Straks word ik gepoetst maar eerst krijg ik altijd drinken, vrouwtje heeft het lepeltje vergeten

Daar roert ze wat lekkers mee door het water voor mij

Stout baasje hè, ik was het lepeltje vergeten.
Blaffen doet hij niet
Komt wel goed denkt Kareltje

Ja echt wel die vork in zijn bekkie met inhoud eraan, gooiede hem neer en begon ervan te eten.

Altijd de puur. Andere versies slappe hap inderdaad.Ientje schreef: ↑08 jan 2023, 17:44Geef je dit als alleen voeding JoAnne? De puur vlees of de menu versies? Ben niets nieuwsgierig hoor. Maar Diki krijgt ook blik, renske bakjes en worst. Begon met Herrmanss omdat dat een goed merk is.
Ik had iets met konijn van Hermanns, bijna soep was het, heb zo de rest weggekieperd, heel jammer van het geld.
Dank je wel hoor Karel, dat ik even mee mocht kijken.

Welk merk geef jij naast Renske?Ientje schreef: ↑08 jan 2023, 17:44Geef je dit als alleen voeding JoAnne? De puur vlees of de menu versies? Ben niets nieuwsgierig hoor. Maar Diki krijgt ook blik, renske bakjes en worst. Begon met Herrmanss omdat dat een goed merk is.
Ik had iets met konijn van Hermanns, bijna soep was het, heb zo de rest weggekieperd, heel jammer van het geld.
Dank je wel hoor Karel, dat ik even mee mocht kijken.

Ik geef drie soorten Herrmanns, dat is altijd eend, kalkoen en paard. Nooit als hoofdmaaltijd. Maar die zijn alledrie stevig.Ientje schreef: ↑13 jan 2023, 22:01Vetconcept eend en geit. Die is duur, maar die gaf ik nadat ik met de brok ben gestopt.
Renske geef ik die kleine doosjes van 185 gram, maar ook dat is bijna soep. Vandaag zat de helft van het pakje vol met soep en een klein beetje vast spul er onderin.
Ik probeer nu de worsten van ritzenberger. En dat is mooi spul, kan je zelfs in stukjes snijden, redelijke ontlasting. Ik hoop dat dat nog iets steviger wordt.
Ben een beetje aan het zoeken. Maar diki doet het op gestoomd goed, beter dan op brokjes, en ze eet dit allemaal heel graag
Herrmanns gaf echt bagger ontlasting. Ik had konijn of wild.