Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Truus

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Truus » 14 aug 2022, 19:48

Wat erg Marga maar gelukkig geen gewonden
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 14 aug 2022, 19:53

Wat heeft ik een paar dagen flink pijn gehad van dat niersteentje
Gelukkig is de pijn nu weg.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 14 aug 2022, 20:41

Truus schreef: ↑
14 aug 2022, 19:53
Dacht al dat je daar veel pijn door had Truus
Denk je dat je het nu kwijt bent :geenidee
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 15 aug 2022, 08:25

Truus schreef: ↑
14 aug 2022, 19:53
Blij dat je nu van de pijn af bent.

Marga.

Bericht door Marga. » 15 aug 2022, 08:30

Er was helaas geen redden aan bij de brand, alles is gortdroog en er stond natuurlijk hooi en stro opgeslagen en dat wil wel branden.
Nu afwachten wat ze gaan doen, de manege weer opbouwen of dat ze er mee stoppen het zullen moeilijke keuzes voor ze zijn.

Lise

Bericht door Lise » 15 aug 2022, 13:26

Marga. schreef: ↑
15 aug 2022, 08:30
Er was helaas geen redden aan bij de brand, alles is gortdroog en er stond natuurlijk hooi en stro opgeslagen en dat wil wel branden.
Nu afwachten wat ze gaan doen, de manege weer opbouwen of dat ze er mee stoppen het zullen moeilijke keuzes voor ze zijn.
Vreselijk, om alles wat je opgebouwd hebt door vlammen vernietigd te zien worden.

Marga.

Bericht door Marga. » 16 aug 2022, 08:25

Lise schreef: ↑
15 aug 2022, 13:26
Marga. schreef: ↑
15 aug 2022, 08:30
Vreselijk, om alles wat je opgebouwd hebt door vlammen vernietigd te zien worden.
Klopt, het is ook vreselijk.

Lise

Bericht door Lise » 16 aug 2022, 13:34

Gaat het wel goed met iedereen? Ik mis nu ook de frequente forumbezoekers. Nieuwe leden laten het afweten, maar nu ook de "oude" garde steeds minder in beeld is, maak ik mij toch wel een beetje zorgen over de toekomst.

Corrie

Bericht door Corrie » 16 aug 2022, 15:03

16 aug 2022, 13:34
Gaat het wel goed met iedereen? Ik mis nu ook de frequente forumbezoekers. Nieuwe leden laten het afweten, maar nu ook de "oude" garde steeds minder in beeld is, maak ik mij toch wel een beetje zorgen over de toekomst.
Ik ook Lise , hoop dat het iets tijdelijks is , vakantie tijd en misschien black out door de warmte
Zo wie zo heel jammer dat nieuwe leden en dat zijn er genoeg alleen maar lezen en ons niet laten genieten van avonturen ( foto's ) van hun hondjes
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 16 aug 2022, 18:49

Corrie schreef: ↑
16 aug 2022, 15:03
16 aug 2022, 13:34
Ik ook Lise , hoop dat het iets tijdelijks is , vakantie tijd en misschien black out door de warmte
Zo wie zo heel jammer dat nieuwe leden en dat zijn er genoeg alleen maar lezen en ons niet laten genieten van avonturen ( foto's ) van hun hondjes
Het zou zo fijn zijn als nieuwe leden wat meer van zich zouden laten horen, maar ja, we kunnen niemand dwingen.

Yvonne

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth

Bericht door Yvonne » 16 aug 2022, 21:43

Ik ben minder online geweest de laatste tijd. Er speelt hier heel veel en ons leven is erg verandert. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed met tijd dus geen ramp, maar dat is de reden. Het is te prive om hier te typen.
Met Molly en Gizmo is alles okidokie.
Net terug uit London samen met mijn oudste dochter een stedentrip gedaan, was er al wel geweest, maar wat een stad is dat :wow
Verder ben ik weer gaan werken. Ik werk nu in de horeca van dinsdag tot vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur perfecte tijden, kan ik s’ochtends toch gewoon nog naar de sportschool en geen avonden en weekenden.
Zal weer meer online komen :zwaai

Ientje

Bericht door Ientje » 17 aug 2022, 08:11

Ik ben er weer, zal me vaker laten horen, eh lezen.
Hier alles goed, wel druk met regelen en dan zo een dag dat ik denk, wat moet ik u.
Langzaam maar zeker besef ik daf ik alleen verder moet, dat gaat zeker lukken, maar heeft meer tijd nodig dan ik dacht.
Met diki alles goed, over twee weken de eind test en dan is ze een echte hulphond. Deze week is ze mee geweest naar een intake in het ziekenhuis. Een uur , en ze heeft keurig onder de stoel gelegen.
Ik ben zo trots op en blij met mijn kleintje.

Hier vannacht fors onweer, heb in mijn slaap de slagen gehoord en zie nu dat het ook heeft geregend. Het is heel lekker nu buiten.
Laatst gewijzigd door Ientje op 17 aug 2022, 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Marga.

