Vanmiddag om ± 13.15 uur met keizersnede. Mamma was vanaf gisterenmiddag aan het persen, maar geen puppies. Zo zielig, ik had zo met haar te doen. Moeder en kinderen zijn gelukkig weer thuis. Op de echo waren drie of vier pups gespot, maar het zijn er dus zes. Vier teefjes en twee reutjes. Ik duim dat mamma en kinderen het goed (blijven) doen.
broertje ??
Re: broertje ??
Gelukkig alles goed gekomen met de moeder en de 6 puppies
Fijne dat er 2 reutje er bij zijn.
Nou heeft je wat om na uit te kijken Lise.
Fijne dat er 2 reutje er bij zijn.
Nou heeft je wat om na uit te kijken Lise.

Toch een groot nestje , zo schattig altijd om te zien
Gelukkig goed gegaan met keizersnede
Deel je verdere foto's ook Lise , altijd leuk om te zien
Gelukkig goed gegaan met keizersnede
Deel je verdere foto's ook Lise , altijd leuk om te zien

Yep, ik ga delen. Vanochtend een video ontvangen waar de pups bij mamma drinken. Mamma en pups doen het goed. Helaas lukt het mij niet om een video te delen, dus foto's volgen.
Hier kun je zien hoe dat moet, een filmpje....als je een gmail account hebt is het een fluitje van een cent....
viewtopic.php?f=14&t=187

Top Lise
maar het filmpje is nog niet zichtbaar....
Klik rechtsboven op het rondje met linker muisknop het rondje met initialen(account)
Scroll naar beneden klik op instellingen met linkermuisknop
De pagina staat nu op "account"
klik bij "je kanaal" op de bovenste "kanaalstatus en functies"
popup kun je sluiten mocht je die krijgen, gewoon links op instellingen klikken...dan zie je dit

op "standaard instelling voor uploads" klikken
scroll naar beneden op "zichtbaarheid selecteren"

Hij staat bij jou waarschijnlijk op prive....
Deze moet op openbaar....

Ik geef toe dit is even een dingetje....maar als je dit eenmaal hebt ingesteld kun je filmpjes delen als het goed is.
Nou Ik heb mijn best gedaan, hoop dat het gaat lukken, vraag maar als je er niet uitkomt.

Klik rechtsboven op het rondje met linker muisknop het rondje met initialen(account)
Scroll naar beneden klik op instellingen met linkermuisknop
De pagina staat nu op "account"
klik bij "je kanaal" op de bovenste "kanaalstatus en functies"
popup kun je sluiten mocht je die krijgen, gewoon links op instellingen klikken...dan zie je dit

op "standaard instelling voor uploads" klikken
scroll naar beneden op "zichtbaarheid selecteren"

Hij staat bij jou waarschijnlijk op prive....
Deze moet op openbaar....

Ik geef toe dit is even een dingetje....maar als je dit eenmaal hebt ingesteld kun je filmpjes delen als het goed is.
Nou Ik heb mijn best gedaan, hoop dat het gaat lukken, vraag maar als je er niet uitkomt.

Helaas kreeg ik gisterenavond bericht van de fokker dat het bruinige reutje overleden is. Hij dronk niet goed bij zijn moeder. De fokker heeft hem met een spuitje puppymelk gegeven, maar helaas het mocht niet baten
. Hij was de kleinste van het nest. Bij zijn geboorte 128 gram en een dag later 120 gram.
Eindelijk gelukt. De aanhouder wint. Dit filmpje ontving ik vanochtend, dus met vijf pups.
Zo triest als een pupje het niet red
Goed dat het je gelukt is het videootje te plaatsen , ik had je berichtje ervoor nog niet gelezen en dacht al er ligt ereen die hulp nodig heeft
Goed dat het je gelukt is het videootje te plaatsen , ik had je berichtje ervoor nog niet gelezen en dacht al er ligt ereen die hulp nodig heeft

Helemaal top Lise!
Wat klein allemaal en leuk dat je die filmpjes krijgt van de fokker, en deelt

Hoe leuk is dat. Dus het overgebleven reutje mag naar jou toe.