Maar nu ff de tijd om bij te lezen.
Voor het eerst een weekend weg zonder de hondjes,
Iets wat ik al een 35 jaar wil zien,
En het is indrukwekkend

Mooi hoor, ik kan mij voorstellen dat je dit wilde zien.

Ah jullie waren bij het wonder van het westen. Prachtig daar indrukwekkend. Hoe kom je daar Roman want het ligt toch in het water dat eiland?

Wat een lekkere beer van een hond is ColtMarga. schreef: ↑23 okt 2022, 11:03Goede morgen.
Ik ben de afgelopen week regelmatig met mijn schoondochter en mijn kleinkinderen op pad geweest nu de kinderen vakantie hebben.
Mijn schoondochter is blij als de kinderen morgen weer naar school en de opvang zijn, het is geen doen om alle verhuisdozen uit te pakken met de kinderen er bij. Ze had een doos met speelgoed dat ze op zolder wilde opbergen neer gezet, toen kregen mijn kleinkinderen de doos in het oog en hebben ze hem even voor haar uitgepakt.
Wandelen met mijn kleinzoon Leon en rottweiler colt.

Hij is zeker een lekkere beer maar ongelofelijk druk en wild. Hij is mijn kleindochter al meerdere keren omver gelopen die is nu dus bang voor hem.Jo-Anne schreef: ↑24 okt 2022, 15:51Wat een lekkere beer van een hond is ColtMarga. schreef: ↑23 okt 2022, 11:03Goede morgen.
Ik ben de afgelopen week regelmatig met mijn schoondochter en mijn kleinkinderen op pad geweest nu de kinderen vakantie hebben.
Mijn schoondochter is blij als de kinderen morgen weer naar school en de opvang zijn, het is geen doen om alle verhuisdozen uit te pakken met de kinderen er bij. Ze had een doos met speelgoed dat ze op zolder wilde opbergen neer gezet, toen kregen mijn kleinkinderen de doos in het oog en hebben ze hem even voor haar uitgepakt.
Wandelen met mijn kleinzoon Leon en rottweiler colt.![]()
![]()
van de zonsverduistering, zo wie zo altijd de moeite waard om foto's van de lucht te maken