Bericht door Marga. » 17 aug 2022, 08:14

Ientje schreef: ↑
17 aug 2022, 08:11
Ik ben er weer, zal me vaker laten horen, eh lezen.
Hier alles goed, wel deuk met regelen en dan zo een dag dat ik denk, wat moet ik u.
Langzaam maar zeker besef ik daf ik alleen verder moet, dat gaat zeker lukken, maar heeft meer tijd nodig dan ik daxht.
Met diki alles goed, over twee weken de eind test en dan is ze een exhte hulphond. Deze week is ze mee geweest naar een inrtake in jet zieke huis. Een uur , en ze heeft keurig onder de stoel gelegen.
Ik ben zo trots op en blij met mijn kleintje.

Hier vannacht fors onweer, heb in mijn slaap de slagen gehoord en zie nu dat het ook heeft geregend. Het is heel lekker nu buiten.
Een verlies verwerk je niet zo even dit heeft tijd nodig. Sterkte. :blommetje

Ientje

Bericht door Ientje » 17 aug 2022, 08:32

Dank je Marga.,toch al weer een maand geleden. De tijd gaat heel hard.

Corrie

Bericht door Corrie » 17 aug 2022, 10:42

@ Yvonne
Gezellig zo'n stedentrip met je dochter :egyptian
Wat goed dat je parttime bent gaan werken , heb je vroeger ook in de horeca gewerkt , succes hoor
Fijn dat het goed gaat met je tweetal :woefwoef
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 17 aug 2022, 10:58

@ Ientje
Spannend voor jou en Diki binnenkort de eindtoets :surprised
Ben je er zenuwachtig voor :geenidee zal vast goed gaan , ze doet het steeds zo goed

' t zal idd best wennen zijn nu alleen na zo'n lange tijd met je moeder samen

Heb het vannacht ook wat horen rommelen, niet veel geregend, zag wat spatjes op de tuintafel, de paadjes met :lopen waren nog even stoffig
Afbeelding

Lise

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth

Bericht door Lise » 17 aug 2022, 13:26

Yvonne schreef: ↑
16 aug 2022, 21:43
Ik ben minder online geweest de laatste tijd. Er speelt hier heel veel en ons leven is erg verandert. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed met tijd dus geen ramp, maar dat is de reden. Het is te prive om hier te typen.
Met Molly en Gizmo is alles okidokie.
Net terug uit London samen met mijn oudste dochter een stedentrip gedaan, was er al wel geweest, maar wat een stad is dat :wow
Verder ben ik weer gaan werken. Ik werk nu in de horeca van dinsdag tot vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur perfecte tijden, kan ik s’ochtends toch gewoon nog naar de sportschool en geen avonden en weekenden.
Zal weer meer online komen :zwaai
Super om een stedentrip met je dochter te doen. Mooie herinnering voor jullie allebei.

Snap heel goed dat als er privé veel speelt, je hoofd niet staat naar het forum. In ieder geval zit je niet bij de pakken neer en weet je dat het allemaal weer goed komt.

Veel succes met je baan in de horeca. Fijne werktijden, zodat je tijd hebt om de dingen die je graag doet te blijven doen.

Marga.

Bericht door Marga. » 17 aug 2022, 13:28

Ientje schreef: ↑
17 aug 2022, 08:32
Dank je Marga.,toch al weer een maand geleden. De tijd gaat heel hard.
Dat is ook zo maar die tijd word je een beetje geleefd nu kom je meer tot jezelf en ga je het meer beseffen.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 17 aug 2022, 23:06

Corrie schreef: ↑
17 aug 2022, 10:42
@ Yvonne
Gezellig zo'n stedentrip met je dochter :egyptian
Wat goed dat je parttime bent gaan werken , heb je vroeger ook in de horeca gewerkt , succes hoor
Fijn dat het goed gaat met je tweetal :woefwoef
Nee, nul ervaring. Heb vroeger bij de notaris gewerkt, toen Bo kwam ben ik gestopt met werken, een paar jaar geleden heb ik weer een jaar bij een andere notaris gewerkt, maar dat beviel niet.
Ik wilde wel weer een baantje, maar eentje zonder stress. Bij de notaris nam ik het werk mee naar huis in mijn hoofd.
Dat heb ik nu niet.
Was erg spannend in het begin, maar het gaat steeds beter, je leert het door het te doen. Tis leuk en afwisselend werk.
En dan zien we wel waar het schip strandt, zeg ik altijd, heb niets te verliezen.

Lise

Bericht door Lise » 18 aug 2022, 19:02

Hoewel ik een zomermens ben, verlang ik nu toch echt naar de herfst. Ik mis de lange wandelingen met de doggies. Het is iedere dag te warm. Over een maandje hoop ik lekker naar het strand te gaan met de doggies. Badgasten weer aan het werk en het strand is dan bijna voor ons alleen. Ik kan dan vast nog wel een duik in zee nemen, de watertemperatuur zal na deze zomer in september ook nog aangenaam zijn.

Vanaf 24 augustus ga ik weer drie ochtenden per week aan de slag. Afbouwen qua werk doet mij goed. Ik zie inmiddels niet meer op tegen helemaal stoppen met werken per 1 januari 2023. Nog een paar maanden knallen en dan is het klaar met (betaald) werk. Ik wil komend voorjaar gaan starten met vrijwilligerswerk op een zorgboerderij.
En last but not least met de doggies op vakantie, buiten het hoogseizoen. Bovenaan mijn lijst staat Texel. Ik ben nog nooit op de Waddeneilanden geweest. Iemand tips voor een diervriendelijk hotel/B&B op Texel?

Plaats reactie