Daisy en Abigail

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

Daisy en Abigail

Bericht door Jolanda » 08 aug 2019, 11:54

Koekje?? Volgens mij zei ze echt koekje...Ik kom al
Afbeelding

Foto, hoezo foto?? Daar heb ik geen zin in hoor... Dit vindt ik er van
Afbeelding

Zynaluna

Re: Daisy en Abigail

Bericht door Zynaluna » 08 aug 2019, 12:26

:love :cool :plus1
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 08 aug 2019, 16:16

Haha Abigail groot gelijk hoor, steek je tong maar uit :lol: :lol: :lol: maar ben toch blij dat je zo mooi op de foto staat :love
Het woord koekje, dan hebben ze meestal niets in hun oren dan kunnen ze heel goed luisteren en snel zijn :wow :grin:

:cool :cool
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 08 aug 2019, 17:34

De rest van de foto's heeft ze haar ogen dicht of kijkt demonstratief de andere kant op :lol: :lol: :lol:
Ze is zo lekker eigenwijs, als ze ergens geen zin in heeft dan kun je echt op je kop gaan staan hahaha.
Bij haar krijg je zelfs niks voor elkaar met een koekje ofzo :lol: Daisy echter doet bijna alles voor wat lekkers hahaha.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 aug 2019, 19:16

ahhh leuke foto´s :love
zo herkenbaar met dat wordt koekie, kijk d´r rennen :cheer :cheer
kan me voorstellen hoor Abigail om je tong uit te steken, oervervelend steeds op de foto te moeten :lol: :lol:

wat woon je mooi met zoveel grond erbij :top
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 09 aug 2019, 14:46

Dank je wel!
Ja Daisy doet alles voor wat lekkers hahaha. Zij vind het ook leuk om te trainen, gehoorzaamheid enzo. Abigail vind daar echt niks aan en kijkt me dan echt aan of ik gek geworden ben :lol:
Ik woon in Drenthe, net buiten het dorp, dus tussen de weilanden en de boeren. Ja bof echt met de tuin, wonen hier nu 7 jaar en nog steeds zo blij mee. De meiden hebben echt genoeg ruimte om te spelen, rennen of gewoon lekker te struinen. Mijn oppashondje komt binnenkort een paar daagjes logeren omdat bij hen de tuin aangepakt wordt en tja ze kan natuurlijk niet een paar dagen zonder tuin hihi.

Plaats reactie