Mijn meisjes

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

Mijn meisjes

Bericht door Jolanda » 16 nov 2019, 12:12

Hier even duidelijke en mooie foto's van mijn meisjes na hun trimbeurt :love
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Truus

Re: Mijn meisjes

Bericht door Truus » 16 nov 2019, 14:24

Heel mooi Jolanda
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 16 nov 2019, 14:58

Dank je :love
Hun kapsels zijn niet zo mooi meer als gisteren, maar wilde even foto's laten zien van hoe ze er helemaal uitzien en bij daglicht.
Ze zijn zo vrolijk en Abigail kan nog hard rennen ook kwamen we ineens achter :lol:

Corrie

Bericht door Corrie » 16 nov 2019, 15:20

ze zien er prachtig uit :love
wat zal jij blij zijn :cheer
vind dit halflange misschien zelfs leuker/mooier dan het hele lange haar
denk idd. dat ze makkelijker kunnen :run zo
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 16 nov 2019, 15:26

Dank je wel :love
Ik vind het lange echt prachtig, maar ik vind dit ook zo leuk staan en Daisy haar vacht lijkt zo een stuk dikker dan hij is. Vroeger had ze zo'n mooie en dikke vacht, nu lijkt het daar weer op.
Was altijd bang dat ik ze half lang niet mooi zou vinden, maar o wat had ik het fout, ik vind ze om op te vreten :lol: :wow
Nou ik ben zeker blij, echt super blij en de meiden hebben gewoon genoten gisteren. Kreeg zelfs te horen dat Abigail (mevrouw ik wil niet onder de douche) met haar hoofdje tegen de massagekop zat te duwen hahaha. Ze waren ook zo relaxed toen we ze gingen halen. Abigail had echt zoiets van "o moet ik opstaan...hmmm lig hier anders best hoor" :giller
Echt zo fijn en zo'n wereld van verschil met dinsdag. Zo blij dat zij Abigail nog zo mooi heeft weten te krijgen en dat zij het met Daisy aandurfde en haar ook zo mooi gemaakt heeft.
In de toekomst rijden we wel anderhalf uur daarheen, dat is het meer dan waard en voor de meiden fijn en voor mijn rust ook.

Ientje

Bericht door Ientje » 16 nov 2019, 19:16

Mooi Jolanda, en gelijk heb je, dan maar verder rijden.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 17 nov 2019, 09:37

Mooie foto’s van de mooie meisjes :plus1
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 18 nov 2019, 10:45

Dank je wel.
Gisteren bij mijn schoonouders een wandeling door bos en heide gemaakt van 3,8 km en Abigail heeft voor het eerst het hele eind gelopen :cheer
Normaal hield ze dan nooit vol en was 2 km echt het maximale. Bij Daisy heb ik 1 blaadje weg gehaald en bij Abigail 1 klein takje en verder zat er niks in hun vachtjes.
O echt ze gaan nooit meer lang, zo fijn om ze zo te zien genieten gisteren...heb bijna een schuldgevoel dat ik ze nu pas heb laten "halveren" :lol:

Corrie

Bericht door Corrie » 18 nov 2019, 15:12

:wow dat was dan een lekkere tippel :run met je meisjes
scheelt weer in onderhoud vacht zo Jolanda
voor jou toch ook fijn :top
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 18 nov 2019, 15:30

Is ook zo Corrie, ik wil soms liever mijn hoofd in het zand steken en negeren dat dingen steeds moeilijker gaan en ik er na veel pijn heb wanneer ik Abigail gewassen en geknipt heb, maar het ging gewoon echt niet meer.
Mijn handen trilden zo hard en dan was ik pas halverwege de knipbeurt en eten koken 's avonds kon ik ook vergeten.
Ook voor Abigail is het fijner want ik was echt een aantal uren bezig en bij de trimster gaat het veel sneller, is ze een stuk korter en zien allebei mijn meisjes er hartstikke leuk uit.
Vandaag de kamer gezogen en Abigail was aan het rennen en gek doen, echt op een manier die ik nog nooit gezien had. Echt fantastisch gewoon, ben zo blij nu als ik ze zo zie :love

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 27 nov 2019, 14:55

Wat zijn ze mooi geworden Jolanda, jee wat een verandering :love :love Echt leuk zo. :top
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 27 nov 2019, 16:10

Dank je wel meis :love
Ben er nog elke dag blij mee. Begon treurig, maar positief einde.

Plaats reactie