Beetje middenweg erin zou welkom zijn pffff.
Bij jullie ook zo hoog langs de wandelpaden?

Ja, op zich is het plan goed, maar dit moet geen gevaar opleveren voor. recreanten. Op mijn eerder geplaatste foto (die overigens om 21.00 uur genomen is) zie je een onveilige situatie.Ientje schreef: ↑23 jun 2023, 07:23Op zich is het een goed plan. 70% vd insecten zijn verdwenen . Bedenk maar eens , als je vroeger in de auto reed dan moest je dagelijks de voorruit schoonmaken vd insecten. Dat is verleden tijd. Door de bestuiving vd planten die de insecten doen, blijft er groen . En groen zorgt voor zuurstof, haalt vervuiling uit de lucht en zorgt voor verkoeling. Dus geen groen, uiteindelijk geen leven meer mogelijk.
Bezuiniging speelt vast mee, maar de natuur die wij kapot maken, is nu de belangrijkste reden.
Ik heb wel deze week de gemeentewerker aangesproken en gezegd, dst teken ook insecten zijn, en dat die de gemeenschap heel veel geld kosten. Kreeg als antwoord, de mensen die er ziek van worden, dat is pas erg...... mee eens natuurlujk, maar omdat het altijd over geld gaat dacht ik laat ik die stelling er eens in gooien![]()
Maaien ze bij jou wel banen langs de randen Corrie.? Volgende de gemeentewerker is dat in delen van Nieuwegein het geval behalve hier dus. Ligt aan de aannemer, er schijnen dus verschillenden aannemers het groen bij te houden in verschillende delen,
Ik haal dagelijks grasaren uit diki,s vaxht, dan bijt ze en dan zit er weer zo,n hard droog stekeltje in. Het heeft de kleur vd vacht dus lastig te zien,
Ik blijf zeggen, verplicht mensen met een tuin om de tuin voor minimaal de helft of twee derde groen te houden. Op wat voor manier dan ook.

Dank je voor de link Lise. Tis hollen of stilstaan hier altijd, niet normaal grrrr.