Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Marga. » 03 jul 2024, 09:02

Ientje schreef: ↑
02 jul 2024, 17:00
Als ik vervoer kan regelen krijg ik vrijdag de tens met uitleg, voor een maand en iedere week contact hoe het gaat. Dan de keuze ja of nee.
Ik hoop dat het helpt, steeds pijnstilling nodig zijn is ook niets.

Marga.

Bericht door Marga. » 03 jul 2024, 09:09

Goede morgen. Het was ook niet raar dat Lotus een teek had, Stronghold werkt niet tegen teken dus de volgende keer krijgt Lotus iets anders. Rond de tweeëntwintigste moet ze weer naar de dierenarts voor haar jaarlijkse apk. Dit zit bij het petplan in, dan bespreken we gelijk even het goede vlooien en tekenmiddel voor Lotus.

Ik wacht nu op de boodschappen en straks ga ik op visite bij mijn dochter en kleinkinderen.

Ientje

Bericht door Ientje » 03 jul 2024, 10:09

Marga, hier werkt bodyguard, op basis van eth. Olie heel goed. Geen vlo of teek gezien. En ik gebruik amper de helft vd aanbevolen hoeverlheid. Het is geen heftig stinkend middel, vroeger bij mijn spets wel ooit zoiets gehad, vreselijk wat een heftige lucht, die hond werd er gek van. .

Marga.

Bericht door Marga. » 04 jul 2024, 07:23

03 jul 2024, 10:09
Marga, hier werkt bodyguard, op basis van eth. Olie heel goed. Geen vlo of teek gezien. En ik gebruik amper de helft vd aanbevolen hoeverlheid. Het is geen heftig stinkend middel, vroeger bij mijn spets wel ooit zoiets gehad, vreselijk wat een heftige lucht, die hond werd er gek van. .
Vlooien/tekenmiddelen zitten ook bij het petplan in dus ik krijg (koop) het via mijn dierenarts anders maak ik weer extra kosten.

Marga.

Bericht door Marga. » 04 jul 2024, 07:39

Goede morgen. We hebben hier alweer een behoorlijke bui achter de rug maar nu is het droog.
Lotus ligt op de bank op huid te knagen en kat Nemo kijkt uit het raam naar de vogels bij het voederstation.
Een heerlijke geniet ochtend, straks boven stoffen en stofzuigen en dan met de foto's van gisteren bezig.
Toen ik gistermiddag bij mijn dochter kwam bleken we ondanks de regen toch naar een meertje in Schoonlo te gaan, we zijn immers niet van suiker.
Samen met mijn dochter, mijn kleinkinderen en een vriendinnetje, de hond en twee pony's, zijn we naar een meertje gegaan waar het hele jaar door paarden, honden en mensen mogen komen.
Het was heerlijk en ik heb genoten ondanks de regen, rond drie uur werd het een uurtje droog.
Ik zet straks wel wat foto's in mijn foto topic.

Corrie

Bericht door Corrie » 04 jul 2024, 11:58

Nou heerlijk hoor ondanks de regen toch genieten
Gezellig zo samen met de dieren :lopen
Benieuwd naar je :Foto
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 04 jul 2024, 15:26

Net wezen kijken naar een huisje waar ik vrij hoog in de rij voor sta. Maar volgens de beschrijving een tuin op zuid west
De tuin was een stenen plaatsje met een muurtje, amper 1,5 meter diep en aan de achterkant. Daar kan je hooguit wat bakken hangen.en amper een stoeltje neerzetten. De voorkant lag naast een voormalig restaurant, wat daar komt is nog niet bekend. Het was een donker achteraf straatje.
Denk dat ik mijn aanvraag weer intrek. Voor Corrie, dukatenburg 40.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 jul 2024, 21:03

02 jul 2024, 12:40
Jo-Anne schreef: ↑
02 jul 2024, 10:43
Goedemorgen :zwaai

Regent hier ook een beetje, best snoeiweertje :)

Hoop niet dat je een heel traject in moet inderdaad. Mijn man heeft dat ook eens gedaan voor zijn rug met van die plakkers.
Hielp het? Je hoort er bij fibromyalgie heel verschillend over.

Succes Corrie.
Nee dat heeft niet geholpen.
Maar iedereen is anders. Waar heb jij dit precies voor?
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 04 jul 2024, 21:52

@ Ientje
Rustig afwachten tot er iets naar je zin komt, het is wel moeilijk vooral omdat je alleen bent
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 05 jul 2024, 07:52

04 jul 2024, 15:26
Net wezen kijken naar een huisje waar ik vrij hoog in de rij voor sta. Maar volgens de beschrijving een tuin op zuid west
De tuin was een stenen plaatsje met een muurtje, amper 1,5 meter diep en aan de achterkant. Daar kan je hooguit wat bakken hangen.en amper een stoeltje neerzetten. De voorkant lag naast een voormalig restaurant, wat daar komt is nog niet bekend. Het was een donker achteraf straatje.
De keuze, wel of niet verhuizen is nog niet zo gemakkelijk, je wil er natuurlijk niet op achteruit gaan. Succes.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 jul 2024, 09:33

Goedemorgen allemaal :zwaai

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 jul 2024, 09:36

Pffff mijn sering is meer een boom geworden dus ik dacht snoeien hij hangt half tegen het huis dus, accuzaagje gepakt...

