Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Corrie

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Corrie » 28 nov 2023, 19:32

Hihi mooi stel zijn jullie, de sokken zijn gaan lopen :gniffel
Hier mist er ookwel eens 1tje maar die is dan gepikt door Kissy :st-danst
Tja ben ook wel is wat kwijt en ga dan denken hoe en wat en waar en wanneer gebruikt/ gezien
Meestal valt ' s'nachts het kwartje en pak het de volgende zo

@ Ientje
Je bent het badjasje al een eerder kwijt geweest :st-lacht succes met de nieuwe en ff showen hè
Ik was ze niet na iedere keer hoor, droog ze op de verwarming
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 28 nov 2023, 21:49

Klopt, maar toen heb ik het weer gevonden, maar nu?? :geenidee :egyptian
In ieder geval regent het nu niet meer.

Corrie

Bericht door Corrie » 28 nov 2023, 22:42

Het plenst hier nu :umbrella
Neef van Henk stuurde foto sneeuw in Dwingeloo
Ik zoek m'n bed op nu :gniffel
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 29 nov 2023, 09:54

Gisteravond was het hier een witte wereld, inmiddels is de meeste sneeuw weer weg tot blijheid van de honden, ze zijn echte koukleumen.

Afbeelding

Afbeelding

Vrijdag ga ik de kerstboom neer zetten, zijn er hier al meer met plannen om dit te doen, of misschien staat hij al ergens?
:xtree

Marga.

Bericht door Marga. » 29 nov 2023, 09:56

Mijn schoondochter wilde de kerstboom ook neerzetten maar diut mag niet van mijn kleinzoon.
Hij is bang dat Sinterklaas dan boos word en niet meer komt. :lol :st-zwaait

Lise

Bericht door Lise » 29 nov 2023, 10:07

Ientje schreef:
27 nov 2023, 21:26
Hoe vaak was je hem uit? Iedere dag na gebruik? Gaat het anders niet stinken, als je hem iedere dag gebruikt,nat, droog, nat droog.
Ik was ze iedere avond, zodat ze de volgende ochtend weer droog zijn. Soms met andere was in de wasmachine en heb ik geen andere was, dan was ik ze op de hand.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 nov 2023, 10:23

@ Marga
Snap het wel hoor van je kleinzoon , eerst de Sint :st-danst daarna de Kerstboom
Hier staat wel het dorp al een kleine 3 weken , ster voor het raam

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 dec 2023, 15:28

Oh wat ziet dst er gezellig uit Corrie, toch maar weer opgezet dus, volgens mij zei je vorig jaar, misschien voor het laatst omdat je er tegen op za het op te bouwen,. Maar misschien heb ik het mis. Je hebt wel eer van je werk hoor.

Ientje

Bericht door Ientje » 01 dec 2023, 15:34

Vanmorgen mijn nieuwe koelkast gekomen. Rib uit mijn lijf, maar het was zo nodig. Hij bleef maar aanslaan. En toen ook nog het lampje het begaf was het voor mij genoeg. 15 jaar oud, hij heeft zijn best gedaan.
Toch heel raar dat ik dit nu in mijn eentje moest doen . Ik heb de winkel gebeld, overlegd en deze besteld. Goede winkel, altijd goede service die ik vertrouw.
Maar hij is mooi en groot, want ik heb ipv twee vrieslades, drie vrieslades genomen. En ze zijn al vol ook . En energie zuiniger. Ben er blij mee.

Truus

Bericht door Truus » 01 dec 2023, 16:20

15 jaar is best lang Ientje kan je er een tijd tegen.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 01 dec 2023, 19:13

Ientje schreef:
01 dec 2023, 15:28
Oh wat ziet dst er gezellig uit Corrie, toch maar weer opgezet dus, volgens mij zei je vorig jaar, misschien voor het laatst omdat je er tegen op za het op te bouwen,. Maar misschien heb ik het mis. Je hebt wel eer van je werk hoor.
Ik had het ook te koop gezet eind oktober maar geen reële reacties dus maar weer opgezet .
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 01 dec 2023, 19:21

Ientje schreef:
01 dec 2023, 15:34
Vanmorgen mijn nieuwe koelkast gekomen. Rib uit mijn lijf, maar het was zo nodig. Hij bleef maar aanslaan. En toen ook nog het lampje het begaf was het voor mij genoeg. 15 jaar oud, hij heeft zijn best gedaan.
Toch heel raar dat ik dit nu in mijn eentje moest doen . Ik heb de winkel gebeld, overlegd en deze besteld. Goede winkel, altijd goede service die ik vertrouw.
Maar hij is mooi en groot, want ik heb ipv twee vrieslades, drie vrieslades genomen. En ze zijn al vol ook . En energie zuiniger. Ben er blij mee.

Goed van je :applaus heb je eerst op internet gekeken wat je ong wilde hebben
Is het ook een " no Frost " die je niet meer hoeft te ontdooien ? Zal wel , geen idee of er nog andere verkocht worden
Geniet van je aankoop :st-danst
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 dec 2023, 20:27

Oh Corrie, te koop gezet, wat jammer, nu geniet je er nog van. Maar ik snap dat het een enorm werk is.

Nee, ik heb pas nadat ik de offerte kreeg gekeken op internet. Ik vertrouw visser, altijd goede service en geen enorm bedrijf. Het brommen is opgehouden.

