Badjas
Re: Badjas
Ergens heb ik er ook een. Wilde het vandaag gaan gebruiken. Hele kast overhoop gehaald, WEG . Ik baal.
Waar heb jij ze besteld?
Ik zit nu zelfs te denken aan een regenjas voor diki. Had ik echt nooit gedacht.
Voor morgen, de hooperstraining, krijgen we eerst nog een app, of er te trainen is op het veld.
Het is er bij één bui regen al soppig....,
Waar heb jij ze besteld?
Ik zit nu zelfs te denken aan een regenjas voor diki. Had ik echt nooit gedacht.
Voor morgen, de hooperstraining, krijgen we eerst nog een app, of er te trainen is op het veld.
Het is er bij één bui regen al soppig....,
Benieuwd naar de badjasjes voor je doggies Lise
Heb ze hier regelmatig gebruikt, maar de sluiting is niet zo handig , die van jou misschien met klittenband , lijkt me makkelijker
Heb ze hier regelmatig gebruikt, maar de sluiting is niet zo handig , die van jou misschien met klittenband , lijkt me makkelijker

De badjassen zijn binnen en vanochtend voor het eerst gebruikt bij Pepper. Pepper gaat vanmiddag naar de trimster en omdat hij daar de tent afbreekt en doet alsof hij mishandeld wordt als hij daar in bad gaat, was ik hem voordat hij naar de trimster gaat zelf. Vanochtend dus ook. Mijn föhn begaf het, dus Peppie met een handdoek gedroogd en daarna badjas aan.
@Corrie, de badjas sluit aan de onderkant met klittenband en aan de bovenkant wordt de badjas vast gegespt (zie foto). Al met al makkelijk aan te doen.

@Corrie, de badjas sluit aan de onderkant met klittenband en aan de bovenkant wordt de badjas vast gegespt (zie foto). Al met al makkelijk aan te doen.

Pepper ligt er lekker bij zo
Hier dus met 2 gespen , moet gewoon zorgen dat ik ze op ooghoogte heb staan dan lukt het beter
Hier dus met 2 gespen , moet gewoon zorgen dat ik ze op ooghoogte heb staan dan lukt het beter

Zit lekker zo te zien op de foto pepper 
Ook al een ramp met wassen Lise,nou hier ook hoor.
Ook al een ramp met wassen Lise,nou hier ook hoor.

Niet voor niks gekocht , heerlijk zo voor je 3tal
Waren ook nog goedkoop zag ik net met bestellen van voer bij zooplus
Waren ook nog goedkoop zag ik net met bestellen van voer bij zooplus

Badjasje is heerlijk warm en ruim, alleen diki durft er geen poot in te verroeren, dat wordt wennen voor haar.
Het zit nl tussen haar voorpootjes, en ja, dat wenst ,mevrouw niet. Zo heb ik haar ook nooit in een y tuig kunnen laten lopen. Ze verzet geen poot.
Het zit nl tussen haar voorpootjes, en ja, dat wenst ,mevrouw niet. Zo heb ik haar ook nooit in een y tuig kunnen laten lopen. Ze verzet geen poot.
Die Diki toch
blijft ze stokstijf staan
Heeft ze die andere dan ook nooit aangehad?
Alles went
Heeft ze die andere dan ook nooit aangehad?
Alles went

Dat andere badjasje heeft ze nooit aangehad, keurig in de kast geelegd