https://www.instagram.com/p/CqryK6Gt1WV ... atch_again
Lach van de dag..........
Re: Lach van de dag..........
Heel,leuk. Inderdaad hoe komen ze er op,
Hahaha, heel herkenbaar. Niet bij Balou die kent de basis commando's, al doe ik hier weinig mee hij kent ze nog wel.
Lotus is super eigenwijs en luistert niet naar commando's, deze waren haar ook niet aan te leren.
Ze luistert wel als ik haar roep of naar NEE en BLIJF maar hier heb ik niet op getraind dit is er gewoon in het dagelijks leven ingeslopen.
Nu ze wat ouder word word ze ook wat rustiger in haar koppie en gedrag, ze was als jonge hond net een wervelwind
en dan gaat luisteren ook moeilijk.
Lotus is super eigenwijs en luistert niet naar commando's, deze waren haar ook niet aan te leren.
Ze luistert wel als ik haar roep of naar NEE en BLIJF maar hier heb ik niet op getraind dit is er gewoon in het dagelijks leven ingeslopen.
Nu ze wat ouder word word ze ook wat rustiger in haar koppie en gedrag, ze was als jonge hond net een wervelwind
Dat is wel duidelijk hé.
Ik merk ook wel dat de honden Nemo ook niet altijd begrijpen.

Hier is Nemo Balou aan het knuffelen zoals hij dit ook wel met kat Lucky deed.

Maar Balou kan hier helemaal niets mee. Dit doet Nemo ook wel bij Lotus ook die begrijpt er niets van.

En hier is Nemo boos, echt boos.
Ik heb zitten lachen om de plaatjes, prachtig. Maar Nemo en Balou, oei. Ze spreken echt een andere taal, hond en kat.