Wat gebeurd er in mijn tuin
Re: Wat gebeurd er in mijn tuin
Ziet er toch al goed uit!
Peterselie duurt altijd lang voordat ze kiemt, die neemt zijn tijd
Peterselie duurt altijd lang voordat ze kiemt, die neemt zijn tijd

En veldsla?
Ehh nee, stond niet op jet zakje.
De rucula is vannacht ontploft. Allemaal mi i plantjes, zo leuk.
De rucula is vannacht ontploft. Allemaal mi i plantjes, zo leuk.
Hoe gaat het met de moestuintjes
Gisteren met schoondochter even naar het tuincentrum geweest , niet veel gekocht maar had potaarde nodig
3 x 20 liter is natuurlijk weer niet genoeg ,in die grote bak zakt de aarde steeds
3 Franse geraniums
1 plant voor bij de voorkant , er was er 1 dood gegaan
Plantjes binnen voor in een grote pot , 3 meegenomen maar 2 was genoeg dus 1 op de vensterbank
Foto's lukt niet , later maar weer is proberen
Gisteren met schoondochter even naar het tuincentrum geweest , niet veel gekocht maar had potaarde nodig
3 x 20 liter is natuurlijk weer niet genoeg ,in die grote bak zakt de aarde steeds
3 Franse geraniums
Plantjes binnen voor in een grote pot , 3 meegenomen maar 2 was genoeg dus 1 op de vensterbank

Ik ga morgen weer plantjes shoppen bij de Lidl. Op mij verlanglijstje staan: Olijfboompje, Sundaville en hyrakorrels.Corrie schreef: ↑30 apr 2024, 14:53Hoe gaat het met de moestuintjes![]()
3 Franse geraniums
Van links naar rechts.
Radijs is inmiddels 10 cm steeltjes met blaadjes, peterselie komt ook, tuinkers, is heel,weinig, rucula allemaal plantjes maar de veldsla is nu ook bezig op te komen. Zo leuk allemaal. Ik denk dat de kap er onder hand wel af kan voor de radijs, maar de rest nog even niet. Wel de luikjes opengezet

Radijs is inmiddels 10 cm steeltjes met blaadjes, peterselie komt ook, tuinkers, is heel,weinig, rucula allemaal plantjes maar de veldsla is nu ook bezig op te komen. Zo leuk allemaal. Ik denk dat de kap er onder hand wel af kan voor de radijs, maar de rest nog even niet. Wel de luikjes opengezet

Tuinkers staat op de vensterbank, niet in de bak.dus niet op de foto. Aardbeien staan in bloei, frambozen ook.
@ ientje
Leuk hoor en straks lekkere aardbeien en frambozen
@ Lise
Dacht dat mandavile en sundavile dezelfde planten waren had je toch al gekocht
Zag ook iets van 3 kleuren in een pot , zou ook wel willen maar helaas geen vervoer
Leuk hoor en straks lekkere aardbeien en frambozen
@ Lise
Dacht dat mandavile en sundavile dezelfde planten waren had je toch al gekocht
Zag ook iets van 3 kleuren in een pot , zou ook wel willen maar helaas geen vervoer

Corrie
Als je belt met intratuin ijsselstein, ze komen het brengen...... kost wel wat natuurlijk., of via internet bestellen. Sinds ik geen vervoer keer heb, bestel ik vaak planten via internet. Bakker.com.
Volgens zijn Mandaville en Sundaville dezelfde planten. Het klopt dat ik er al twee gekocht heb, maar een derde erbij staat mooier. Ze komen in dezelfde grote pot.
Ik wil altijd zo graag eerst kijken

Moooooiiii