Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ohhh dikke vette pech was dat. Gelukkig alweer verholpen.
Stond de auto bij jou thuis dat dit gebeurde?
Stond de auto bij jou thuis dat dit gebeurde?

Daar sta je dan
bij huis of verder weg
Veel plezier bij de pubquiz , doe je dat vaker?
Veel plezier bij de pubquiz , doe je dat vaker?

Triest van de zwaan.
Niet fijn Lise.Lise schreef: ↑02 jun 2023, 14:15Pff, gaat lekker hier.
Mijn nieuwe auto heb ik vandaag precies twee weken en ja hoor, een lekke band. Pechhulp ingeschakeld en ik kan weer rijden![]()
Op de foto de dader van de lekke band.
Hopelijk gaat de rest van de dag beter en sla ik mijn slag vanavond bij een pubquiz hier in de buurt. Doggies gaan gezellig mee.
Ik hoop dat het gezellig was bij de pubquiz en fijn dat de honden mee konden.
Gelukkig stond mijn auto in de parkeergarage onder mijn flat. Ik wilde gisterenochtend naar het tuincentrum en startte de auto. Starten ging, maar allerlei toeters en bellen die aangaven dat er iets met de banden niet goed was. Liesje auto weer uit en ja hoor, rechter achterband leeg. Tuincentrum uitgesteld tot volgende vrijdag. Acht, wat in het vat zit etc. etc.
De pubquiz was een succes. Mijn team heeft gewonnen, dus gratis drankje en bittergarnituur. Het was mijn eerste pubquiz, maar zeker niet de laatste. Het was super gezellig.
Oh gelukkig hij stond thuisLise schreef: ↑03 jun 2023, 14:34Gelukkig stond mijn auto in de parkeergarage onder mijn flat. Ik wilde gisterenochtend naar het tuincentrum en startte de auto. Starten ging, maar allerlei toeters en bellen die aangaven dat er iets met de banden niet goed was. Liesje auto weer uit en ja hoor, rechter achterband leeg. Tuincentrum uitgesteld tot volgende vrijdag. Acht, wat in het vat zit etc. etc.
De pubquiz was een succes. Mijn team heeft gewonnen, dus gratis drankje en bittergarnituur. Het was mijn eerste pubquiz, maar zeker niet de laatste. Het was super gezellig.

Wat jammer nou Ientje, dat je vijvertje niet lukte
Worteltjes is moeilijk kweken hoor, radijsjes lukken altijd!

Oh radijsjes, kan ik dat nu nog zaaien? Lekker.
Ehh ik heb geen auto, maar kan je zelf zo,n wiel vervangen of komt er dan iemand langs vd garageLise schreef: ↑03 jun 2023, 14:34Gelukkig stond mijn auto in de parkeergarage onder mijn flat. Ik wilde gisterenochtend naar het tuincentrum en startte de auto. Starten ging, maar allerlei toeters en bellen die aangaven dat er iets met de banden niet goed was. Liesje auto weer uit en ja hoor, rechter achterband leeg. Tuincentrum uitgesteld tot volgende vrijdag. Acht, wat in het vat zit etc. etc.
.
Gezellig , veel puppy knuffels
voor de nieuwe huisgenoot van je broer
Wat een leukerd
voor de nieuwe huisgenoot van je broer Wat een leukerd

Mooi kruising dit zeg, prachtig!Marga. schreef: ↑08 jun 2023, 08:12Goede morgen. Ik ga er zo vandoor puppy knuffelen bij mijn broer.Hij heeft sinds zaterdag een kruising labrador Friesestabij pup bij zijn andere hond op leeftijd.
De andere hond word nu te oud om lange wandelingen mee te maken dit zal voor de pup als hij eenmaal volwassen is geen probleem zijn.
![]()
Daar zit genoeg leven in denk ik, puppy knuffelen zal niet bestaan uit op schoot zitten denk ik
Mooie foto Marga, gaat dat goed bij de andere oude hond met de nieuwe pup?

Ja en al vroeg warm , planten vanochtend goed water gegeven
wat onkruid en dode bloemetjes weg gehaald, daarna bij fysio bezig geweest op wat toestellen en nu koffie op
Zo 2e wandelingetje
Vanmiddag rust en hoop een dutje te kunnen doen
( wishful thinking) afgelopen week veel slapeloze nachten gehad
Zo 2e wandelingetje
Vanmiddag rust en hoop een dutje te kunnen doen
( wishful thinking) afgelopen week veel slapeloze nachten gehad

Wat een leukerd! Horen we hoe het was?
Goedemorgen.
Warme nacht geweest, en nu al boven de 20
Een stukjes natuur gezien hier in het park. Twee scholeksters op het speelveld. Toen hier de golfbaan nog was, zaten daar hele kolonies scholeksters. Maar ja er moesten huizen komen, dus weg scholeksters. Heb er ooit nog eentje gezien die verdwaasd op de parkeerplaats rond liep te pikken op de straatstenen, zo sneu. Maar nu dus twee op het speelveld, zullen geen blijvers zijn, want de eksters, hier volop aanwezig, vonden deze zwart witte andere vogels niets en deden alles om ze te verdrijven.
Scholeksters kunnen oud worden en keren altijd terug naar hun geboorteplek heb ik wel eens ergens opgepikt.
Een stukje verderop zit een nijlgans met 4 jongen en een waterkip met twee mini,s en vier halfvolwassen kuikens. De nijgans kwam te dicht in de buurt van het waterkippen nest, maar ging er vandoor toen ma en pa waterkip er aan kwamen. Pa nijlgans stond op de kant, kennelijk durfde hij niet verder? Maar het leuke, een van de halfvolwassen waterkipjongen had het nest ingenomen en paste op de baby waterkipjes.
Zelfs in een klein parkje is natuur.
Warme nacht geweest, en nu al boven de 20
Een stukjes natuur gezien hier in het park. Twee scholeksters op het speelveld. Toen hier de golfbaan nog was, zaten daar hele kolonies scholeksters. Maar ja er moesten huizen komen, dus weg scholeksters. Heb er ooit nog eentje gezien die verdwaasd op de parkeerplaats rond liep te pikken op de straatstenen, zo sneu. Maar nu dus twee op het speelveld, zullen geen blijvers zijn, want de eksters, hier volop aanwezig, vonden deze zwart witte andere vogels niets en deden alles om ze te verdrijven.
Scholeksters kunnen oud worden en keren altijd terug naar hun geboorteplek heb ik wel eens ergens opgepikt.
Een stukje verderop zit een nijlgans met 4 jongen en een waterkip met twee mini,s en vier halfvolwassen kuikens. De nijgans kwam te dicht in de buurt van het waterkippen nest, maar ging er vandoor toen ma en pa waterkip er aan kwamen. Pa nijlgans stond op de kant, kennelijk durfde hij niet verder? Maar het leuke, een van de halfvolwassen waterkipjongen had het nest ingenomen en paste op de baby waterkipjes.
Zelfs in een klein parkje is natuur.
Leuk je kruidentuintje Ientje
Ik geniet " s morgens vroeg ook van alles wat we tegenkomen
in de natuur
Vanochtend ruzie tussen verschillende ganzen families
Ik geniet " s morgens vroeg ook van alles wat we tegenkomen
Vanochtend ruzie tussen verschillende ganzen families

Lekker verse kruidjes Ientje heerlijk.
Die meerkoetjes zijn handige schelpdieren eters. Hele bergen lege! schelpen vind je langs de kanten soms.
Die meerkoetjes zijn handige schelpdieren eters. Hele bergen lege! schelpen vind je langs de kanten soms.