Lotus is weer eens naar de da geweest.

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Marga.

Lotus is weer eens naar de da geweest.

Bericht door Marga. » 15 jul 2022, 09:01

Lotus had gistermorgen overduidelijk last van haar a***lklieren en ze stonk dus ze verloor ook wat anaalkliervocht wat je echt niet wil, dus tijd voor een ritje naar de dierenarts. De klieren zijn geleegd en haar nagels geknipt, ze kan er nu weer even tegen.
Bij de gebitscontrole bleek wat ik al langer vermoede, haar gebit moet worden gereinigd dus ik heb vanmorgen gelijk maar een afspraak gemaakt.
28-7 is het zover, ik blijf er wel bij tot ze onder zeil is, dit weten ze inmiddels ook wel van mij dus ze is om acht uur als eerste aan de beurt.
We hebben het ook nog even over het bloed in de urine gehad, Lotus krijgt algen voor haar gebit over haar eten, hier stoppen we even mee tot de gebitsreiniging. In de algen zit jodium en dit zou de oorzaak van het bloed in de urine kunnen zijn dus het is het proberen waard.
Ik schrok mij een hoedje van de rekening 158 euro :surprised , er zaten wel medicijnen voor Balou bij maar die zijn ook niet zo duur. Blijkt vanmorgen bij controle van de rekening die ik altijd per mail ontvang dat ze niet drie strips maar 30 doosjes van het medicijn voor Balou heeft berekend. Foutje.

Corrie

Re: Lotus is weer eens naar de da geweest.

Bericht door Corrie » 15 jul 2022, 09:54

Fijn voor Lotus dat het weer gebeurd is :dogpet hoe vaak laat jij dat doen Marga ?
Altijd schrikken de dierenartsrekening, gelukkig nu door een fout zo hoog :plus1
Afbeelding

Marga.

Re: Lotus is weer eens naar de da geweest.

Bericht door Marga. » 15 jul 2022, 12:29

Corrie schreef:
15 jul 2022, 09:54
Fijn voor Lotus dat het weer gebeurd is :dogpet hoe vaak laat jij dat doen Marga ?
Altijd schrikken de dierenartsrekening, gelukkig nu door een fout zo hoog :plus1
Ik laat de a***lklieren legen als Lotus gaat sleeën of steeds gaat zitten en hiermee aangeeft dat ze last van de klieren heeft.
Ze verrekenen het te veel betaalde met een komende rekening, ik vind dit prima omdat ze over twee weken toch behandeld word. Maar eigenlijk vind ik dat ze het geld gewoon hadden horen terug te storten, het was tenslotte hun fout. En wat als ze failliet gaan dan ben ik mijn geld kwijt. :geenidee :mrgreen

Plaats reactie