Gaat het een beetje met je, kan best begrijpen dat je geschrokken bent.
Ben je nog ergens achter gekomen dan?
net wat Yvonne zegt toch raar zo zonder afzender..
Gaat het een beetje met je, kan best begrijpen dat je geschrokken bent.

Haha zo zie je maar weer , kon je haar ook nog ff bedanken

Ja ik kijk wel echt is dat familie van jou joh wat leuk.

Hoe gaat het nu met je medicatie?Ientje schreef: ↑08 jan 2024, 08:30Geen bericht gekregen over de bloemen, helaas.,ze zijn nog steeds heel mooi.
Ik ben even een paar dagen weggeweest hoer. Was niet zo lekker. Bloeddrukpillen gehad, en volgens mij loopt mijn bloeddruk nu alleen maar op, ben er echt naar van, van die pillen. Zouden geen bijwerking hebben als hoesten, nou ik kuch bij vlagen enorm.

Heel lief van die vriendin, jammer dat we zo ver gekomen zijn dat er altijd narigheid achter moet zitten.

Nouhhhh echt? nee toch... sneeuw???

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... nederland/

Met de huisarts is overleg geweest, moest meteen stoppen, ook omdat mijn bloeddruk niet daalde maar nog hoger werd. Volgende week krijg ik andere, maar eerst moet dit mijn lijf uit. De hoofdpijn wordt langzaam minder nu pijn en druk op mijn borst is weg, de hartkloppingen ook. Apotheek,heeft aantekening gemaakt dat dit niet goed voor mij is.Jo-Anne schreef: ↑10 jan 2024, 10:29Hoe gaat het nu met je medicatie?Ientje schreef: ↑08 jan 2024, 08:30Geen bericht gekregen over de bloemen, helaas.,ze zijn nog steeds heel mooi.
Ik ben even een paar dagen weggeweest hoer. Was niet zo lekker. Bloeddrukpillen gehad, en volgens mij loopt mijn bloeddruk nu alleen maar op, ben er echt naar van, van die pillen. Zouden geen bijwerking hebben als hoesten, nou ik kuch bij vlagen enorm.
Misschien kun je om andere vragen als deze zoveel bijwerkingen geven![]()
![]()