Beterschap meis
En gefeliciteerd met je kleindochter

Zwaar gekneusd is ook nogal watMarga. schreef: ↑19 aug 2023, 08:32Er zijn dit jaar helaas weinig vlinders, de vlinderstand holt achteruit. Mijn vlinderstruiken hebben hun bloemen gehad er zit nu niets meer in.
Eergisteren was ik bij mijn schoondochter, toen daar de loodzware zelf gemaakte schuttingdeur die na het verven stond te drogen omwaaide. Precies op mijn rug en schouder. De huisarts dacht dat mijn schouder gebroken was maar in het ziekenhuis bleek dit niet het geval maar zwaar gekneusd. Met pijnstilling gaat het wel, ik kreeg de deur links en ben gelukkig rechts dus ik red mij verder prima. Ik ben gisteren gewoon met Nemo naar de dierenarts geweest (die afspraak stond al) voor het knippen van zijn nagels, dit ging met een beetje hulp van de taxichauffeur prima.
Vandaag viert mijn kleindochter die maandag 3 jaar word haar verjaardag, ik hoop foto's te kunnen maken ik doe in ieder geval mijn lichte lens op de camera. Morgen hebben ze een springkussen en komen er kinderen, dan ga ik ook nog even heen om foto's te maken.

op

Begin is er!

Dat kan het gras proberen maar dat groeit in de winter niet hoor, houd winterslaap!

Toch ook weer lekker, best lang die vakantie!Lise schreef: ↑22 aug 2023, 19:54Na 6 weken vakantie vandaag weer gestart met werken. Vandaag heb ik thuis gewerkt en morgen ga ik weer naar school. Ik vind het wel weer fijn om aan de slag te gaan.
Toen ik mijn mail opende, was daar een heel verdrietig bericht. De 18-jarige zoon van een collega is vorige week plotseling overleden. In en in triest.
A.s. zaterdag gaan we (na 6 weken vakantie) weer naar Agility. Cooper krijgt dan zijn 1e les.
Kortom ik zit weer in mijn ritme![]()
.