Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Al weer 2 teken gevonden
maar weer actie gaan ondernemen. Vieze dingen.
Wat een leuke foto zo met de ganzen en idd lekker weer.
Gisteren heeft het hier de hele dag geregend nu is het droog maar ziet het er wel zwaar bewolkt uit.
Gisteren heeft het hier de hele dag geregend nu is het droog maar ziet het er wel zwaar bewolkt uit.
Met kerst had ik trouwens een passend kadootje gekregen van mijn zus.
Woordje uitleg, voor de kleinkinderen ben ik niet Opa maar Nonno.
Ivm mijn Italiaanse achtergrond en die van mijn schoondochter.

Woordje uitleg, voor de kleinkinderen ben ik niet Opa maar Nonno.
Ivm mijn Italiaanse achtergrond en die van mijn schoondochter.

Hihi ik ook

Nee gelukkig niet Bompa.
Was lekker weer om buiten te zijn
Was lekker weer om buiten te zijn

Ja, het was een mooie dag vandaag, koud windje, maar de wereld ziet er een stuk leuker uit als het zonnetje schijnt.
Fijn dat Henk ook lekker buiten is geweest. Natuurlijk is het thuis het fijnst, maar volgens mij heeft hij een prachtige revalidatieplek.
Klopt Lise , niet zo'n groot grauw gebouw 

Fijn Corrie dat dat even zo kon
,
Hier ook karpers in de vijver, vanmorgen vloog er een dwerg aalscholver heel laag over het water. Meteen hoorde ik drie keer plons. Ik kijken, dacht, de kuifeendjes die hier zitten, zijn van schrik ondetgedoken. Maar ze kwamen niet meer boven, dus die zijn al weer verder getrokken. De plonsjes moeten dan toch zijn geweest van de vissen die dieper doken. Later probeerde de aalscholver in een boom te landen. Helaas te veel kleine takjes, dus geen houvast. In het voorjaar en najaar zit hier bijna altijd een dwerg aalscholver., soms loopt hij met grote platpoten door het park heen. Flap flap flap hoor je dan,
,
Hier ook karpers in de vijver, vanmorgen vloog er een dwerg aalscholver heel laag over het water. Meteen hoorde ik drie keer plons. Ik kijken, dacht, de kuifeendjes die hier zitten, zijn van schrik ondetgedoken. Maar ze kwamen niet meer boven, dus die zijn al weer verder getrokken. De plonsjes moeten dan toch zijn geweest van de vissen die dieper doken. Later probeerde de aalscholver in een boom te landen. Helaas te veel kleine takjes, dus geen houvast. In het voorjaar en najaar zit hier bijna altijd een dwerg aalscholver., soms loopt hij met grote platpoten door het park heen. Flap flap flap hoor je dan,
Fijn dat Henk even buiten kon
Ga het verder goed met Henk
Ga het verder goed met Henk

In het Italiaans klinkt alles beter hè.
Italiaanse achtergrond

Mijn stiefvader was van Sardinie
En daar ben ik bij opgegroeid, gingen in de zomervakantie altijd 6 weken naar daar.
En daar ben ik bij opgegroeid, gingen in de zomervakantie altijd 6 weken naar daar.

Beheers je de Italiaanse kookkunst? De Italiaanse keuken is mijn favoriet. Tel daarbij een echte goede Cappuccino op en ik ben helemaal happy.
BTW ik drink alleen Cappuccino en Espresso bij de Italiaan. Drink ik ergens anders koffie, dan is het een zwart bakkie pleur.