Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Wat een goed bericht , vind het echt een wonder dat de 4 kinderen in de jungle van Columbia zijn gevonden 

Geweldig hè Corrie. Was ook nog een kindje van 1 jaar nog maar bij.
Nu zoeken ze nog naar die speurhond van 6 jaar oud.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1767148 ... and-achter

Ik heb een bijennest in de tuin. Zwarte bijen volgens mij zijn het.

Nee, het is zeker geen schoothondje hij is nu al groter dan mijn honden. Het gaat heel goed samen met de andere hond, mijn broer is voor een van de rustigste pups uit het nest gegaan.Jo-Anne schreef: ↑09 jun 2023, 08:44Mooi kruising dit zeg, prachtig!Marga. schreef: ↑08 jun 2023, 08:12Goede morgen. Ik ga er zo vandoor puppy knuffelen bij mijn broer.Hij heeft sinds zaterdag een kruising labrador Friesestabij pup bij zijn andere hond op leeftijd.
De andere hond word nu te oud om lange wandelingen mee te maken dit zal voor de pup als hij eenmaal volwassen is geen probleem zijn.
![]()
Daar zit genoeg leven in denk ik, puppy knuffelen zal niet bestaan uit op schoot zitten denk ik![]()
Mooie foto Marga, gaat dat goed bij de andere oude hond met de nieuwe pup?
@ Jo-Anne
Over een speurhond heb ik niks gehoord , kan het artikel niet lezen
Hoor net op journaal dat de moeder na de crash nog een paar dagen heeft geleefd
Zwarte bijen, nooit gezien
Zitten ze er nog ?
Idd zoals Marga zegt een imker laten komen
Wij hebben het een keer in Spanje gehad , ik vond het best eng
Zitten ze er nog ?

https://zwartebij.org/
Dit vond ik. Zou echt een imker bellen, die zou wel eens heel blij kunnen zijn.
Ah getver kon je het niet lezen?Corrie schreef: ↑12 jun 2023, 08:22@ Jo-Anne
Zitten ze er nog ?
Die hond heeft de kinderen gevonden maar is zelf niet teruggekeerd
Jij de bijen.... een heleboel zitten er in het vogelhuisje, dat zijn geen bijen maar hommeltjes. Best ook wel lastig hoor zitten aan het huis moet er steeds langs.
Maar het bijennest is inmiddels naar de imker verderop gegaan. Kreeg twee potjes honing

Dank je wel Ientje voor deze linkIentje schreef: ↑12 jun 2023, 08:40https://zwartebij.org/
Bijtjes hebben inmiddels een nieuw baasje

@ Jo-Anne
Gohh een imker in de buurt , jij bent ervan verlost en nog lekkere honing gekregen ook
Gohh een imker in de buurt , jij bent ervan verlost en nog lekkere honing gekregen ook

Ja leuk die vrouw heeft hier eerder ook weleens een nest weggehaald.
Maar de hommels zitten er nog en het zijn er een boel hoor pffff die gaan vanzelf in de herfst weer weg zei zij, duurt nog ffe

Super en jij lekkere honing.Jo-Anne schreef: ↑14 jun 2023, 11:39Dank je wel Ientje voor deze linkIentje schreef: ↑12 jun 2023, 08:40https://zwartebij.org/
Dit vond ik. Zou echt een imker bellen, die zou wel eens heel blij kunnen zijn.Heel leuk!
Bijtjes hebben inmiddels een nieuw baasje![]()
Waren het echt zwarte bijen?
Ja, hier begint het ook. Kan daar zo van genieten.
Hebben jullie ook zoveel muggen dit jaar? 

Zo ben je aan het puppy knuffelen en dan weer bij het in laten slapen van een hond.
De hond van mijn zoon is al geruime tijd ziek, veel drinken en plassen, iedere dag spugen en soms geeft hij pijn aan door te piepen maar waar hij pijn had was een raadsel.
Gisteren ben ik met mijn schoondochter mee naar de dierenarts geweest en wat we al bang voor waren gebeurde, de dierenarts adviseerde om de hond, een rottweiler van negenenhalf jaar in te laten slapen.
Hij had een vergrote blaas en was inmiddels incontinent en er speelde ook iets in zijn maag/darmen waardoor hij dagelijks moest spugen.
De dierenarts kon nog allerlei onderzoeken doen maar hij rade dit af omdat de uitkomst de zelfde zou zijn, dus de dierenarts had een sterk vermoeden wat er speelde.
Mijn schoondochter kon de beslissing over leven en dood niet nemen en wilde liever dat de dierenarts die nam maar dit kan natuurlijk niet.
Uiteindelijk heeft mijn zoon die vanaf zijn werk ook naar de dierenarts was gekomen de knoop door gehakt.
Heel verdrietig om mee te maken.

Rust zacht Colt.
Colt is gisteren gecremeerd en vandaag kunnen ze hem weer ophalen.
De hond van mijn zoon is al geruime tijd ziek, veel drinken en plassen, iedere dag spugen en soms geeft hij pijn aan door te piepen maar waar hij pijn had was een raadsel.
Gisteren ben ik met mijn schoondochter mee naar de dierenarts geweest en wat we al bang voor waren gebeurde, de dierenarts adviseerde om de hond, een rottweiler van negenenhalf jaar in te laten slapen.
Hij had een vergrote blaas en was inmiddels incontinent en er speelde ook iets in zijn maag/darmen waardoor hij dagelijks moest spugen.
De dierenarts kon nog allerlei onderzoeken doen maar hij rade dit af omdat de uitkomst de zelfde zou zijn, dus de dierenarts had een sterk vermoeden wat er speelde.
Mijn schoondochter kon de beslissing over leven en dood niet nemen en wilde liever dat de dierenarts die nam maar dit kan natuurlijk niet.
Uiteindelijk heeft mijn zoon die vanaf zijn werk ook naar de dierenarts was gekomen de knoop door gehakt.
Heel verdrietig om mee te maken.

Rust zacht Colt.
Colt is gisteren gecremeerd en vandaag kunnen ze hem weer ophalen.
Hij heeft sinds zaterdag een kruising labrador Friesestabij pup bij zijn andere hond op leeftijd.