Oh en de zeeuw
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in Café Eliesabeth. De plek voor een lekker snel berichtje.

Heel blij, apart verhaal de zeeuw
Schoonma komt dus met mieke hier logeren. En als mieke naar schoonma wilde, ging luna ervoor zitten.
Luna speelt de baas over Mieke, maar goed dat kan niet.
Wel raar die honden wereld.
Thuiscis mieke de baas over zyva de staffort en bij luna is ze onderdanig
Schoonma komt dus met mieke hier logeren. En als mieke naar schoonma wilde, ging luna ervoor zitten.
Luna speelt de baas over Mieke, maar goed dat kan niet.
Wel raar die honden wereld.
Thuiscis mieke de baas over zyva de staffort en bij luna is ze onderdanig

Ik moest zo lachen om Lotus vanmorgen, ze was bang voor een grote witte paddenstoel ze wilde er eerst echt niet langs, de terugweg was ze meer nieuwsgierig maar er dichtbij komen durfde ze niet.

Dit soort paddenstoel was het en best een grote. De foto heb ik van het internet geplukt, ik had geen camera bij me.

Dit soort paddenstoel was het en best een grote. De foto heb ik van het internet geplukt, ik had geen camera bij me.
Volgens mij een inktzwam Marga, ? iets verder en er komt zwarte troep uit,
Truus hoe gaat het?
Ga redelijk goed Ientje alleen op een plekje heeft ik nog wat last boven in bij het sleutelbeen en last van me nek.
Gebruikt al 2 weken geen medicijnen meer had 2 soorten mee gekregen maar er maar van 1 doosje gebruikt.
Donderdag moet dan na de Fysio, dan is het het weer 4 weken geleden dat ik geholpen ben.
Heeft een leuk weekend gehad eerst na de markt geweest zaterdag en zondag na de tuinwereld heeft me ogen uit gekeken zo mooi was het allemaal hoe de kerst daar is ingericht.
Lief van je Ientje
Gebruikt al 2 weken geen medicijnen meer had 2 soorten mee gekregen maar er maar van 1 doosje gebruikt.
Donderdag moet dan na de Fysio, dan is het het weer 4 weken geleden dat ik geholpen ben.
Heeft een leuk weekend gehad eerst na de markt geweest zaterdag en zondag na de tuinwereld heeft me ogen uit gekeken zo mooi was het allemaal hoe de kerst daar is ingericht.
Lief van je Ientje

Het was zaterdagavond leuk, de dorpskinderen kwamen in een optocht aan de deur voor Halloween. Het waren er achtendertig, ik wist niet eens dat we zo veel kinderen in het dorp hebben. Het was mijn bedoeling om foto's te maken maar helaas had ik mijn camera per ongeluk op de effectenstand gezet waardoor de foto's zijn mislukt.
Maar gelukkig hebben meer dorpsgenoten foto's gemaakt. Van mij mogen ze met Sint Maarten ook in een optocht komen, dan heb je ze wel in één keer allemaal aan de deur gehad. Dit zal veel fijner voor de honden zijn, die blijven maar blaffen.

Jammer van de mislukte foto al zijn er ook die dit wel iets vinden hebben.

Jammer van de mislukte foto al zijn er ook die dit wel iets vinden hebben.
Laatst gewijzigd door Marga. op 02 nov 2022, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat leuk Marga , niet alle kindjes zijn verkleed zo te zien
Je kleinzoon zo leuk
was jij ook verkleed
M'n pas geleden overleden happy stone vriendin deed dat wel samen met haar man
Hier verder niets van gemerkt , wonen in 55/ 65 plus flat
Je kleinzoon zo leuk
M'n pas geleden overleden happy stone vriendin deed dat wel samen met haar man
Hier verder niets van gemerkt , wonen in 55/ 65 plus flat

Wat gemaakt van Luca

Wat een leuke foto van je kleinzoon
En wat een drukte bij jou voor de deur kinderen blij.

Wat een leuke foto van je kleinzoon
En wat een drukte bij jou voor de deur kinderen blij.

