Pech op dierendag en 13e verjaardag Twister
Pech op dierendag en 13e verjaardag Twister
Dan ga je uit je werk naar huis en rij uit het parkeervak achteruit, hoor je ineens een klap en achterruit auto in diggelen. Is niet het einde van de wereld, maar wel vervelend. Gelukkig heb ik een parkeergarage onder mijn flat en staat mijn achterruitloze auto redelijk veilig. Morgen om 12.0 uur een afspraak bij Autotaalglas voor een nieuwe achterruit. Gelukkig geen honden op de achterbank, die natuurlijk vol glassplinters lag.
Re: Pech op dierendag en 13e verjaardag Twister
Jeetje hoe kwam dat dan , zeker schrikken
Gefeliciteerd met de 13e verjaardag van Twister

Gefeliciteerd met de 13e verjaardag van Twister

Pppff balen Lise! Wel een geluk dat de hondjes er niet inzaten!
Hopenlijk is het snel gemaakt en vallen de kosten mee.
Gefeliciteerd met Twister

Hopenlijk is het snel gemaakt en vallen de kosten mee.

Balen Lise hoe kwam dat zo en gelukkig zaten de hondjes niet achter in.

Ohh dat is echt schrikken, gefeliciteerd met Twister.
Ahhhh Twister 13 jaar alweer, kanjer is het.Lise schreef: ↑04 okt 2023, 15:02Dan ga je uit je werk naar huis en rij uit het parkeervak achteruit, hoor je ineens een klap en achterruit auto in diggelen. Is niet het einde van de wereld, maar wel vervelend. Gelukkig heb ik een parkeergarage onder mijn flat en staat mijn achterruitloze auto redelijk veilig. Morgen om 12.0 uur een afspraak bij Autotaalglas voor een nieuwe achterruit. Gelukkig geen honden op de achterbank, die natuurlijk vol glassplinters lag.
Altijd lastig en vervelend wat met je auto. Pech hoor.
Ik ook bij het ziekenhuis stond ik te wachten met de auto reed er zo iemand in mijn deur, kon niks meer.
Deuk, flinke schade auto straks 2 dagen kwijt.

Zo dan, om 12.00 uur afspraak bij Autotaalglas voor nieuwe achterruit. Om 12.45 uur had de monteur de klus al geklaard. Ik had gerekend op minimaal twee uur werk en had boek meegenomen om de tijd te doden. Geen letter gelezen in boek, maar aan de koffie in receptieruimte en daarna nog even gezellig gekletst met de monteur, die toen bijna klaar was met de klus. Kortom, ik ben super blij.
Ik heb heel veel waardering voor vakmensen, die dan weliswaar geen universitaire studie hebben en geen titel, maar waar we absoluut niet zonder kunnen. Een bloemetje voor deze kanjers
.
Ik heb heel veel waardering voor vakmensen, die dan weliswaar geen universitaire studie hebben en geen titel, maar waar we absoluut niet zonder kunnen. Een bloemetje voor deze kanjers
Fijn, is weer gemaakt.
Ik werkte bij een gemeente op personeelszaken en ieder jaar in december de rondje met gratificaties. Ik werd daar altijd boos om. De jongens die keihard lichamelijk werk deden kregen een gratificatie van hooguit 100 euro als er dat jaar extra werk gedaan was. En de hoge heren 100en euro,s. Natuurlijk is die verantwoording groter, maar werk vd hoge heren is voor hen makkelijker en veel lichter qua belasting van het lijf. Ik heb dat ooit eens gezegd. En daar had niemand over nagedacht, het jaar daarop kregen de tuinmannen en vuilnismannen toch wat meer.
Zoals je zegt, het is zo belangrijke werk allemaal.
Ik werkte bij een gemeente op personeelszaken en ieder jaar in december de rondje met gratificaties. Ik werd daar altijd boos om. De jongens die keihard lichamelijk werk deden kregen een gratificatie van hooguit 100 euro als er dat jaar extra werk gedaan was. En de hoge heren 100en euro,s. Natuurlijk is die verantwoording groter, maar werk vd hoge heren is voor hen makkelijker en veel lichter qua belasting van het lijf. Ik heb dat ooit eens gezegd. En daar had niemand over nagedacht, het jaar daarop kregen de tuinmannen en vuilnismannen toch wat meer.
Zoals je zegt, het is zo belangrijke werk allemaal.