Bericht
door Ientje » 30 jun 2023, 09:35
Er zijn nog eerlijke ,ensen, dat is fijn. Ik snap de id kaart wel. In de tussentijds kan iemand hem hebben gekopieerd, en gegevens er van gebruiken? Id fraude, is zo eng en komt zo vaak voor.
Vanmorgen was Diki,s vakantie vriendje er weer. Ik Zag ze lopen aan de overkant van het water en zei, kijk eens daar komt Guusje aan, Diki keek, keek de verkeerde kant uit en zag in de verte wat lopen, weg was ze,ik wist niet dat ze nog in haar drafje zo snel weg was, helaas het was de beagle, niets mis mee. Maar toen terug, daar kwam de golden met de jr. En het is een zwarte jr, en niet zo lief en daar ging ze heel snel langs, hij zit altijd aam de lijn. En ik maar wachten bij het bruggetje. En nog een keer zeggen guusje is aan deze kant. Ja hoor. Aan de andere kant, een sint bernhard met een soort diki. Er naar toe, ai wel heel groot, toch maar terug, en eindelijk was guusje ook bij de brug en was daar de begroeting, iedere zomer opnieiw verbazen we ons dat puppie liefde blijft bestaan tussen honden. Zo leuk.