Alles in de aanslag op de trap hoor ik ineens een vogel vliegen boven mijn hoofd, een merel

Prachtig nest, gauw naar beneden van de trap af en naar binnen kijken of hij nog terug gaat op het nest... :aaiaiai :cry

Enjawel hoor nu maar hopen dat alles goed gaat het waait behoorlijk.

poeh altijd schrikken, gister ook al dat ik een stukje heg wilde doen, een heel klein nestje gevonden, winterkoninkje denk ik,

Stressend hoor :woefwoef
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 jul 2024, 13:29

Marga. schreef: ↑
05 jul 2024, 07:52
04 jul 2024, 15:26
De keuze, wel of niet verhuizen is nog niet zo gemakkelijk, je wil er natuurlijk niet op achteruit gaan. Succes.
Ach ik ga dan van een eengezinswoning van 110 vierkante meter naar een kleiner appartement van 50 tot 65 vierkante meter. Maar ik wil begane grond met, als is het maar mini, ern tuintje.de huur is te hoog voor me. 933 betaal ik nu.

Ientje

Bericht door Ientje » 05 jul 2024, 13:29

05 jul 2024, 09:36
Pffff mijn sering is meer een boom geworden dus ik dacht snoeien hij hangt half tegen het huis dus, accuzaagje gepakt...

Alles in de aanslag op de trap hoor ik ineens een vogel vliegen boven mijn hoofd, een merel

Prachtig nest, gauw naar beneden van de trap af en naar binnen kijken of hij nog terug gaat op het nest... :aaiaiai :cry

Enjawel hoor nu maar hopen dat alles goed gaat het waait behoorlijk.

poeh altijd schrikken, gister ook al dat ik een stukje heg wilde doen, een heel klein nestje gevonden, winterkoninkje denk ik,

Stressend hoor :woefwoef
Dat er nu nog nesten zijn! Fijn dqt je er op tijd achter kwam.

Ientje

Bericht door Ientje » 05 jul 2024, 13:40

02 jul 2024, 08:47
Goedemorgen allemaal. Praktisch niet geslapen, tot half 5 ieder half uur de klok joren slaan, na 5 uur toch nog wat geslapen en veel gedroomd. Heerlijk weer, het regent een beetje, maar zo lekker gelopen.
Vanmiddag naar de pijnpoli. Ik hoop een tens apparaatje te krijgen. Dan krijg je plakkers op pijnlijke plekken en kan je met een apparaatje stroomstootjes geven die de pijn even wat minderen . Die dingen zijn te koop op internet, maar welke :ffedenken :geenidee en hoe is de instelling dan? :aaiaiai
Vanmiddag de intake, zal mij benieuwen, huisarts heeft me, op mijn verzoek doorverwezen. Maar ben bang dat het eerst weer een route wordt langs reumatoloog of neuroloog. Nou ja dan wordt het einde van het jaar.
Begin vh jaar moest ik stoppen met mijn pijnstillers, nsaid,s , ik kan er niet meer tegen.
Wordt vervolgd,
Het vervolg. Vanmorgen kreeg ik al de tens. Nu een grote plakker in vlindervorm op mijn onderrug en twee op iedere schouder een. Na tien minuten kon ik mijn hoofd verder draaien dan ik de laaatste tig jaar kon. Aparte sensatie. Het ding werkt half uur, maar er is een ander programma dat werkt tot ik het uitzet. Nu het half uur programma voor 4 tot 5 keer per dag. Als het uitgaat doet het weer pijn. das nou jammer, maar het moet beter worden, mits het helpt., afwachten. Die kabeltjes heb ik nu al ruzie mee, dus even bedenken hoe dat moe. Apparaatje met de snoertjes nu in zakje van mijn fleece veat gestopt. Maar hoe doe ik dat als ik geen vest aan heb.
Ik word de komende weken regelmatig op afspraak gebeld hoe het gaat. Bij vragen heb ik een telefoonnummer gekregen. Kortom wel,goede begeleiding en mogelijkheden voor contact.
.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 jul 2024, 08:11

Wat fijn dat de tens nu al zijn werk doet, hopelijk blijft dit zo.

Corrie

Bericht door Corrie » 06 jul 2024, 14:58

@ Jo-Anne
Gelukkig dat je op tijd de nestjes opmerkte :goedzo
Hier niets meer gezien nadat ik het lege eitje vlak bij de Toscaanse Jasmijn heb gevonden :ffedenken
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 jul 2024, 09:14

Corrie schreef: ↑
06 jul 2024, 14:58
@ Jo-Anne
Gelukkig dat je op tijd de nestjes opmerkte :goedzo
Hier niets meer gezien nadat ik het lege eitje vlak bij de Toscaanse Jasmijn heb gevonden :ffedenken
Nou er is een grote gaai langs geweest :cry :surprised

nu is het toch verdacht stil op het nest....
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 jul 2024, 09:26

GOEDEMORGEN FIJNE ZONDAG :zwaai
:zonkiss :zonkiss :zonkiss

Afbeelding
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 07 jul 2024, 15:19

07 jul 2024, 09:26
GOEDEMORGEN FIJNE ZONDAG :zwaai
:zonkiss :zonkiss :zonkiss

Afbeelding
Wat lijkt het hondje op Max. Moest even slikken.

Plaats reactie