ach ja zoveel dierbare herinneringen, onze 2 eerste cavaliertjes die door de fokker bij de eerste eigenaar had weg gehaald nadat ze gehoord had dat ze alleen maar in een schuur op hooi zaten
Eefje een half jaar oud en Femke 4mnd, ze waren geen riempje/tuigje gewend en nog nooit gewandeld of gezellig op de bank gezeten, maar ze leerden vlug, gingen overal mee naar toe
ze kregen later ook pupjes en nog meer cavalier vriendinnetjes, echte knuffelkonten en allemaal graag bij het vrouwtje op de bank
nu hebben we dus 2 sjoetjes, wat een comedianten en heerlijk speels
Luna kochten we in Spanje in een dierenwinkel, niet echt gepland maar ze bleef me maar kusjes/likjes geven toen ik haar als 8 weken oud pupje in handen had,
voordat ik er erg in had had m´n man besloten haar te kopen en betaald , kwam naar me toe en zei " ze kan mee naar huis "
Luna is nog steeds daar waar ik ben alleen niet zo erg kusserig meer
Kissy kwam een half jaar later, zij is eigenlijk de zachtaardigste van de 2 maar samen kunnen ze boel goed op stelten zetten
iedere dag beginnen we met een lange wandeling en dat is echt genieten
ben ik is een paar uur weg geweest dan wordt ik bij thuiskomst begroet alsof ik weken ben weg geweest, ze verdringen elkaar om me te overladen met liefde
hoop nog lang van m´n tweetal te kunnen genieten
fijne herinnering, zwemmen met m´n tweetal