pad langs het maar.

Dam, we hebben in ons dorp bevers op twee benen.
Vanmorgen heb ik maar kort met Balou gewandeld, hij liep gisteravond ineens mank met één van zijn voorpootjes. Ik heb hem Metacam gegeven en vanmorgen ging het veel beter maar toch doe ik het even een paar dagen rustig aan met Balou. Hij heeft dit al eens eerder gehad, toen ben ik met hem naar de dierenarts gegaan. Daar aangekomen was er niets meer met zijn pootje aan de hand, de dierenarts kon dus ook niets vinden. Weer thuis huppelde hij weer op drie pootjes, ik heb het gefilmd en het filmpje naar de da gestuurd, toen heeft hij Metacam gehad voor een paar dagen.
Nu heeft hij het zelfde, er is bij mijn weten niets gebeurt hij begon van uit het niets te manken. Maar hoe dan ook, het gaat nu weer beter met Balou.
Lotus heeft ook maar kort gewandeld, die ging gras eten wat ze bijna niet weg kreeg en toen kreeg ze een reverse sneezing aanval waarna ik het voor gezien hield, Lotus op de arm heb genomen en weer naar huis ben gegaan. Nu liggen ze beiden te slapen.