Hallo lieve allemaal
Hallo lieve allemaal
misschien is het jullie al opgevallen dat ik al even niet meer op het forum ben.
Er is iets verschrikkelijks gebeurd met mijn lieve man vorige week dinsdag. Hij dacht dat hij een hartaanval had en na 25 minuten wachten op de ambulance is hij met sirenes naar het ziekenhuis gebracht. Daar heeft hij van 4 uur smiddags tot 4 uur snachts moeten wachten voordat ze wisten wat het was en hij had vreselijke pijnen. Toen kreeg hij een spoedoperatie aan zijn hart. Die operatie heeft 16 uur geduurd en nu ligt hij op de intensive care. Kareltje en ik zijn heel verdrietig :cry:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd met mijn lieve man vorige week dinsdag. Hij dacht dat hij een hartaanval had en na 25 minuten wachten op de ambulance is hij met sirenes naar het ziekenhuis gebracht. Daar heeft hij van 4 uur smiddags tot 4 uur snachts moeten wachten voordat ze wisten wat het was en hij had vreselijke pijnen. Toen kreeg hij een spoedoperatie aan zijn hart. Die operatie heeft 16 uur geduurd en nu ligt hij op de intensive care. Kareltje en ik zijn heel verdrietig :cry:

Re: Hallo lieve allemaal
Lieve Jo-Anne
Wat vreselijk
Heeft er ook geen woorden voor lieverd
Sterkte voor jou en Kareltje
Wat vreselijk
Heeft er ook geen woorden voor lieverd
Sterkte voor jou en Kareltje

-
Lise
Oh Jo-Anne, wat vreselijk.
Heel veel sterke voor nu en de komende tijd.
Heel veel sterke voor nu en de komende tijd.
WaT een vreselijk bericht. Heel veel sterkte. Woorden zeggen zo weinig, maar ik zit hier met een brok in mijn keel. Knuffel van mij.
Hoe is het nu, of ben ik te brutaal om dit te vragen?
Brutaal zeker niet, maar ik denk dat je beter een pb stuurt naar Jo Anne of een mailtje

Dank je ZynaLuna. Doe ik.
- Mollyranomi
Lieve Jo Anne,veelste laat met reageren maar niet minder gemeend Sterkte!
Ik lees dit nu pas en wil je heel veel sterkte wensen.