Niet alle kinderen waren verkleed maar ze waren wel allemaal geschminkt.
Ik verkleed, geen denken aan.
Leuk Truus.
Er waren idd behoorlijk wat kinderen aan de deur, meer dan verwacht maar gelukkig had ik snoep genoeg in huis omdat ik gelijk voor Sint Maarten had gekocht.
@ Truus
Leuk gemaakt het Halloween lijstje met Luca

Leuk gemaakt het Halloween lijstje met Luca

Wat een woei zeg , bij jullie ook
Ging vanochtend door de centrale hal naar buiten, werd zowat weer naar binnen gedrukt
De dames schrokken ook
bleven stokstijf staan
De Hortensia is in de val opgevangen door het muurtje

Ging vanochtend door de centrale hal naar buiten, werd zowat weer naar binnen gedrukt
De dames schrokken ook
De Hortensia is in de val opgevangen door het muurtje

Ja Corrie, hier waait het ook behoorlijk, ik vind dit wel lekker, zonnetje en wind, de bladeren vliegen om mijn oren,
Marga, wat een drukte. De laatste jaren wordt het hier ook steeds meer.
Truus, mooi portret van Luca, goed gedaan.
Marga, wat een drukte. De laatste jaren wordt het hier ook steeds meer.
Truus, mooi portret van Luca, goed gedaan.
Hier ook een flinke woei maar er is niks om gewaaid
Maar de zon schijnt lekker.
Dankjewel Corrie Marge en Ientje
Maar de zon schijnt lekker.
Dankjewel Corrie Marge en Ientje

Goede morgen.
Gisteren had ik weer eens koud water, niet helemaal koud maar toch zo koud dat ik na het douchen en haren wassen bijna niet meer warm werd want de verwarming deed het ook niet.
Gelukkig kwam de monteur van de Energiewacht wel razend snel en heeft het euvel verholpen. Er moest weer een nieuwe schakelaar in, het buizensysteem van de warmtepomp is vervuild waardoor er een schakelaar steeds stuk gaat.
Ik pleite voor een nieuwe warmtepomp omdat dit de zoveelste keer is dat hij er mee ophoud en de winter in aantocht is. In de winter wil je niet zonder warm water en verwarming zitten, zomers is dit te overzien.
Maar het euvel is niet opgelost met een nieuwe pomp omdat het in het buizensysteem zit.
Ze kunnen dit alleen oplossen door te spoelen en hopen dat het water op den duur zo schoon is dat het de schakelaar niet meer beschadigt.
Wel vervelend.
Vanmiddag moet ik naar de tandarts en ga ik naar mijn dochter. Ik hoop dat ik droog over kom, het is hier behoorlijk buiig.
Een fijne dag.
Gisteren had ik weer eens koud water, niet helemaal koud maar toch zo koud dat ik na het douchen en haren wassen bijna niet meer warm werd want de verwarming deed het ook niet.
Gelukkig kwam de monteur van de Energiewacht wel razend snel en heeft het euvel verholpen. Er moest weer een nieuwe schakelaar in, het buizensysteem van de warmtepomp is vervuild waardoor er een schakelaar steeds stuk gaat.
Ik pleite voor een nieuwe warmtepomp omdat dit de zoveelste keer is dat hij er mee ophoud en de winter in aantocht is. In de winter wil je niet zonder warm water en verwarming zitten, zomers is dit te overzien.
Maar het euvel is niet opgelost met een nieuwe pomp omdat het in het buizensysteem zit.
Ze kunnen dit alleen oplossen door te spoelen en hopen dat het water op den duur zo schoon is dat het de schakelaar niet meer beschadigt.
Wel vervelend.
Vanmiddag moet ik naar de tandarts en ga ik naar mijn dochter. Ik hoop dat ik droog over kom, het is hier behoorlijk buiig.
Een fijne dag.
Zeker vervelend koud water en geen verwarming, hoop dat het nu goed blijft gaan
Viel het mee bij de tandarts , hier geen regen vandaag
Viel het mee bij de tandarts , hier geen regen vandaag