1 jan 2024

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

1 jan 2024

Bericht door Corrie » 01 jan 2024, 09:35

Wij hebben de eerste wandeling in 2024 al gehad en het zal niet zo wezen " in de regen"
Donker en veel troep op straat, de dames nog wat schichtig, de afvalbak(honden) hier vlakbij in stukken , ruit van bushokje verderop in gruzelementen, ieder jaar wel ergens 1 in de buurt :mrgreen
Loop richting parking bij wielerpark(losloop) zie ik 2 auto 's, denk ook vroege vogels om de honden uit te laten :dogwalk :run word ik beschenen door zaklampen van de politie , e andere auto werd onderzocht .
Weer thuis een ontbijtje :lekker en de dames hebben hun plekje weer opgezocht

Afbeelding

Afbeelding

Doe zelf vandaag ook rustig aan , gesloopt na zoveel gebroken nachten
Fijne dag allemaal :zwaai
Afbeelding

Lise

Re: 1 jan 2024

Bericht door Lise » 01 jan 2024, 10:20

Ja, wij hebben de 1e regen van 2024 ook al op onze koppies gehad.

Hier geen schade kunnen ontdekken aan bushokjes etc. Wel veel vuurwerk afval. Ik hoop dat de afstekers vandaag hun zooi opruimen.
Wij gaan vandaag ook in de relaxmodus.

Marga.

Bericht door Marga. » 01 jan 2024, 10:40

Hier ook een natte 1 januari en ik ben er blij mee, minder kans dat er restvuurwerk word afgestoken.
Straks even met de foto's die ik gisteren heb gemaakt bezig en mijn jaarboek afmaken.
Ik ben van plan om het de hele week rustig aan te doen, het was een drukke tijd.

Iedereen een gezond 2024 gewenst.

Ientje

Bericht door Ientje » 01 jan 2024, 11:16

Hier idem, gelopen om negen uur, begon het te regenen. De vijf prullenbakken die niet dicht waren gemaakt zijn nu dus opgeblazen, ook op de schoolpleinen, de brokstukken liggen meters verder. Toch ook gevaarlijk, want het is wel stevig metaal wat rondvliegt.

Van de scholen zijn rond de dertig ramen gesneuveld, wat een lol om daar vuurwerk tegen aan te gooien, de auto vd glaszetter met de beveikigingsauto stonden er bij. Ook ik werd bekeken, maar ik zei, ik heb het niet gedaan. Nee zei die mijnheer, zo ziet u er ook niet uit. Nu zijn ze aan het plakken. Schoolpleinen zijn verboden voor het afsteken van vuurwerk.

Bij bushokjes of de tramhalte ben ik nog niet geweest.
Diki is duidelijk aan net bijkomen, ze slaapt. Ze was gisteren echt niet blij, geen paniek, maar steeds opletten, niet rustig.

In ieder geval weten we waarom de gemeentelijke belasting weer omhoog gaat. :aaiaiai

Corrie

Bericht door Corrie » 01 jan 2024, 11:51

Jeetje wat erg van de schoolramen , hangen er camera's dan kunnen de vandalen misschien achterhaald worden
Hier bij de dichtstbijzijnde school is het met hek afgesloten
Ik baalde wel van al die afgesloten afvalbakken de afgelopen week maar blijkt dus wel echt nodig
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 01 jan 2024, 13:19

Hier ook veel regen, weet niet of hier is vernield, was wel een vreselijke herrie geweest veel minder als op dedijk.
Ben niet wezen wandelen laat Luca op de plaats uit hij mag niet veel lopen, is echt zielig
Maar we gaan nu aftellen voor de operatie.

Iedereen een gezond 2024 gewenst
Afbeelding

Plaats reactie