Wat gebeurd er in mijn tuin
Re: Wat gebeurd er in mijn tuin
Mooi hoor die planten.
Ik heb alweer een paar aardbeien kunnen oogsten van mijn aardbijenplanten en de blauwebes zit ook vol, ik hoop dat de slakken ze met rust laten.
Ik heb alweer een paar aardbeien kunnen oogsten van mijn aardbijenplanten en de blauwebes zit ook vol, ik hoop dat de slakken ze met rust laten.
Klopt. heel veel aardbeien, maar nog geen een rode.
@ Ientje
Mooi hoor je tuin
@ Marga
De blauwe bessen worden die echt rijp bij jou , ziet er goed uit , nooit aan gedacht omdat aan te schaffen
Heb alleen 's middags zon
Mooi hoor je tuin
@ Marga
De blauwe bessen worden die echt rijp bij jou , ziet er goed uit , nooit aan gedacht omdat aan te schaffen
Heb alleen 's middags zon

Dank jullie wel, blauwe bessen, zitten die ook in een bak? Mijn tuin staat vol aardbeien, maar durf ze niet te eten, veel slakken, maar gif durf ik,ook niet te gebruiken, zucht. En er zitten zoveel aardbeien aan.
Mooi Corrie, bij mij bloeien de hortensia,s ook nog niet.
Ziet er gezellig uit Truus
zo vrolijk de vlinders aan de schutting
Laat het mooie weer maar komen
Laat het mooie weer maar komen

De bessen worden idd rijp maar ik heb de plant nog maar twee jaar, vorig jaar heb ik ze laten zitten maar dat waren ook niet zo veel.
Ik pluk een paar voor Lotus de rest mag mijn kleindochter plukken, die is gek op blauwe bessen.
Mijn aardbeien zitten in een bak aan het hek dus weinig tot geen slakken.
Ziet er fleurig uit met de vlinders Truus.
Wow wat een knapperd, heb je een telelens, zo duidelijk?
Zouden jullie de aardbeien nog eten? Als ze nog gaaf zijn? Vanmorgen heb ik er 6 weggegooid, ze zagen er zo mooi uit.
Zouden jullie de aardbeien nog eten? Als ze nog gaaf zijn? Vanmorgen heb ik er 6 weggegooid, ze zagen er zo mooi uit.
Oh wat leuk die blauwe bessen, staat de struik in de volle zon bij jou Marga?

Hier geen aardbei aan die planten staan er al twee jaar. Ga ze wegdoen. Zo jammer.
Waarom durf je ze niet te eten?