Ientje

Bericht door Ientje » 01 dec 2023, 20:29

Oh ja het hoeft niet meer ontdooit te worden. Hoe moet dat dan. Hij moet toch wel schoongemaakt worden zo nu en dan? Da haalde ik de stroom er af, ijs er uit, sopje en klaar. Nu dus alleen het sopje er door?

Marga.

Bericht door Marga. » 02 dec 2023, 11:26

Corrie schreef:
29 nov 2023, 10:23
@ Marga
Snap het wel hoor van je kleinzoon , eerst de Sint :st-danst daarna de Kerstboom
Hier staat wel het dorp al een kleine 3 weken , ster voor het raam

Afbeelding

Afbeelding
Leuk hoor.

Marga.

Bericht door Marga. » 02 dec 2023, 11:43

Ik had gisteren mijn dag niet.
Ben ik bezig met het neer zetten van de kerstboom komen mijn zoon en schoondochter op de koffie, gezellig en de boom kon wachten.
Zie ik ineens dat kat Nemo midden in de kamer in de plashouding ging zitten maar dat er niets kwam.
Hij was erg onrustig en ging op den duur spugen, dus de dierenarts gebeld, hij mocht gelijk komen.
Gelukkig had hij geen echte blaasverstopping maar dacht de da aan een blaasontsteking met struviet en dat hij wel kan plassen maar het niet durft door pijn.
Hij heeft eerst een blaasontspanner en pijnstilling via een injectie gehad de pijnstilling moet hij de komende dagen ook en dinsdag moet ik urine opvangen en langsbrengen voor verder onderzoek.
Het is moeilijk te zeggen of hij heeft geplast met houtkorrels maar het ziet er wel naar uit hierbij is hij ook weer rustig.
Dinsdag hoop ik meer te horen.
Toen ik de kerstboom eindelijk had staan en ik hem op zijn plek wilde zetten zat het kleedje onder het tafeltje dubbel.
Ik hem voorzichtig recht trekken, zit ik ineens met de kerstboom op schoot, hij was omgevallen.
Ik had geen zin om hem nog een keer netjes op te tuigen dus ik heb hem na het weer neer zetten wat gefatsoeneerd en ik doe het er dit jaar wel mee.
Volgend jaar wil ik toch een andere boom, eentje waarvoor ik niet vanalles hoef te verslepen en misschien ook wel iets kleiner.

Ientje

Bericht door Ientje » 02 dec 2023, 12:04

Oh Marga dat is heel naar als een kater daar last van heeft. Een dierenarts kan ook de blaas aanprikken van buiten af om urine te krijgen. Deze is dan steriel, dus goed voor onderzoek. Maar bij Nemo zal dat denk ik niet makkelijk gaan.
Ike liet dat gewoon heel makkelijk toe,

Lise

Bericht door Lise » 02 dec 2023, 13:02

Marga. schreef:
02 dec 2023, 11:43
Ik had gisteren mijn dag niet.
Ben ik bezig met het neer zetten van de kerstboom komen mijn zoon en schoondochter op de koffie, gezellig en de boom kon wachten.
Zie ik ineens dat kat Nemo midden in de kamer in de plashouding ging zitten maar dat er niets kwam.
Hij was erg onrustig en ging op den duur spugen, dus de dierenarts gebeld, hij mocht gelijk komen.
Gelukkig had hij geen echte blaasverstopping maar dacht de da aan een blaasontsteking met struviet en dat hij wel kan plassen maar het niet durft door pijn.
Hij heeft eerst een blaasontspanner en pijnstilling via een injectie gehad de pijnstilling moet hij de komende dagen ook en dinsdag moet ik urine opvangen en langsbrengen voor verder onderzoek.
Het is moeilijk te zeggen of hij heeft geplast met houtkorrels maar het ziet er wel naar uit hierbij is hij ook weer rustig.
Dinsdag hoop ik meer te horen.
Toen ik de kerstboom eindelijk had staan en ik hem op zijn plek wilde zetten zat het kleedje onder het tafeltje dubbel.
Ik hem voorzichtig recht trekken, zit ik ineens met de kerstboom op schoot, hij was omgevallen.
Ik had geen zin om hem nog een keer netjes op te tuigen dus ik heb hem na het weer neer zetten wat gefatsoeneerd en ik doe het er dit jaar wel mee.
Volgend jaar wil ik toch een andere boom, eentje waarvoor ik niet vanalles hoef te verslepen en misschien ook wel iets kleiner.
Vandaar dus voor mij geen kerstboom. Ik heb helemaal niets met kerst, maar voor de mensen die dat wel hebben, geniet ervan.

Sterkte met Nemo,

Corrie

Bericht door Corrie » 02 dec 2023, 13:41

@ Marga
Sterkte met Nemo :dogpet
Haha ik zie je zitten met kerstboom en al :xrofl :xtree
Het is altijd weer een heel werk , ik vond de lampjes altijd het moeilijkst ,
Heb nooit kunstkerstboom gehad
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 02 dec 2023, 15:24

Ientje schreef:
01 dec 2023, 20:29
Oh ja het hoeft niet meer ontdooit te worden. Hoe moet dat dan. Hij moet toch wel schoongemaakt worden zo nu en dan? Da haalde ik de stroom er af, ijs er uit, sopje en klaar. Nu dus alleen het sopje er door?
Gemak dient de mens heerlijk vind ik het, doekje erdoor en weer klaar.
Gedoe altijd met het ontdooien van zo`n ding :woefwoef

Scheelt een berg hoor een nieuwe koelkast met een goed energielabel....
Broer heeft er hier eentje ingebouwd voor me :xlove
Afbeelding

Plaats reactie